Verliefd op buurvrouw!

17-11-2009 22:23 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 01:09:

Dus jij denkt dat zij haar verliefdheid voor jou op zij zet omdat ze die zielige man in rolstoel niet alleen kan laten omdat die stakker niet voor zichzelf kan zorgen en geen andere vrouw meer krijgen kan?

Beetje jammer Tekino, beetje heel veel jammer....

^dat dus

quote:Tekino schreef op 17 november 2009 @ 22:23:

(Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Je zou geen verliefd voor haar hebben als dat wel zo was?

Rolstoelers kunnen zich best redden hoor!
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 18 november 2009 @ 01:14:

[...]

Je zou geen verliefd voor haar hebben als dat wel zo was?

Hoe hard het ook mogen klinken, ik neem teveel taken over om zo iemand te helpen, en ik kan me dat met mijn werk niet permitteren...

En kun je alsjebliefd stoppen met dat 'Geen verliefd voor haar...' ?

Nu weten we het wel..
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 18 november 2009 @ 01:14:

[...]

Zeker weten!

Ik heb een hele lieve rolstoelende vriend en ik wilde dat ik me half zo goed zelf kon redden als hij...

Zou d'r zo verliefd mee kunnen hebben als ie niet aan de andere kant van het land woonde.

*Hoopt dat ie dit niet leest *
Je buurman woont zelfstandig! Of is zij er iedere dag om hem overal mee te helpen? Dat ze de honden uitlaat betekent niet dat ze heel veel taken van hem over moet nemen.
anoniem_68995 wijzigde dit bericht op 18-11-2009 01:19
Reden: spelfout
% gewijzigd
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 01:17:

[...]

Hoe hard het ook mogen klinken, ik neem teveel taken over om zo iemand te helpen, en ik kan me dat met mijn werk niet permitteren...

Dat klinkt niet hard, dat klinkt dom.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 18 november 2009 @ 01:19:

Je buurman woont zelfstandig! Of is zij er iedere dag om hem overal mee te helpen? Dat ze de honden uitlaat betekent niet dat ze heel veel taken van hem over moet nemen.Naja ik weet niet precies hoe en wat maar ze is er wel iedere dag...
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 01:21:

[...]

Naja ik weet niet precies hoe en wat maar ze is er wel iedere dag... Misschien hebben ze wel elke dag snoeiharde sex, weet jij veel?
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 01:22:

[...]

Misschien hebben ze wel elke dag snoeiharde sex, weet jij veel?En is ze blij dat ze af en toe even een rondje met de honden mag om op adem te komen.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 18 november 2009 @ 01:23:

[...]

En is ze blij dat ze af en toe even een rondje met de honden mag om op adem te komen.ganz töll!
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 01:24:

[...]

ganz töll!

Tsja daar verlies je toch even al je Duitsheidpunten

Maar het is natuurlijk wel Toll voor haar als MamaLefs suggestie klopt.
Mal sehen, was MamaLefs dazu zu sagen haben! xD
Nou ja dames, hij vergelijkt iemand met het down-syndroom met een zwerver.... dus in hoeverre we deze "meneer" toerekeningsvatbaar kunnen houden is maar de vraag.
Ja, dat vind ik echt.
En je Duits is verfoeilijk, probeer het maar niet. Gewoon, om onze geestelijke gemoedstoestand een beetje te sparen.

Dank.
Ja, dat vind ik echt.
Topic gelezen en maar 2 opmerkingen. 1. Vergeet aub je buurvrouw. Ik gok dat ze je net zo'n engert vind als ik. 2. Wordt volwassen (en dat duits slaat ook nergens op. betitel je haar ook als 'puppe')
En waarom kom je op dit forum? Waarom spreek je haar niet gewoon aan als je haar weer ziet, op de fiets, in de winkel, bij de voordeur, wat dan ook? Hé hoi, wat doe jij voor studie, woon je in de buurt, leuke jas, andere buren hebben dezelfde hond enz. Je bent 21? Het wordt tijd dat je leert hoe je met een meisje praat! En houd alsjeblieft op haar gedrag te interpreteren, want daar ben je nog wat te jong voor. Wie weet is ze helemaal niet verliefd maar had ze gewoon een stofje in haar oog en last van roos...
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 01:21:

[...]

Naja ik weet niet precies hoe en wat maar ze is er wel iedere dag... En heb jij dus iedere nacht een natte droom ...ben je nou nog steeds verliefd op die onbereikbare griet??
quote:vederlicht schreef op 18 november 2009 @ 09:20:

En waarom kom je op dit forum? Waarom spreek je haar niet gewoon aan als je haar weer ziet, op de fiets, in de winkel, bij de voordeur, wat dan ook? Hé hoi, wat doe jij voor studie, woon je in de buurt, leuke jas, andere buren hebben dezelfde hond enz. Je bent 21? Het wordt tijd dat je leert hoe je met een meisje praat! En houd alsjeblieft op haar gedrag te interpreteren, want daar ben je nog wat te jong voor. Wie weet is ze helemaal niet verliefd maar had ze gewoon een stofje in haar oog en last van roos...Nou dat gaat dus niet, want ze ontwijkt hem...zegt genoeg toch
Je moet d'r naar toe lopen, aanbellen, haar zoenen en als ze je dan eruit gooit moet je doen alsof jullie een relatie hebben, en later bloemen naar d'r werk sturen.

(Of was er niemand die de chocolade-reep associatie had?)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ze ontwijkt hem omdat hij (waarschijnlijk) kwijlend en starend achter haar aan loopt zonder iets te zeggen behalve: 'Hé, laat je de hond weer uit?" Als ze elke dag in het huis naast dat van hem moet zijn, ziet hij haar vast wel weer eens.
Ja of ze moet incognito verscheinen:P
Ow Tekino, bied anders aan of je voor buurman klusjes kan doen bijv strijken of zo. Grote kans dat je haar was ook mag strijken en vouwen:)
@Tekino

Waarom spreek je haar niet gewoon eens aan, met een normaal standaard babbeltje over het weer, hond etc.

Wellicht kun je dan uiteindelijk gewoon vragen hoe het zit. (op een subtiele manier)

Is het niet haar partner, dan kun je uiteraard kijken of er meer in zit. Mocht het wel haar partner zijn, dan weet je genoeg en kun je het afsluiten.

Succes ermee ;)
@Tekino

Als ik jou was zou ik niet meer reageren. De reacties hier zijn voor 90% niet serieus bedoeld en men maakt je belachelijk. Hou de eer aan jezelf, heb ik ook gedaan. Ik plaats mijn vragen wel op een ander forum.
quote:Tekino schreef op 17 november 2009 @ 22:23:

Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4Ik denk dat ze je een engerd vindt ... sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven