Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Al die contracten altijd. Ik werk net twee maanden bij een nieuw bedrijf, dus nu zwanger worden is ook niet echt handig...Maar ja, zolang mijn man er niet anders over denkt....

@janine, ben benieuwd hoe het gaat! succes!
@ vrouwtje. Ja, niet leuk als hij geen indicatie kan geven.. doet mijn vriend ook niet. Ook ik slik geen anticonceptie.. en we maken meestal gebruik voor het zingen de kerk uit.. en mocht het dan gebeuren dan zij het zo.. maar ook mijn vriend gaat nog niet voor de 100%.. jammer vind ik dat. Maar ik blijf goede hoop houden.

aankomende dinsdag gesprek met leidinggevende! zo eng! hopelijk vast contract.. en dan kunnen we verder..!

x
Nou dames, kreeg net een sms van mijn zus dat de bevalling is begonnen. De vliezen zijn gebroken en de weeën komen op gang! Ik vind het heeeeeel spannend!
Het is bijna december......zou vriend zich aan de afspraak houden??? Ik hoop het zo.....
Bij mijn vriend rammelt het harder dan bij mij (waar het eigenlijk compleet stil is). Ik ben blij dat 'ie me geen deadline geeft, of kleertjes koopt als stille hint....

Als 'ie er weer 's over begint, verwijs ik 'm wel naar dit topic
Jeeeeeeeeeeeeh! Vast contract is binnen. Nu op huizenjacht!

@ boefje.. Ik hoop dat je vriend zich aan zijn afspraak houdt.. succes!

@ frutje.. al wat nieuws?
Jee! gefeliciteerd Janine!

Ik wacht nog steeds - in almaar groter wordende- spanning af. De weeën werden langzaamaan wel steeds heftiger mailde (ja, ze mailde ja) ze rond 13.00 uur. Sindsdien is het stil... Dus of het komt nog niet genoeg op gang of ze is druk aan het puffen en persen. Ik hoop natuurlijk op het tweede!
Ik heb een neefje! Hij is gisteren om half zes geboren en hij is prachtig! Alles gaat goed met moeder, vader en zoon. Het trotse en prachtige gezin mocht gisteravond meteen naar huis. We zijn op bezoek geweest en ik ben helemaal verliefd. Ja, mijn neefje gaat nog heel wat harten veroveren .

En ik, ik wil ook! Het rammelt! haha
Frutje: Gefeliciteerd! maar vanaf nu gaat het nog veel harder rammelen.. had ik ook na het zien van mijn neefje.. haha

ow.. rammelen houdt niet op hier. Mijn vriend wil nog steeds niet... Maakt het lastig. Gelukkig ff afleiding door op huizenjacht te gaan...
Thanks Janine!

En balen dat je vriend nog niet wil. Wel een goed idee om je eerst op de huizenmarkt te storten. Wie weet is hij straks wat positiever als jullie ook letterlijk de ruimte hebben voor een kleintje.
hopelijk wel.. maar op zich hoeven we niet perse te verhuizen voor een kindje. Huis is niet te klein. En mijn vriend wil op zich ook wel in dit huis een kindje. Maar dat wil ik niet zo graag.

Ik wacht af... en hoop dattie eerder wil... wil toch echt in april beginnen..
@ janine:heel cliche maar je moet er wel met z'n tweeen klaar voor zijn lijkt mij... toch?

@frutje gefeliciteerd!!

pfff was het maar vast kerst....

ow eh trouwens dames met oog op de mexicaanse griep, houden jullie er rekening mee dat het niet verstandig is om je in te laten enten als je van plan bent zwanger te worden???
@annayake: ja, tuurlijk moet je er met zijn tweeen achterstaan maar als het aan mijn vriend ligt wachten we nog wel 2 jaar.. en dat trek ik niet. En mijn lichaam al helemaal niet. Ben niet heel vruchtbaar en heb een afwijkende baarmoeder... vandaar. Ik voel al een paar jaar een nesteldrang en sinds ik 30 is het echt een oerdrang geworden.
ja dat ik kan ik me dan ook wel weer voorstellen... met de 30 in zicht....
ben al 30 en een half..

hopelijk komt het allemaal goed.. daar ga ik wel van uit.
pff ingewikkeld he volwassen keuzes maken...
ja idd kreeg ooit het boek dertigersdilemma! Nou dilemma's genoeg haha..! moet wel eerlijk toegeven dat ik direct door heb gebladert naar het deel kinderen... haha

ben niezo carriereminded person..
ow nee ik ook niet. op het moment ben ik al blij als er een baan voor me zou zijn.... maar goed das een ander verhaal.

Dat van die dertigers dilemma;s os wel erg bekend ja... hmmm wat wat zeuren we nu eigenlijk. we hebben het goed(misschien wel te goed) en laat die kinderen nu dan ook mar komen!
ja, ik stem voor! laat die kinderen maar komen haha

en een baan voor jou.. wat zoek je? fulltime?
dat is nou net het probleem.... dat weet ik niet ben op zoek naar iets wat binnen mijn mogelijkheden ligt, leuk is en ook nog een beetje en uitdaging in zich heeft.... en niet fulltime dat trek ik niet
@ Frutje: gefeliciteerd met je neefje! Ik heb sinds kort ook een neefje en ik stroom over van trots en liefde als ik hem zie. Jammergenoeg is dat niet zo vaak omdat we niet bij elkaar om de hoek wonen. Vraag me steeds af hoe verliefd ik dan wel niet op mijn eigen kind zou worden als ik het nu al zo heftig bij mijn neefje heb! Woon jij wel in de buurt, zodat je lekker vaak kan gaan tutten?

@Janine: herkenbaar gevoel van die oerdrang... En ik ben ook al dertig en een half, hellup.

@Boefje: al bijna december! Wat denk je, gaan jullie ervoor?
@pipo

O, ik stroom ook helemaal over van liefde, heel herkenbaar. Ben echt een supersuper-trotse tante. Jammergenoeg wonen ze op anderhalf uur rijden, maar ik denk dat ik er toch wel regelmatig te vinden ben (tussen werken en verhuizen door dan ahum, ik verveel me niet). En ja, zo mooi, lief, knap, leuk etc als ik mijn kleine neefje nu al vind, hoe zal dat met een eigen kindje zijn? Ik denk nóg veel mooier, liever, leuker en bijzonderder. Hmm, tiktak...

Ik zwijmelde ook helemaal weg toen vriendlief de kleine vasthield. Zijn grote vinger vastgepakt doort dat kleine handje. Superlief!

Ik drijf nog even verder op deze roze wolk...
*ZUCHT*
zo leuk he.. tante zijn. Ben ook helemaal verliefd op mijn little neefje (twee en een halve week nu). Zie hem ook niet vaak (meer dan een uur rijden)... maar nu gaat het nog harder tikken....

en die geur....hhhhhmmmmmm
Oja... Vriend met neefje is smeltttttttt. Heb hem dit weekend even achter de wandelwagen 'gezet'. Vond ie ook wel grappig geloof ik. Hij wordt er alleen nog al zenuwachtig van als ie huilt, maarja 't is een baby he? Vooral grappig dat je bij die jonkies ook al familietrekjes kunt zien, heel adorable.

Wij gaan trouwens het komende half jaar niet verhuizen omdat er nog onderhoud gepleegd gaat worden in het voorjaar en we dat afwachten (hopelijk verkoop het dan beter). Ik baal er enorm van als een STEKKER, want zolang we daar wonen komt er zeker geen kind. Maar goed, verstand maar weer op nul en wachten op betere tijden, zucht.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven