M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Oja, hier naast zie je de taart die ik voor Laura gemaakt heb. Hij is beetje vervormd. Hier vind je de mooie foto's homemadetaarten.mijnalbum.nl

Fijne zondag!
mooie taart scooby
Hoi,

Mooie taart scoob! Leuk 2 keer naar de intocht kijken , vinden ze dat niet raar?

Q, maak eens een fotootje van je tattoo? ben benieuwd! Klinkt als een leuke dag, wat heb je toch veel energie zeg!

Syl, wat lief van je met die cadeautjes! Kan me voorstellen dat ze wild werden. Haha ik zou ook wild worden

Man is al weer opgeknapt. Had anderhalve dag flink koorts, hoofd keel spier pijn en misselijk. Maar nu koorts weg en de rest is wat minder erg. Gelukkig maar!

Kindjes waren zooooooooo moe hier. Milena was gisteren nog bij mijn ouders wezen logeren. mocht tuuk schoen zetten en ze was helemaal blij met haar cadeaus (ohoh mijn ouders, hebben er een my little pony + dvd + chocoladesintje in gedaan). Milena was om 1745 op bed, Bojan nog even in bad gedaan (wat is het toch een vrolijk mannetje . ), die lag om 1815 op bed .

Indian, leuk dat ze zich zo snel ontwikkelen he? Bojan is dol op Milena's speelgoed. Haha als ie het te pakken krijgt, gilt hij van blijdschap

Ik heb vannacht weer eens een uurtje geslapen en was de hele dag zo chago. Vooral op man . Wel huis helemaal gepoetst, dus dat is lekker ook weer gebeurd. Nu nog ietsleuks zoeken om morgen te doen op school.

Fijne avond allemaal!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ow het is idd het zusje wat 7 maanden geleden bevallen is (ik heb maar 1 zusje ). Kindjes zitten dus dicht op elkaar!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Leuk Frans dat je zus weer zwanger is, duurde toch erg lang voordat ze van 1e zwanger was? Super leuk voor haar!

Die milena, lekker verwend.

Kids hadden niet echt 'intocht' idee. We hebben meer in het kader van 'zin om Sint te zien' een uitje bedacht. Dat was het meer, Sint en pieten kijken.

Ze waren allebei verkleed als Piet, zal zo nog wel foto op mijn hyves zetten. Erg leuk, zelfde pakken aan en toen ook nog met 2 pieten op de foto.
Hier alles ok op de krampen na. Begint savonds om uur of negen en duurt tot uur of twaalf, heel zielig. Ze gilt en kronkelt van de pijn, ik ga vandaag even de huisarts bellen. De rest van de dag is Ze heel ontspannen en regelmatig,,....

Vandaag komt mijn vader met z'n vrouw, want

alleen

lukt nog niet;-)

is vooral door de ks, kan nog niet zo snel reageren en opstaan als er iets is.
Hier alles ok op de krampen na. Begint savonds om uur of negen en duurt tot uur of twaalf, heel zielig. Ze gilt en kronkelt van de pijn, ik ga vandaag even de huisarts bellen. De rest van de dag is Ze heel ontspannen en regelmatig,,....

Vandaag komt mijn vader met z'n vrouw, want

alleen

lukt nog niet;-)

is vooral door de ks, kan nog niet zo snel reageren en opstaan als er iets is.
Mmmm dubbel hoe kan dat nou?
gm, kom straks terug, dadelijk werken.
Zielig hoor de krampjes, fijn dat je hulp hebt vandaag!

Werk ze Indian
Hallo!

Jee, jullie gaan als een speer! Heb helaas niet alles bijgelezen.

Wel zw.s. van Frans' zusje; LEUK man! En idd best dicht opelkaar; ze zal het straks druk hebben . Maar wel echt ook erg leuk!!

Hoe'st nu met manlief?! Brrr... veel symptomen die op de Mex. variant lijken. Kids en jij nog niet ziek geworden?

Laten jullie eigenlijk allemaal de kids inenten? Ik denk wel dat ik het gewoon doe, maar vind het allemaal wel wat gek. Lieke is maar ietsiepietsie ouder (en veel "fragieler" wb lichaamsbouw en weerstand enzo). Zij krijgt geen prik. En Sophie zit absoluut niet in een risicogroep, is bijijijijna 4 jr en krijgt de prik wel. Sja.....

Indian lekker gewerkt?

Och, en die krampjes bij Madeliefje.... Zo sneu! Wij hebben ook avondenlang gelpen en gezongen en gelopen en gezongen met Lieke en Sophie op de arm. Die hadden ook altijd 's avonds een paar uur ERG veel last, de eerste maanden. (Alhoewel, na een week of 6 werd het al beter, meen ik me te herinneren...) Of het nou krampen waren of toch ook afreageren van de indrukken en vermoeidheid van de dag.... geeeen idee. Maar huilen deden ze, 's avonds. En clustervoeden. Manman....

Oh, ik moet weer gaaaaannnnn.....!
Wij laten zoon niet inenten. Op gevoel en op logica.

Gevoel zegt nee. Logica: eind november is hier de 1e vaccinatie, half december de 2e. Dus eind december zal zoon voor 80 % beschermd zijn. Dat is over 1 1.2 maand. Grote kans dat hij het al voor die periode krijgt.

Daarnaast is er 1 kindje van 3 overleden die gezond was. Rest mankeerde al iets. Als je al bekijkt hoeveel kinderen al de mg hebben gehad en dat de nieuwe gevallen al minder hard stijgen, geeft t dus al aan dat de grote piek is geweest.

Bij andere landen duurde de piek een maand. Dus zal het hier ook langzaamaan al gaan afnemen.

Enne Xop. het is t/m 4 jaar. Sofie is nog laaaang geen 5
koffie, zwart graag...
Ah, Tot en MET. Ik had "Tot" in mijn hoofd.....
Scoob je kaart is binnen!! Was doorgestuurd door nieuwe bewoner! Thanx
Leuk! Das mooi, wilde al bijna nieuwe sturen. Maar dat betekent dat jullie op detelefoongids.nl nog met het oude adres staan. Staat op naam van je man.
[
Ik kom er niet zo veel aan toe te posten op het moment, vooral de maandag en de dinsdag zijn erg druk met beide kids thuis. Lynn luistert slecht en gaat pas doen wat ik gevraagd heb bij dreigen met de trap of haar er echt op zetten. Ze is erg bewust de grenzen opnieuw aan het verkennen, logisch wel, maar het vreet energie. Ik ben toch wel erg blij dat ze 3 dagen naar het kdv gaat, dan heb ik even tijd voor Sam alleen en kan ik een beetje tot rust komen. Ze is voor Sam wel erg lief gelukkig, die krijgt veel kusjes en knuffels.

Merel, leuke kaart! Hoe gaat het bij jullie? Gaat de bv goed? Sneu dat Madelief zo'n last heeft van krampjes! Wat zei de huisarts?

Ik heb gisteren Sam weeg laten wegen op het cb, die weegt nu 4355, vorige week nog 4110, groeit erg goed dus! Maar hij gaat ook al in de lengte groeien volgens mij, sommige rompers in maar 50 worden nu toch wat krapper.

Wij laten Lynn en ook onszelf zeker inenten, ook met het oog op Sam. Ik moet er niet aan denken dat hij ziek wordt.

Het is wel een schatje hoor, hij huilt vrijwel niet, alleen als hij krampjes heeft en die vallen gelukkig heel erg mee. Als hij honger heeft wordt hij wat onrustig en als het echt heel lang duurt gaat hij huilen, maar dan heeft hij meestal al een fles gekregen. We vinden zelfs zijn huiltjes schattig Van het weekend was hij een beetje van slag, zaterdag veel wakker, zondagochtend veel gespuugd en 's middags krampjes gehad. 's Avonds had hij dikke ogen van vermoeidheid, maar gelukkig heeft hij gisteren goed bijgeslapen, toen heb ik 'm nauwelijks wakker gezien. Nu ligt hij ook lekker te slapen.

Gisteren veel bezoek gehad, 's ochtends de overbuurvrouw met dochtertje, 's middags stond de buurman op de stoep (die pas zijn vrouw verloren heeft, was volgens mij een hele stap voor hem om naar ons te komen, we hadden hem sindsdien nog niet gesproken) en 's avonds ex-collega's van man, waar hij nu nog een keer per week werkt.

Vrijdag heb ik een afspraak op mijn werk, erg spannend, want ik ga ontslag nemen! Vanaf januari ga ik ook al mijn werktijd in ons eigen bedrijf steken, heb ik superveel zin in!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
HA

Juul heeeeel herkenbaar het gedarag van lynn, v is ook zo bezig met grenzen verkennen, maar wel erg lief voor madelief.

Indian ik heb de kaart gekregen, geef even een seintje als je m vrijdag nog niet hebt dan stuur ik nogmaals het kaartje.

Huisarts net gemist toen Ze belde, ik kan na twee uur weer bellen.

V zit op kdv dus ik ga snel verder, heerlijk even rommelen
ff snel, doe ik merel!!

juul, alvast succes vrijdag
Morgen langskomen bij de huisarts ......
Voor de krampjes? Altijd fijn als er iemand even professioneel naar kijkt!

(Alleen wel jammer dat beeb dan waarschijnlijk net lekker slaapt . Die huisartsen moeten gewoon 's avonds na negenen een ronde doen )

Wel leuk, hoor, om jullie ervaringen met weer zo'n kersverse beeb te lezen. Je zou er bijna (bijna!) zelf weer zin in krijgen. Heerlijk, zo'n wurm.
Hele dag is ze zo stil dat je dr soms bijna vergeet..... Maar ik heb met mijn telefoon een geluid opname gemaakt!

Denk niet dat de ga de oplossing heeft maar we zien wel.....
Waaatt? Zo stil dat je d'r bijna vergeet? En Juul schreef ook al over zo'n lekker rustig mannetje dat alleen huilt als je toch wel echt erg laat aan komt zetten met eten.....!

Pffffff... hoe DOEN jullie dat toch, van die lieve zoete rustige baby's maken?! Is Xoplief en mij nooit gelukt!
Haha, Xop, alleen deze is zo rustig hoor! Lynn schreeuwede moord en brand als ze niet nu direct graag meteen haar fles kreeg

Fijn dat je bij de ha terecht kunt, Merel!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Begrijp helemaal wat je bedoelt Xop, zo leuk blijft het om over baby's te lezen. Denk dat jij echt nog een keer aan de bak moet hoor!!! Omdat je het zo leuk vind, en om een rustige baby te ervaren?? hahaha... Jasper was ook relaxter dan Laura.

Slim om met je mobiel stukje op te nemen, kan HA zien wat er aan de hand is.

Jasper bleek vandaag niet naar kdv te kunnen ivm studiedag leidsters. Was ons ontgaan, dus manlief stond vanochtend voor dichte deur.... Gelukkig kon hij vanochtend thuis blijven en ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan ipv 2 uur om 12 uur. Wel stom dat we het niet wisten...

Hier vandaag oproep gehad voor mex. griep. prik. We doen het wel als hij voor die tijd geen griep gehad heeft. Hoorde op tv dat als kindjes op deze jonge leeftijd erg ziek worden en aan de beademing moeten dat dat hele nadelige gevolgen voor in de toekomst kan hebben. Dit soort dingen wil ik toch echt uitsluiten. We moeten over 1,5 week.

Jullie ook oproepen gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven