Thuis
maandag 16 november 2009 om 20:39
maandag 16 november 2009 om 20:47
Ik ga de rest gewoon lekker cheapie kopen en dan kijk ik wat ik over ga houden en als ik het red dan koop ik hem. Ik heb natuurlijk al veel uitgespaard doordat ik zelf geen laminaat hoef te kopen/leggen. Koel/Vries combi is 75 euro, daar had ik ook wel een hoger bedrag voor uitgetrokken dus ik denk zomaar dat het wel gaat lukken
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 16 november 2009 om 20:58
Godverkutje zeg, wat een gezeik over dat schoenen zetten, hoe vaak en wat erin en of niks erin en bladiebla, BORING. Heb er nog geen studie van gemaakt is het erg? kind vergeet steeds schoen te zetten en ik ben vergeten waar de cadeautjes zijn dus komt mij goed uit.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 17 november 2009 om 10:09
Hoe laat mag je de sleutel in ontvangst nemen, Vish? Heb je een rode loper bij je om snel even uit te rollen? Dat geeft zo'n extra feestelijke effect!
Inad, ik heb me helemaal doodgelachen om je hemaverhaal. Zie je helemaal gaan, lekker gehaast, met kleerhanger-en-broekje in je sjaal. Hilarisch! Opschrijven in je babyboek!
Ik kan vanmiddag de oproep voor inenting online bekijken. Eerst even met huisarts bellen over wat te doen: is prikken nu nog nodig?
Inad, ik heb me helemaal doodgelachen om je hemaverhaal. Zie je helemaal gaan, lekker gehaast, met kleerhanger-en-broekje in je sjaal. Hilarisch! Opschrijven in je babyboek!
Ik kan vanmiddag de oproep voor inenting online bekijken. Eerst even met huisarts bellen over wat te doen: is prikken nu nog nodig?
Loretta is De Mol. Punt.