Iets anders lezen dan wat er staat

16-11-2009 17:53 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er nog geen topic voor.

Toch gebeurt het me regelmatig, dat ik wat anders lees dan wat er staat. En dat levert soms van die heerlijke giechel momentjes op.

Wat voor grappigs lees jij zoal?

Ik las zojuist :

Wie gebruikt Chlamydia Secret ?

en er staat:

Wie gebruikt Gamila Secret ?
Ik had ook een probleem met die titel. Ik dacht 'Wie gebruikt er Genitalia Secret?'
whahahaha
Mijn man heeft zelfs eens om een bos chlamydia's gevraagd bij de bloemist. Hij kreeg een bos Alstroemeria's overigens.
Wat zullen ze gelachen hebben daar bij de bloemist! Geweldig!
Als ik te snel lees gebeurd dit soort dingen mij ook wel. Grootste lol om mijzelf dan op dat moment. Want ik lees, geloof mijn ogen dan niet wat ik dan lees, lees het nog een keer, concludeer dan dat ik het de eerste keer toch echt fout gelezen had en presto: lol om mijzelf!
* komt even tussendoor over een ander topic...*

@Hompeltjepompeltje: Die dildo wilco probeert met beledigingen zijn topic in de lucht te houden. Zullen we dat maar gewoon negeren?
Hahaha Delphi
quote:Dushi74 schreef op 16 november 2009 @ 18:01:

Als ik te snel lees gebeurd dit soort dingen mij ook wel. Grootste lol om mijzelf dan op dat moment. Want ik lees, geloof mijn ogen dan niet wat ik dan lees, lees het nog een keer, concludeer dan dat ik het de eerste keer toch echt fout gelezen had en presto: lol om mijzelf!Precies, lijkt me leuk om dat soort dingen in het vervolg hier te neer te zetten. Kunnen wij er ook lol om hebben.
quote:delphicat schreef op 16 november 2009 @ 18:03:

* komt even tussendoor over een ander topic...*

@Hompeltjepompeltje: Die dildo wilco probeert met beledigingen zijn topic in de lucht te houden. Zullen we dat maar gewoon negeren?Delph. had ik al bedacht. Hier ga ik niet eens meer op reageren. Heb meldingsknopje gebruikt. Te zielig voor woorden.
Ik wil ook wilco topic vinden...

Ik ga dit topic misbruiken als ik weer wat verkeerds lees HP kan hilarisch worden.
Dat Wilco topic wil jij echt niet vinden Dush. Geloof me!

En ik ben benieuwd wat je hier de eerst volgende keer neer gaat zetten.
Qua lezen kan ik zo 1,2,3 even niets bedenken, maar ik kan soms wel iets stoms zeggen en dan echt niet doorhebben dat ik iets vreemds/grappigs heb uitgekraamd. Een tijd geleden bestelde ik bij de Mac een McFlurry Amaretto, in plaats van een McFlurry Cornetto. En die jongen achter de kassa maar lachen.
Gisteren had ik er wel eentje:

Mijn vraag is nu, als dit tussen mijn oren zit, hoe kan ik een stijvere (herder en langer (in tijd) penis krijgen? moet ik dan denken aan die plas en poepsex?

En ik maar meerdere keren lezen: een stijve herder in je penis krijgen..en weer over nieuwlezen, en weer.. krijg het nog niet goed gelezen hoor. Dus ander topic gaan lezen en weer terug naar dit topic. Toen pas las ik: een stijvere penis krijgen die harder en langer hard blijft. Kortom ik moet een hele zin herbouwen eer ik dus begreep wat er stond. En nu waren het niet eens mijn eigen hersenen die de boel vernagelde hahaha.
quote:WishfulThinking schreef op 16 november 2009 @ 18:10:

Qua lezen kan ik zo 1,2,3 even niets bedenken, maar ik kan soms wel iets stoms zeggen en dan echt niet doorhebben dat ik iets vreemds/grappigs heb uitgekraamd. Een tijd geleden bestelde ik bij de Mac een McFlurry Amaretto, in plaats van een McFlurry Cornetto. En die jongen achter de kassa maar lachen.Het is off topic, maar moet er door deze reactie aan denken: stond vrijdagavond bij een over-overvolle Mac, toen iemand aan de balie vroeg 'Jullie hebben geen bier ofzo he? Bacardi Cola dan? Of gewoon een McFlurry met een shot van het een of ander??', hahaha
Trouwens, volgens mij is dit het topic dat hier ook al over gaat.
IK heb vaak dat ik krantenkoppen verkeerd lees. Ook in de gauwigheid een bord buiten ofzo.

Wat me altijd bijblijft: Grote borden met "Snuffelmarkt" maar ik las "Knuffelmarkt" (veel gezelliger ook )
Later is nu
quote:WishfulThinking schreef op 16 november 2009 @ 18:10:

Qua lezen kan ik zo 1,2,3 even niets bedenken, maar ik kan soms wel iets stoms zeggen en dan echt niet doorhebben dat ik iets vreemds/grappigs heb uitgekraamd. Een tijd geleden bestelde ik bij de Mac een McFlurry Amaretto, in plaats van een McFlurry Cornetto. En die jongen achter de kassa maar lachen.Whahaha zo besteld ik ook een portie pisang ambon bij de chinees ipv Pisang Goreng.
Ik las op het topic "de buurman wil meer" dat de buurvrouw smste: "heb je nu zin?" ipv "heb je nu je zin?"

Dat maakte het verhaal nog vreemder dan het al was..
quote:dreamer schreef op 16 november 2009 @ 18:19:

Wat me altijd bijblijft: Grote borden met "Snuffelmarkt" maar ik las "Knuffelmarkt" (veel gezelliger ook )Hahah dit zou er ook eentje zijn die ik verkeerd lees
dubbel
quote:Kastanjez schreef op 16 november 2009 @ 18:18:

Trouwens, volgens mij is dit het topic dat hier ook al over gaat.Nou niet helemaal, maar dat topic kende ik nog niet en is ook errug grappig. Gaat bij mijn favorieten. Thanks!
Hahaha Ja, Zaza zag je nog die opmerking maken naar TO.
Geweldig al die leesfoutjes!
Er stond een keer een bordje bij de bedieningsafdeling:

Groentester fl 1.50

Natuurlijk vraag ik aan de dame achter de balie: Wat is een groen-tester? Een groente-ster is een hartig broodje gevuld groenten. Aha.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven