Meuk met afstandsbediening
woensdag 18 november 2009 om 16:03
De heren hebben zulks op hun verlanglijstje staan. Muis wil een race-auto, en Oudste wil een vliegtuigje of helicopter.
Hartstikke stoer natuurlijk, en ik wil er ook best wat geld in steken, maar die zooi is zo gauw kapot, of in het lagere prijssegment niet eens op gang te krijgen.
Wat mij betreft hoeft het niet groot te zijn, maar wel degelijk.
Wie weet de fabrikant of het merk dat jongenshanden overleeft? En waar is dat te koop?
Hartstikke stoer natuurlijk, en ik wil er ook best wat geld in steken, maar die zooi is zo gauw kapot, of in het lagere prijssegment niet eens op gang te krijgen.
Wat mij betreft hoeft het niet groot te zijn, maar wel degelijk.
Wie weet de fabrikant of het merk dat jongenshanden overleeft? En waar is dat te koop?
woensdag 18 november 2009 om 16:19
Zelfde als Zus.
Zoon krijgt al 3 jaar achter elkaar een nieuwe op afstand bestuurbare auto...(opa en oma zijn volhouders)maar telkens sneuvelen die dingen na een maand of 4.Buiten het feit dat ie eerst 12 uur in het stopcontact moet om vervolgens na 1,5 uur weer leeg te zijn....eer dat ie het sturen onder de knie heeft is dar ding weer leeg
Aan merk zal het niet liggen,hebben al verschillende geprobeerd
Zoon krijgt al 3 jaar achter elkaar een nieuwe op afstand bestuurbare auto...(opa en oma zijn volhouders)maar telkens sneuvelen die dingen na een maand of 4.Buiten het feit dat ie eerst 12 uur in het stopcontact moet om vervolgens na 1,5 uur weer leeg te zijn....eer dat ie het sturen onder de knie heeft is dar ding weer leeg
Aan merk zal het niet liggen,hebben al verschillende geprobeerd
woensdag 18 november 2009 om 17:56
quote:Emma01 schreef op 18 november 2009 @ 16:39:
houten speelgoed gaat alleen maar zo lang mee omdat ze er niet mee spelen

Ik ga eens op zoek naar het speelgoed van een van de eerste posters. Zou de stilte op dit topic betekenen dat:
a de kinderen op het viva forum te jong zijn voor ABmeuk?
b de kinderen met ABmeuk zulke handenbinders zijn dat de ouders geen tijd hebben om te posten?
c de kinderen op het viva forum alleen verantwoord speelgoed krijgen?
d alle ABmeuk ten dode opgeschreven is?
e anders?
houten speelgoed gaat alleen maar zo lang mee omdat ze er niet mee spelen
Ik ga eens op zoek naar het speelgoed van een van de eerste posters. Zou de stilte op dit topic betekenen dat:
b de kinderen met ABmeuk zulke handenbinders zijn dat de ouders geen tijd hebben om te posten?
e anders?
woensdag 18 november 2009 om 18:13
woensdag 18 november 2009 om 20:37
quote:mamzelle schreef op 18 november 2009 @ 17:56:
[...]

e anders?d)
[...]
e anders?d)