Glitters op je poes.
dinsdag 17 november 2009 om 13:39
Vandaag las ik wederom 2x van iemand, die iemand kent die glitters op haar poes had.
Het verhaal in het kort.
Mevrouw moet naar Gynaecoloog. Wil zich snel wassen, grijpt washandje van badkamer tafel. Wast en gaat naar de Gyn.
Daar aan gekomen zegt de gyn ( als ze met haar benen wijd ligt ) "
nou nou, u heeft er wel werk van gemaakt"
De vrouw is boos. Hoe kan hij dat zeggen enzo.
Thuis gekomen blijkt dat ze het washandje van haar dochter heeft gebruikt die toevallig glittergel op het washandje had gedaan.
Haar poes vol glitters dus.
Ik ken het verhaal in minimaal 4 varianten
En iedereen blijft maar volhouden dat het bij haar vriendin\buurvrouw\tante\oma\zusjes schoonmoeder echt gebeurd is.
Volgens mijn simpele berekening heeft dus half vrouwelijk Nederland al eens met een beglitterde poes bij de gyn gelegen.
Polletje dus :
( ps, is het antwoord Ja, dan gaarne precies vertellen hoe het ging )
Het verhaal in het kort.
Mevrouw moet naar Gynaecoloog. Wil zich snel wassen, grijpt washandje van badkamer tafel. Wast en gaat naar de Gyn.
Daar aan gekomen zegt de gyn ( als ze met haar benen wijd ligt ) "
nou nou, u heeft er wel werk van gemaakt"
De vrouw is boos. Hoe kan hij dat zeggen enzo.
Thuis gekomen blijkt dat ze het washandje van haar dochter heeft gebruikt die toevallig glittergel op het washandje had gedaan.
Haar poes vol glitters dus.
Ik ken het verhaal in minimaal 4 varianten
En iedereen blijft maar volhouden dat het bij haar vriendin\buurvrouw\tante\oma\zusjes schoonmoeder echt gebeurd is.
Volgens mijn simpele berekening heeft dus half vrouwelijk Nederland al eens met een beglitterde poes bij de gyn gelegen.
Polletje dus :
( ps, is het antwoord Ja, dan gaarne precies vertellen hoe het ging )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 17 november 2009 om 14:19
quote:Starshine schreef op 17 november 2009 @ 14:13:
Getver, je pakt toch geen gebruikt washandje om je poes te wassen?
Maar inderdaad, ik heb het verhaal ook al vaak gehoord, maar nog nooit iemand ontmoet die het zelf is overkomen.
Boro, telt deze ook mee voor de glitterbokaal?
[afbeelding]
Die is Briljant !
Stel dat ik ooit voor een piercing down under zou gaan, dan zou die het worden
Getver, je pakt toch geen gebruikt washandje om je poes te wassen?
Maar inderdaad, ik heb het verhaal ook al vaak gehoord, maar nog nooit iemand ontmoet die het zelf is overkomen.
Boro, telt deze ook mee voor de glitterbokaal?
[afbeelding]
Die is Briljant !
Stel dat ik ooit voor een piercing down under zou gaan, dan zou die het worden
dinsdag 17 november 2009 om 14:20

dinsdag 17 november 2009 om 14:25
quote:ingmagh schreef op 17 november 2009 @ 14:11:
volgens mijn bescheiden mening heeft iedereen gewoon naar single zitten kijken en doen alsof ze echt iemand kennen die nienke heet.Het glitter-downunder-verhaal is al véél ouder. Ik heb al zeker 10 jaar geleden voor het eerst gehoord. In die versie was het washandje een handdoek omdat dochter de glitters uit haar haar had gewassen.
volgens mijn bescheiden mening heeft iedereen gewoon naar single zitten kijken en doen alsof ze echt iemand kennen die nienke heet.Het glitter-downunder-verhaal is al véél ouder. Ik heb al zeker 10 jaar geleden voor het eerst gehoord. In die versie was het washandje een handdoek omdat dochter de glitters uit haar haar had gewassen.
dinsdag 17 november 2009 om 14:27
quote:Starshine schreef op 17 november 2009 @ 14:24:
http://www.youtube.com/watch?v=VR4O68kUj5c"It turned my labia into Yaybia "
http://www.youtube.com/watch?v=VR4O68kUj5c"It turned my labia into Yaybia "

woensdag 18 november 2009 om 19:54