de buurman wil meer!!
vrijdag 13 november 2009 om 12:07
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...
We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.
Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.
Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.
In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.
Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.
Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.
In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
dinsdag 17 november 2009 om 15:16
Wat zeg je nu? Die kerel spoort ECHT niet. Is het mogelijk om de bloemen aan afzender terug te sturen? Ok, wellicht probeert hij het zo goed te maken, maar het zou toch echt beter zijn als hij dat doet met een kaartje ofzo, en met niet meer tekst dan "Sorry, en ik zal nooit meer contact met je opnemen, je had helemaal gelijk en ik zit fout" ofzo.
Wat een enge, nare, sneue persoon.
Wat een enge, nare, sneue persoon.
dinsdag 17 november 2009 om 15:20
Potverdomme Chocoreep, bewaar die bos als bewijs. Zat er een kaartje bij? Bel anders even met de bloemist om te achterhalen of dit inderdaad weer een actie van buurgluiperd is.
Ik ben blij dat je de politie belt, deze graftak is echt niet goed tussen z'n oren. Er is duidelijk een draadje losgeraakt. Dit neemt ernstige vormen aan. Maak alsjeblieft een melding bij de politie, please!
Sterkte
Ik ben blij dat je de politie belt, deze graftak is echt niet goed tussen z'n oren. Er is duidelijk een draadje losgeraakt. Dit neemt ernstige vormen aan. Maak alsjeblieft een melding bij de politie, please!
Sterkte
dinsdag 17 november 2009 om 15:21
Zat een heel naar briefje bij, zo naar dat ik echt stappen ga ondernemen. En ik ga voor de zekerheid stoppen met in dit topic te schrijven. Ik ga alleeen nog maar gezellig hier forummen en dit nare laat ik aan de politie over. Hoop dat jullie dat begrijpen. Vanaf nu zit ik niet meer op dit topic, ik ga me lekker met problemen van anderen bemoeien! X
dinsdag 17 november 2009 om 16:02
dinsdag 17 november 2009 om 16:06
dinsdag 17 november 2009 om 16:51
Gatverdamme, choco, eerste keer dat ik meeschrijf op dit topic, maar ik vind het echt heel naar voor je, ik moest even reageren. Wat denkt die idioot wel niet!!! Licht ook alsjeblieft andere buren in, wees die gek van een naaste buurman van je voor. Als anderen globaal weten wat er aan de hand is, zullen ze eerder geneigd zijn te helpen als het uit de hand loopt, denk ik tenminste.
dinsdag 17 november 2009 om 16:55
Wat ik eerder nog vergeten was te posten: heel veel sterkte ook vanachter deze pc. Goed van je dat je naar de politie gaat. Hopelijk zal hem dat doen ophouden met die ongein.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...