Meuk met afstandsbediening

18-11-2009 16:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
De heren hebben zulks op hun verlanglijstje staan. Muis wil een race-auto, en Oudste wil een vliegtuigje of helicopter.

Hartstikke stoer natuurlijk, en ik wil er ook best wat geld in steken, maar die zooi is zo gauw kapot, of in het lagere prijssegment niet eens op gang te krijgen.

Wat mij betreft hoeft het niet groot te zijn, maar wel degelijk.

Wie weet de fabrikant of het merk dat jongenshanden overleeft? En waar is dat te koop?
De Bounce Back Racer is behoorlijk onverwoestbaar. Die is vanaf 3 jaar (weet niet hoe oud jouw jongens zijn?)
Dat wil ik nou ook weleens weten, aangezien ook de duurdere gewoon snel stuk zijn, ondanks dat ze niet geheel onstuimig er mee omgaan.
Zelfde als Zus.

Zoon krijgt al 3 jaar achter elkaar een nieuwe op afstand bestuurbare auto...(opa en oma zijn volhouders)maar telkens sneuvelen die dingen na een maand of 4.Buiten het feit dat ie eerst 12 uur in het stopcontact moet om vervolgens na 1,5 uur weer leeg te zijn....eer dat ie het sturen onder de knie heeft is dar ding weer leeg

Aan merk zal het niet liggen,hebben al verschillende geprobeerd
Plastic vind ik zooi heel soms koop ik het.

Mijn voorkeur gaat naar houten speelgoed.

Gaat lekker lang mee naar mijn idee.
houten speelgoed gaat alleen maar zo lang mee omdat ze er niet mee spelen :-)
quote:Emma01 schreef op 18 november 2009 @ 16:39:

houten speelgoed gaat alleen maar zo lang mee omdat ze er niet mee spelen :-)

XD

Ik ga eens op zoek naar het speelgoed van een van de eerste posters. Zou de stilte op dit topic betekenen dat:

a de kinderen op het viva forum te jong zijn voor ABmeuk?

b de kinderen met ABmeuk zulke handenbinders zijn dat de ouders geen tijd hebben om te posten?

c de kinderen op het viva forum alleen verantwoord speelgoed krijgen?

d alle ABmeuk ten dode opgeschreven is?

e anders?
Het is gewoon troep Mamz, echt waar, duur of goedkoop, de batterijen zijn altijd snel leeg (of kwijt ) en en en ook al gaan ze er zuinig mee om dan komt er ineens een moeder die zo maar op zo een autootje gaat staan, dat kunnen ze zelfs niet hebben...... ken je nagaan.....
Mamzelle, ik kwam gister op bol.com een afstandsbediening tegen voor de Playmobil RC voertuigen. Ik weet niet of die van jou zoiets hebben?

Linkje naar de afstandsbediening

met uitleg voor welke Playmobil voertuigen het geschikt is
quote:mamzelle schreef op 18 november 2009 @ 17:56:

[...]

XD

Ik ga eens op zoek naar het speelgoed van een van de eerste posters. Zou de stilte op dit topic betekenen dat:

a de kinderen op het viva forum te jong zijn voor ABmeuk?

b de kinderen met ABmeuk zulke handenbinders zijn dat de ouders geen tijd hebben om te posten?

c de kinderen op het viva forum alleen verantwoord speelgoed krijgen?

d alle ABmeuk ten dode opgeschreven is?

e anders?d)
Bij ons het het e). Zoon van 5,5 heeft alleen een hijskraan met AB en die leeft nog steedsna 2 jaar. Voor de rest geen interesse, hij wil kapla en lego: Het is echt een bouwer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven