Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Welkom Assie!

En ja Janine, dat topic gaan we zéker openen! Ik begin dan half maart met foliumzuur ja. Heb er heel erg veel zin in .
Janine en Frutje; zou ook graag met dat nieuwe onderwerp meekletsen, maar verwacht dat ik zeker nog een half jaar langer geduld zal moeten hebben.........maar geduld schijnt een schone zaak te zijn, toch dames???

Verder heb ik nu behoorlijk last van werkontwijk gedrag.....er ligt gigantisch veel werk, maar ik kan me er niet toe zetten. Tja, heb je soms
Wow boefje!! Super zeg! Echt heel gaaf. Hou je ons op de hoogte? Ben echt heel benieuwd!
Echt jaloers ben ik ook niet echt hoor... Het is meer dat ik nu het hele gebeuren probeer te negeren omdat we er waarschijnlijk voorlopig nog niet voor gaan. Maar dat gaat nogal moeilijk met al die zwangeren die her en der om je heen omhoog poppen!

Boefje ga je ons nu verlaten voor 'beginnen in dec 2009' Als het zover is willen we het wel horen hoor!

Oja Assi welkom nog!
bestaat beginnen in dec 2009 al dan?
Eeeeh nou niet dat ik weet, maar dat zal vast niet lang meer duren? Misschien richt Boefje die zelf wel op?!
nou hier nog een deelnemer dan...
Spannend hoor. Die drie weken zijn zo voorbij! Tenminste het einde van het jaar is voor mijn gevoel voorbij gevlogen!

Ik heb nu trouwens thuis spreekverbod v.w.b. kinderen en trouwen geloof ik. Grrrrrrrrrrrr.
Oh, pipo.....dat klinkt wel zielig ;)

Maar erover denken kan natuurlijk altijd nog! haha

Ik probeer er wel op te letten dat ik niet teveel over kinderen praat, maar ik kan het noemen artikelen, situaties van collega's e.d. toch niet altijd laten.

Nu weer snel aan het werk......
Zo........ik wist niet dat ik ook van die jaloerse gedachtes kon hebben.......maar TJAKKA.....het is ingeslagen als een bom.

Het heugelijke nieuws dat mijn schoonzus zwanger is, heeft ons vanavond bereikt. Natuurlijk hartstikke goed nieuws....maar onverwachts kwam het toch hard aan bij mij. Dat gevoel van "dat wil ik ook", " ze is 3 jaar jonger dan ik.....en toch eerder zwanger", etc.

Ik weet dat ik heel blij moet zijn. Hun leventje is er naar, getrouwd, lang samen, huisje, etc. Maar toch.......

het is gewoon KUT. (sorry) Moest ik even kwijt.
Ach Assie,

Dat nieuws was even confronterend voor je. Kan ik me wel voorstellen...

Ik ben gisteren bij mijn zus, zwager en mijn kleine neefje geweest. O wat was dat leuk! Hij is nog erg klein (3 kilo) en is superlief. Lekker op mijn pink gesabbeld en ik heb hem de fles gegeven. Hij kan al een goede boer laten haha! Echt heel erg lief, dusse ja... rammeldebammel...
Het is ook echt superleuk, zo'n kleintje. Vriendin van mij heeft een zoontje van ruim 3 maanden. We gaan er regelmatig met z'n 3'en op uit. Zo'n makkelijk, klein ding. Heel lief. Bij haar voelde ik ook alleen blijdschap, geen enkele vorm van jaloezie ofzo. (gelukkig)

Vannacht toch met vriend over gehad. Ik kon namelijk niet slapen. Het hield me bezig...Hij reageerde wel heel lief en hebben een goed gesprek gehad.

Het is voor ons nu gewoon nog te vroeg. Snap ik ook wel, maar iets van een termijn zou wel fijn zijn ...haha....

Hoezo wanhopig! Zo en nu wordt het tijd dat iemand me een schop onder mijn kont geeft en zegt dat ik niet meer zo moet miepen.
Hey Assie, je mag hier best even miepen hoor ;-)! Dit weekend ook weer aan het baby geluk geproefd. Mijn vriend ging flesje geven aan zijn nichtje... Zoooo schattig. Hij vindt het gelukkig zelf ook allemaal maar wat leuk. Hij zei dat ie liever een kind wilde dan trouwen (kennelijk rammelt het bij hem ook.) Maar trouwen lijkt mij juist ook weer leuk! Keuzes, keuzes, 't is allemaal niet makkelijk!
Assie houd op met miepen!

Jammer dat je vriend er niet op korte termijn voor open lijkt te staan...

@pipo

Trouwen is zeker leuk, maar wat mij betreft gaat een kindje voor! Keuzes he, lastig hoor.
pipo en frutje; bedankt! ;)

Ik zou ook eerst voor kind kiezen. Trouwen vind ik niet zo erg belangrijk.....meer omdat ik me afvraag wat het voor toegevoegde waarde heeft ;) Bij een kind zie ik dat eerder! haha

Vriend was gisteren heeel lief en heeft aangegeven dat hij geen last van hormonen heeft en als me iets dwars zit hij het graag wil horen. We kennen elkaar nog niet zo gek lang, dus eerst nog even een jaartje genieten met z'n twee, vakantie vieren enzo. Hij zei nog 33 klinkt toch ook als mooie leeftijd voor een eerste kind? Dat zou toch betekenen dat we eind volgend jaar wel een serieuze poging moeten gaan doen, anders is de 33 ook niet meer haalbaar. ;)

Dus het onderwerp is in ieder geval goed bespreekbaar geworden en hij weet dat het me bezig houdt.

Trouwens....pipo.....trouwen en kinderen kan toch ook prima samen gaan! haha
ben echt heel verdrietig... Het kindje van mijn zus is gisteren in haar buik overleden...
Annayake.....wat een verschikkelijk nieuws!!!! Was ze al lang zwanger?

Vriendin van mij heeft een paar weken geleden een miskraam gehad, nog voor de 3 maanden. Heel erg kapot was ze ervan (logisch). De eerste periode zag ze overal zwangeren en kinderen en elk tijdschrift dat ze open sloeg stond ook wel iets over het kinderonderwerp. Gelukkig is ze na een dipje goed hersteld en gaat ze er weer helemaal voor.

Hopelijk zal dat bij jouw zus ook zo zijn! Niets is erger dan een droom die je ziet instorten.
ze was al over de 17 weken....
Ach jeetje Annayake, wat erg voor je zus en ook voor jou. Echt verschrikkelijk. Moet er niet aan denken als er iets mis was gegaan met mijn kleine neefje...

Knuf voor jou
ja, dan ga je er eigenlijk vanuit dat het wel goed zit. Echt heel erg.

Hopelijk kunnen jullie elkaar een beetje steunen.

Lijkt me helemaal erg dat het dan alsnog geboren moet worden....je zit dan niet meer te wachten op pijn.....als het toch nergens toe leidt!

Heel veel sterkte gewenst!
quote:annayake schreef op 07 december 2009 @ 10:45:

ben echt heel verdrietig... Het kindje van mijn zus is gisteren in haar buik overleden...He bah, annayake... Wat naar zeg! Het lijkt me echt verschrikkelijk als er zoiets gebeurt...
Oh neeeeee.....

Sterkte Annayake!
Annayake.. heel veel sterkte
Annayake, wat verdrietig voor jullie allemaal! Tja, verder valt er weinig te zeggen... Behalve veeeeeel sterkte!
jee wat een lieve reacties allemaal! Thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven