de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
Gedverver,Choco, das niet leuk en eng.
Jesus wat een idioot van een buurman zeg ... had je het niet mee terug kunnen geven om bij de buuf te laten bezorgen?
Computer says nooooo
Wat zeg je nu? Die kerel spoort ECHT niet. Is het mogelijk om de bloemen aan afzender terug te sturen? Ok, wellicht probeert hij het zo goed te maken, maar het zou toch echt beter zijn als hij dat doet met een kaartje ofzo, en met niet meer tekst dan "Sorry, en ik zal nooit meer contact met je opnemen, je had helemaal gelijk en ik zit fout" ofzo.

Wat een enge, nare, sneue persoon.
Zit er een kaartje aan?
Grief is just love with nowhere to go
Mooi stom van hem. Als jij kan aantonen aan de buuf dat die bloemen van hem komen, dan klopt het verhaal wat hij thuis ophangt ook voor geen meter meer.
Grief is just love with nowhere to go
Potverdomme Chocoreep, bewaar die bos als bewijs. Zat er een kaartje bij? Bel anders even met de bloemist om te achterhalen of dit inderdaad weer een actie van buurgluiperd is.

Ik ben blij dat je de politie belt, deze graftak is echt niet goed tussen z'n oren. Er is duidelijk een draadje losgeraakt. Dit neemt ernstige vormen aan. Maak alsjeblieft een melding bij de politie, please!

Sterkte
Zat een heel naar briefje bij, zo naar dat ik echt stappen ga ondernemen. En ik ga voor de zekerheid stoppen met in dit topic te schrijven. Ik ga alleeen nog maar gezellig hier forummen en dit nare laat ik aan de politie over. Hoop dat jullie dat begrijpen. Vanaf nu zit ik niet meer op dit topic, ik ga me lekker met problemen van anderen bemoeien! X
Choco, begrijpelijk. Laat je ons tzt als e.e.a. rustig en/of afgerond is nog de afloop weten? Heel veel sterkte, meid!
Sterkte!
Sterkte Chocoladereep! En goed dat je naar de politie gaat!

(Heb dit hele topic meegelezen en wil je nu toch ff een hart onder riem steken)
Die arme buurvrouw, en wat afschuwelijk om naast zo'n creep te wonen. Het leek toch goed af te lopen en ik was blij, maar dan toch dit, wat vreselijk! Goed dat je naar de politie gaat, die man spoort echt niet. Sterkte!
Sterkte!
Hè, jammer. Ik had toch best wel graag willen weten wat zijn counterattack zou zijn. (Ik was ervan overtuigd nl, dat er een zou komen).
Dat weet je nu toch? Een bos bloemen met een naar briefje wat voor TO aanleiding geeft om naar de politie te gaan. Dat IS de counter attack.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Sterkte, chocoladereep!

En verstandig dat je het forum nu alleen maar gebruikt voor de leuke, flauwe dingen enz.

Als je over een jaar dit topic weer opduikelt, hoop ik dat je dan kunt melden dat het allemaal goed (voor jou en chocoman dan hé) afgelopen is.
.
anoniem_45747 wijzigde dit bericht op 17-11-2009 16:07
Reden: sorry, dubbel
% gewijzigd
Chocoladereep dit zal je man niet leuk vinden en terecht.Is die buurman psychisch gestoord?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Gatverdamme, choco, eerste keer dat ik meeschrijf op dit topic, maar ik vind het echt heel naar voor je, ik moest even reageren. Wat denkt die idioot wel niet!!! Licht ook alsjeblieft andere buren in, wees die gek van een naaste buurman van je voor. Als anderen globaal weten wat er aan de hand is, zullen ze eerder geneigd zijn te helpen als het uit de hand loopt, denk ik tenminste.
Wat ik eerder nog vergeten was te posten: heel veel sterkte ook vanachter deze pc. Goed van je dat je naar de politie gaat. Hopelijk zal hem dat doen ophouden met die ongein.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Slotje op verzoek van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven