Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je sleutel Vish!
Op het elfde uur is het zover!!!

De rode loper paste niet meer in de auto maar heb veel toeters en bellen en confetti mee.

Ik zou mijn kind overigens niet laten vaccineren als hij de griep al had gehad.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Bijna Mamax, bijna!!!
Ah, je zit met draaiende motor te wachten
Oehoeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Vis!
(is dat op tijd of wat?? )
Zie haar al zitten met draaiende motor Mamax.
Wauw Suze, wat een timing!!!

Nou de sleutel is binnen en de motor heeft hard gedraaid hoor

Ben 4 keer heen en weer gereden en heb al een behoorlijke berg dozen daar staan. Heb een beetje teveel en te zwaar getild en ook nog een poot op mijn hand gekregen. Ik dacht even dat hij gebroken was maar ik heb nu veel minder pijn dus zal wel niet.

Nemo had op kdv een sleutel van karton beplakt, zo lief morgen mag hij mee naar nieuwe huis, er ligt een cadeautje van de sint op zijn nieuwe kamer en een kaart, dan weet hij dat de sint nu écht weet waar hij woont.
Én en en? Sleutel binnen?

Gekozen voor die Nespresso omdat die lekkerder en meer soort koffie heeft dan die Dolce Gusto. En beide koffie is ongeveer even duur (enig nadeel Nespresso dat je dat alleen bij Bijenkorf en online kan kopen). Die koffie is záálig en met die melkopschuimer maak je echt goddelijke cappuccino

Mijn voeten zijn dood. De hele dag rondsjouwen op net te hoge nieuwe hakken was géén goed idee.
Peas on earth!
Wat een goed idee, cadeautje op Nemo's nieuwe kamer. Scheelt dat kind een hoop Sintstress en is een hartstikke leuke binnenkomer natuurlijk! Lekker, dat je meteen al een stuk opgeschoten bent!

Ik heb vanmiddag de huisarts gebeld om te vragen hoe & wat qua vaccinatie van de kinderen nu. Hij raadt aan om toch in te enten. Mexgriep is natuurlijk niet getest, dus niet 100% zeker dat ze het hebben (al is het wel zeeeeeer waarschijnlijk) en als ze al antistoffen hebben worden ze er sowieso niet ziek van. Donderdag mag Vito dus alsnog opdraven. Tony volgende week vrijdag, volgens de oproep.

* zet voetenbadje voor Erwtenvoetjes klaar *
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn dat de huisarts een duidelijk advies heeft gegeven, dat maakt het makkelijker om een knoop door te hakken lijkt me

Voetbadje
Peas on earth!
Ja, ik vind ook echt dat we een fijne huisarts hebben!
Loretta is De Mol. Punt.
Ceetje is volgende week woensdag het bokje.

Als ze beter is tegen die tijd, want lijkt nergens op nu. o ze wil typen nu

anoukmamatom

snot

plas
Fijn dat je vertrouwen in de huisarts hebt. Ik heb op het forum al een aantal keren over de MG gelezen dat men het zo lastig vindt omdat de huisarts geen eenduidig advies geeft of zelfs helemaal geen advies wil geven. Dat lijkt me vervelend, want ik vind dat het ook de taak van een huisarts is om adviserend te zijn.

Oh, zie nu pas dat Vish had gereageerd terwijl ik aan't posten was. Goed idee van Sint-kadootje in nieuwe huis
Peas on earth!
Vies kind, die Ceetje!

Is ze ook ziek, Star? Dat heb ik gemist!
Loretta is De Mol. Punt.
Ghe, de huisarts was zelfs blij dat ik belde. Hij zei dat ik de eerste was vandaag met een vraag over de Mexgriep die NIET al beantwoord werd bij de meestgestelde vragen op alle officiële sites op internet. Ik had dus echt een Goede Vraag.
Loretta is De Mol. Punt.
Knappe vraag dus

Bah, wat een vieze woorden kent Ceetje
Peas on earth!
Wat zijn die schoenen van dat roze kind hiernaast lelijk zeg! Zeldzaam gewoon!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, hoewel ze wel leuk kleuren bij die roze vuilniszak. Zou je die ook van Komo kunnen kopen? Staat een stuk kleuriger in onze prullenbak
Peas on earth!
Ja, voor in de prullenbak zou ik hem zeker ook kopen!
Loretta is De Mol. Punt.
Peas on earth!
Kezzzzz GRATIS Thuisagenda 2010 bij aankoop van 3 vellen Decemberzegels! Ontworpen door Blond-Amsterdam.
Ohh, hij is wel leuk!

Peas on earth!
Ik wil naaahhaaaaaarrrr beeheeeddd
Dan gá je toch!

Ik word gek van die irritante MG-topics.

En ik ben moe.

En Xan is juist heel vrolijk en druk.

Dat is geen goeie combi
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven