Glitters op je poes.
dinsdag 17 november 2009 om 13:39
Vandaag las ik wederom 2x van iemand, die iemand kent die glitters op haar poes had.
Het verhaal in het kort.
Mevrouw moet naar Gynaecoloog. Wil zich snel wassen, grijpt washandje van badkamer tafel. Wast en gaat naar de Gyn.
Daar aan gekomen zegt de gyn ( als ze met haar benen wijd ligt ) "
nou nou, u heeft er wel werk van gemaakt"
De vrouw is boos. Hoe kan hij dat zeggen enzo.
Thuis gekomen blijkt dat ze het washandje van haar dochter heeft gebruikt die toevallig glittergel op het washandje had gedaan.
Haar poes vol glitters dus.
Ik ken het verhaal in minimaal 4 varianten
En iedereen blijft maar volhouden dat het bij haar vriendin\buurvrouw\tante\oma\zusjes schoonmoeder echt gebeurd is.
Volgens mijn simpele berekening heeft dus half vrouwelijk Nederland al eens met een beglitterde poes bij de gyn gelegen.
Polletje dus :
( ps, is het antwoord Ja, dan gaarne precies vertellen hoe het ging )
Het verhaal in het kort.
Mevrouw moet naar Gynaecoloog. Wil zich snel wassen, grijpt washandje van badkamer tafel. Wast en gaat naar de Gyn.
Daar aan gekomen zegt de gyn ( als ze met haar benen wijd ligt ) "
nou nou, u heeft er wel werk van gemaakt"
De vrouw is boos. Hoe kan hij dat zeggen enzo.
Thuis gekomen blijkt dat ze het washandje van haar dochter heeft gebruikt die toevallig glittergel op het washandje had gedaan.
Haar poes vol glitters dus.
Ik ken het verhaal in minimaal 4 varianten
En iedereen blijft maar volhouden dat het bij haar vriendin\buurvrouw\tante\oma\zusjes schoonmoeder echt gebeurd is.
Volgens mijn simpele berekening heeft dus half vrouwelijk Nederland al eens met een beglitterde poes bij de gyn gelegen.
Polletje dus :
( ps, is het antwoord Ja, dan gaarne precies vertellen hoe het ging )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

dinsdag 17 november 2009 om 13:47
dinsdag 17 november 2009 om 13:48
quote:Madelief1 schreef op 17 november 2009 @ 13:46:
Dat is een aflevering geweest van Net5´s serie Single (die met katja en bracha)
o.a idd , maar jaaren geleden maakte Sanne of Anne-will ( Margriet of Libelle mutsch ) ook iets soortgelijks mee .
Het is een heel bekend verhaal, en ik vraag me af hoeveel mensen dit dan overkomt.
Dat is een aflevering geweest van Net5´s serie Single (die met katja en bracha)
o.a idd , maar jaaren geleden maakte Sanne of Anne-will ( Margriet of Libelle mutsch ) ook iets soortgelijks mee .
Het is een heel bekend verhaal, en ik vraag me af hoeveel mensen dit dan overkomt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....