Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Is 18.00 uur haalbaar voor iedereen vrijdag?

Ik ga een uurtje eerder weg dus moet lukken.

Of gaan we daar niet eten en spreken we later af?

Wij hebben net gegeten (boeren- en zuurkool) en het was echt lekker!

Wat kwam ik hier eigenlijk doen?!?
18 uur moet wel lukken, later vind ik ook prima. Het maakt mij niks uit.

Ik heb de hele woonkamer omgegooid. Apie lag lekker met een dekentje op de bank en ik rommelde om haar heen. Echt een relaxed middagje en het resultaat is ook leuk.
Wind, klopt het dat jij mij net een berichtje hebt gestuurd? Toen ik het opende werd het aangemerkt als phishing bericht. Misschien heb je een virus?
Ik red dat zeker niet. We moeten op vrijdag altijd goochelen omdat we op 3 verschillende plekken kinderen moeten halen (creche, NSO en hockey). Zou het wel een keer aan Linoleum kunnen overlaten, maar dan moet hij dus al om 17.00 op de eerste locatie zijn wil hij het allemaal redden. Laat ik dat nou net vorige week ook al de hele week aan hem hebben overgelaten... vrees dat hij dat echt niet fijn gaat vinden. Hij is er niet, dus kan niet overleggen, maar ik denk dat ik pas rond 18.30-19.00 hier weg kan rijden.

BNJMN heeft de blafhoest. Pebb, als ik dit nu zo hoor dan is het geen goed plan om donderdag jouw kant op te komen. Wil het MP niet aandoen dat hij meteen een creche-virus oppikt. Fijn dat je al rondje hebt gewandeld. Gek he, dat bevalling zo'n weerslag heeft op je lijf. En natuurlijk ook alle voedingen en onderbroken nachten.

Morrie: I know your pain.... nog paar weken .
O, haaai Nath!
quote:nathje schreef op 16 november 2009 @ 19:44:

Wind, klopt het dat jij mij net een berichtje hebt gestuurd? Toen ik het opende werd het aangemerkt als phishing bericht. Misschien heb je een virus?Ik kreeg vanmiddag ook zo'n bericht in mijn inbox van een vriendin (inmiddels vage kennis) die ik haast niet meer spreek. Toen ik "anonieme" bericht wilde openen kreeg ik een waarschuwing en toen heb ik het bericht maar verwijderd. Raarrr....
Ik heb dat bericht ook Wind, en krijg de melding dat de website is aangemerkt als vervalsing en is geblokkeerd door Firefox.

Leuk Nathje, woonkamer omgooien. Het is vast weer mooi geworden .

Ik moet nodig administratie doen want kreeg aanmaningen. En ik moet strijken, want mijn kast is leeg. En ik moet het aanmeld formulier voor Schorries judo nog invullen. Ik ga beginnen met de admi.
Kreeg jij ook dat bericht van mij, Morrie?

Of kreeg je dezelfde melding nadat je een bericht (van iemand anders) had geopend?

Nathje, benieuwd wat je uiteindelijk hebt gedaan in je woonkamer.

Hoe laat kun jij er zijn vrijdag, Morrie?
~breekt in~

Ik kreeg vanavond ook een dergelijk bericht van jou, Wind.

Iets vaags over een anoniem bericht namens wind.gw@...nl .
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik kan er ook om 18 uur zijn. Of later, net wat het handigste is.

Ik heb geen rare mails gehad, niet van Wind en ook niet van iemand anders.

Heerlijk Nathje dat je zo de woonkamer kunt omgooien, ik ben heel jaloers! Mijn huis is zo raar ingedeeld dat de enige manier om iets te veranderen is iets wegdoen en dan iets nieuws kopen. Zo irritant.

Ik ga nu wel de kamer van de jongens veranderen. Ik ga er denk ik dit stapelbed inzetten:

Sjaak wil het niet omdat we het nog zelf moeten verven, hoe lui is dat? En dan de commode eruit en ruimte om te spelen creeëren. Het wordt nu wel echt nodig, Dim had bijvoorbeeld vanmiddag een vriendinnetje te spelen en ze wilden met zijn tweeën spelen, zonder Sum erbij. Snap ik best, maar als hij in dezelfde kamer is is ie lastig te ontwijken en dus gingen ze 'm buitensluiten of plagen. Zielig.
quote:mimsey schreef op 16 november 2009 @ 20:13:

~breekt in~

Ik kreeg vanavond ook een dergelijk bericht van jou, Wind.

Iets vaags over een anoniem bericht namens wind.gw@...nl .

Huh.. wat krijgen we nou!

Van mijn PC mail (mijnvoornaam.GW@) of laptop (famachternaam@)? Sorry guys...
Wat een gezellig en knus bed zeg!
Die eerste, ik heb hem al naar je doorgestuurd.
Wat wilde ik nou toch typen?
Ja, dat mailtje kreeg ik dus vanmiddag van die kennis, maar verder niet geopend omdat ik van FireFox een melding kreeg dat het een verdacht mailtje was.

Oh... Dat berichtje is binnen gekomen op de PC (waar jullie ze nu ook van ontvangen) en die heeft GW misschien geopend en toen naar mij doorgestuurd op de laptop ter info. Misschien heeft hij hem wel geactiveerd.

Maar hoe te deactiveren?
wind.gw@blabla.nl, Wind! Toch een virusje?

Wat een leuk bed, LLL! Lekker robuust En het is hartstikke makkelijk te schilderen zo te zien. Of met lazuur van IKEA? Een soort van beits, ook lekker makkelijk.

Ik heb dressoir van eiken eruit gegooid, ander kastje voor tv erin (komt van zolder) salontafel, bank en kleed enzo verschoven. Nu moet er nog wat gesjouwd worden maar dat moeten Aap en ik samen doen. In de week voor kerst komt onze nieuwe loveseat vandaar

Nu finale van Benelux' top model kijken.
Wind, ik kreeg hem ook van jou, ook van dat adres.

Ik hoop niet dat ik nu zelf ook die mailtjes rondstuur overigens, als iemand een mail van mij krijgt, dan hoor ik dat graag!

Ik zou even googlen Wind, als je googled vind je meestal wel oplossingen voor dit soort dingen. Ik zal zo zelf ook even kijken.

En voor vrijdag, ik weet nog niet hoe laat ik kan. Ik weet ook nog niet of ik wel ga. Dus laat het vooral niet van mij afhangen.

Wat een gaaf bed LLL. Echt mooi!

Schorrie vroeg vandaag of hij een stapelbed mocht. Maar het mocht niet van mij . Ik vind het zo onhandig met bed opmaken.... Maar voor jullie is het wel een handige oplossing denk ik, en het lijkt me voor de jongens ook echt gaaf!
Ja, een virus.

Niet openen dus...

Woonkamer klinkt leuk!

Hoe vond Aap het?

Ik zit klaar voor Grey's Anatomy.

Wie gaat er winnen denk je bij BNT?

Ik heb het vorige week een keer gezien en vond er weinig aan (aan die meiden), behalve dat donkere meisje. Die vond ik wel mooi op de foto's.

Morrie, administratie al klaar?
Onze stoel is echt op, valt uit elkaar aan de onderkant en de jongens peuteren er dan ook nog eens aan. Maar ik twijfel of ik nu alleen een nieuwe stoel zal kopen, of ooit in 1 keer de hele 'zithoek' (wat een enorm tuttig woord!) zal vervangen.
Ja, ben klaar, alleen nog even 500 van mijn spaarrekening halen voor die gezellige bril.....
Ik heb de mail al verwijderd dus weet even niet waar op te googlen.

Wij zouden niet zo snel meer een stapelbed/hoogslaper kopen.

KW zijn kamer zou veel ruimer zijn/ogen met een laag bed. Het is zo'n groot en dominant ding. Maar goed... KW is er heel erg blij mee.
Misschien googlen op Anoniem bericht? Zoiets was het. Als je kunt achterhalen wat het doet, kun je misschien nog mensen waarschuwen?
Oh grappig dat jullie het mooi vinden. Ik vind het eigenlijk vooral handig en goedkoop . Het is namelijk 70x150, dus echt een halve meter korter dan een normaal stapelbed. Ze hebben nu allebei dit bed:

Die vind ik veel leuker . Maar mijn moeder zeurt al altijd dat ze in meisjesbedden slapen dus waarschijnlijk is dit beter.

Romantische een nieuwe loveseat met kerst!
Ja, dat vind ik ook een meisjesbed . Ik vind die ander veel stoerder. Zoals hij er op het plaatje uitziet, zou ik er ook verder niets aan doen. Of is het echt hout hout zeg maar?
Hmmm, zou ik het virus nu ook hebben?

Gek man!

wow, 500 euro. Dat is best een behoorlijk bedrag, Morrie.

Ik zou een plannetje maken voor de hele zithoek en het dan in fases kopen. Kan prima! Wij hadden eerst de bank, de oude eettafel werd de salontafel, daarna het kleed en nu dus een fauteuil.

Aap vond het leuk, die kent me ook langer dan vandaag dus die vind het prima
Ik heb in ieder geval al dit gevonden, maar nog geen oplossing

anoniem bericht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven