hij wilde de hele date alleen maar seksen!!
woensdag 18 november 2009 om 15:51
Ik moet het toch even kwijt; ik heb 4 weken geleden een hele leuke jongen ontmoet doordat een vriend van mij ons allebei had uitgenodigd voor een etentje met z'n drieen. Het klikte heel goed en aan het eind van de avond is er gezoend en een beetje gesekst (we hebben 'het' ook nu nog steeds niet gedaan maar al de rest wel). Hij is blijven slapen en had me de volgende dag op een heerlijke lunch getrakteerd. Die week erna heeft hij 2 keer gebeld en toen heeft hij me weer mee uit eten genomen waarna we weer hebben gesekst. Daarna is ie 2 weken op vakantie gegaan. Tijdens de vakantie heb ik nauwelijks iets van hem gehoord maar hij heeft wel gebeld op de dag dat hij vertrok en terugkwam en daarna ook nog een keer. Tot zo ver so far so good maar nu hebben we afgelopen weekend dus weer een date gehad en hij was compleet geobsedeerd door eerst zoenen en later seksen. We zijn nog wel even uit eten geweest maar verder wilde hij eigenlijk alleen maar zoenen en seksen en we hebben nauwelijks gekletst. Op een gegeven moment vroeg ik of hij het alleen leuk vindt om met me te zoenen of dat ie ook wel met me wil praten. Toen zie ie dat als ik niet meer met hem zou willen zoenen, hij ook best samen naar het theater ofzo zou willen gaan :-/. Maar daarna was hij weer all over me. Hij toonde gewoon niet echt interesse om me beter te leren kennen. Ik ben wel blijven slapen en toen ik de volgende dag na het douchen zei dat ik maar weer eens ging zei hij alleen ' oke'. Later die dag kreeg ik nog wel een sms met 'was weer gezellig!' - nogal algemeen dus. Mijn vraag is of iemand hier er iets van snapt. Toen ik hem net leerde kennen zei hij dat hij op zoek was naar een serieuze relatie en het geen tijd meer vond voor scharrels maar ik vind dit zelf wel heeeeeel erg op een scharrel lijken en daar heb ik helemaal geen zin. Zit nu te denken om hem maar gewoon op de man af te vragen wat zijn intenties zijn. Iemand suggesties want ik snap er helemaal niks meer van!!!! Thanks!
woensdag 18 november 2009 om 16:20
Maar hij was wel altijd degene die belde..
lijkt me een positief punt.
Kijk er zijn twee mogelijkheden
1. hij wil alleen sex met je
2. hij wil meer dan dat
als je nu een moeilijk gesprek gaat voeren terwijl je elkaar net kent.. in geval 1: hij is weg
in geval 2: hij weet niet waar je t over hebt en vindt je misschien wel een zeur...
Volgens mij houden mannen niet zo van moeilijke gesprekken, zeker niet in t begin van een relatie ( als er al een relatie is)
lijkt me een positief punt.
Kijk er zijn twee mogelijkheden
1. hij wil alleen sex met je
2. hij wil meer dan dat
als je nu een moeilijk gesprek gaat voeren terwijl je elkaar net kent.. in geval 1: hij is weg
in geval 2: hij weet niet waar je t over hebt en vindt je misschien wel een zeur...
Volgens mij houden mannen niet zo van moeilijke gesprekken, zeker niet in t begin van een relatie ( als er al een relatie is)
woensdag 18 november 2009 om 16:21
quote:zusenzo schreef op 18 november 2009 @ 16:19:
Waarom zo serieus en niet gewoon genieten van het moment?
check.
jullie hebben nog geen trouweplannen toch?
k zou hier niet meteen een heel gesprek van maken, geef een draai aan wat je gezegd hebt... bijvoorbeeld dat jij voor de volgende date de touwtjes in handen neemt...? (dan bepaal jij ook meteen óf en wát er gebeurd als t om sex gaat)
Waarom zo serieus en niet gewoon genieten van het moment?
check.
jullie hebben nog geen trouweplannen toch?
k zou hier niet meteen een heel gesprek van maken, geef een draai aan wat je gezegd hebt... bijvoorbeeld dat jij voor de volgende date de touwtjes in handen neemt...? (dan bepaal jij ook meteen óf en wát er gebeurd als t om sex gaat)
woensdag 18 november 2009 om 16:23
Als ik met een man de eerste tijd voornamelijk lichamelijk contact heb, houdt dat niet in dat ik verder niet geïnteresseerd ben.
Sterker nog: ik vind het lichamelijk contact pas leuk als ik weet dat er wel een interessant persoon 'achter' zit.
Denk dat jullie het er gewoon over moeten hebben. Of hij alleen interesse heeft in lichamelijk contact of ook in de vriendschappelijke kant (of hoe zeg je dat).
Als het hem om het lichamelijke te doen is, is dat dan voor jou een reden om te stoppen?
Sterker nog: ik vind het lichamelijk contact pas leuk als ik weet dat er wel een interessant persoon 'achter' zit.
Denk dat jullie het er gewoon over moeten hebben. Of hij alleen interesse heeft in lichamelijk contact of ook in de vriendschappelijke kant (of hoe zeg je dat).
Als het hem om het lichamelijke te doen is, is dat dan voor jou een reden om te stoppen?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

woensdag 18 november 2009 om 16:44
quote:zusenzo schreef op 18 november 2009 @ 16:16:
[...]
Ik ben 10 jaar getrouwd met een man waar ik de eerste avond mee lag te seksen, dus dat zegt echt niks.
En ik ben er al 17 jaar mee samen..
Snap ook niet zo goed waarom dat niet zou kunnen of mogen. Als die seksuele aantrekkingskracht er is, dan vind ik dat je het nog lang uithoudt, na zoveel dates.. eigenlijk, zeg maar.
Pluim voor jou! Maar geef 'm nu maar wat hij (en jij) wil..
[...]
Ik ben 10 jaar getrouwd met een man waar ik de eerste avond mee lag te seksen, dus dat zegt echt niks.
En ik ben er al 17 jaar mee samen..
Snap ook niet zo goed waarom dat niet zou kunnen of mogen. Als die seksuele aantrekkingskracht er is, dan vind ik dat je het nog lang uithoudt, na zoveel dates.. eigenlijk, zeg maar.
Pluim voor jou! Maar geef 'm nu maar wat hij (en jij) wil..
woensdag 18 november 2009 om 16:48
quote:herfstblues schreef op 18 november 2009 @ 16:17:
belde hem gister - voor het eerst trouwens want hij belde tot nu toe altijd - maar toen zat hij net bij vrienden een film te kijken. Hij had trouwens wel door dat ik wat minder luchtig klonk dan normaal want hij vroeg nog of ik voor iets speciaals belde of dat ik gewoon even gezellig wou babbelen. Ik zie dat het niet per se gezellig babbelen zou zijn en toen hebben we afgesproken vandaag te bellen.
Maar goed, weet dus eigenlijk helemaal niet of het wel zo slim is hierover te bellen en het gewoon te vragen of dat ik beter kan wachten (maar hou niet van wachten ) tot hij belt en dan maar zien wat ik doe
Dit over de telefoon bespreken is inderdaad niet zo heel erg slim. Ben je er eigenlijk over uit wat jij wilt? Zie jij het zitten om eerst samen buiten de deur wat dingen te doen, elkaar te leren kennen of wil je door op de manier waarop jullie nu bezig zijn? Of helemaal niet meer door, dat kan natuurlijk ook.
Van mijn vriend kon ik de eerste date al niet vanaf blijven. We hebben het eerste weekend samen vooral gelachen en geneukt, en toch iets heel serieus op gebouwd. Je voelt het zelf als het goed is wel aan waar het bij hem om draait.
Als jij twijfelt over zijn intenties, dan kun je er vanuit gaan dat hij alleen seks wil. Als hij wel iets serieus wil, dan merk je dat ook wel, al neuk je 23 van de 24 uur.
belde hem gister - voor het eerst trouwens want hij belde tot nu toe altijd - maar toen zat hij net bij vrienden een film te kijken. Hij had trouwens wel door dat ik wat minder luchtig klonk dan normaal want hij vroeg nog of ik voor iets speciaals belde of dat ik gewoon even gezellig wou babbelen. Ik zie dat het niet per se gezellig babbelen zou zijn en toen hebben we afgesproken vandaag te bellen.
Maar goed, weet dus eigenlijk helemaal niet of het wel zo slim is hierover te bellen en het gewoon te vragen of dat ik beter kan wachten (maar hou niet van wachten ) tot hij belt en dan maar zien wat ik doe
Dit over de telefoon bespreken is inderdaad niet zo heel erg slim. Ben je er eigenlijk over uit wat jij wilt? Zie jij het zitten om eerst samen buiten de deur wat dingen te doen, elkaar te leren kennen of wil je door op de manier waarop jullie nu bezig zijn? Of helemaal niet meer door, dat kan natuurlijk ook.
Van mijn vriend kon ik de eerste date al niet vanaf blijven. We hebben het eerste weekend samen vooral gelachen en geneukt, en toch iets heel serieus op gebouwd. Je voelt het zelf als het goed is wel aan waar het bij hem om draait.
Als jij twijfelt over zijn intenties, dan kun je er vanuit gaan dat hij alleen seks wil. Als hij wel iets serieus wil, dan merk je dat ook wel, al neuk je 23 van de 24 uur.

woensdag 18 november 2009 om 16:48
Ik wilde gelijk wel bovenop mijn man duiken toen ik hem ontmoette, hij bleef "all the way" uitstellen. Op een gegeven moment ging ik denken dat ie iets mankeerde dus heb eens een balletje opgegooid.
Bleek dat ie gewoon rustig aan wilde doen en dat ie niets mankeerde
Je hoeft hem nu niet gelijk al je zielenroerselen te vertellen maar je zou eens kunnen vragen hoe dat bij hem in het algemeen gaat. Of vertel over een (verzonnen) kennis dat die altijd gelijk maar met iedereen het bed in duikt en wat jij daar van vindt ofzo. Denk dat het handig is om het er eens over te hebben maar wel op een heel luchtige manier.
Bleek dat ie gewoon rustig aan wilde doen en dat ie niets mankeerde
Je hoeft hem nu niet gelijk al je zielenroerselen te vertellen maar je zou eens kunnen vragen hoe dat bij hem in het algemeen gaat. Of vertel over een (verzonnen) kennis dat die altijd gelijk maar met iedereen het bed in duikt en wat jij daar van vindt ofzo. Denk dat het handig is om het er eens over te hebben maar wel op een heel luchtige manier.
woensdag 18 november 2009 om 16:51
woensdag 18 november 2009 om 16:56
quote:moeilijkhooreennickname schreef op 18 november 2009 @ 16:51:
[...]
Tenzij het gewoon luchtig is , met een grapje.. of zoals iemand anders voortelde dat je zegt dat jij de volgende date de touwtjes in handen hebt...
Daar ben ik het ook mee eens hoor, maar ze heeft al besproken dat ze iets wilde bespreken, dus tja... daar valt toch al niets meer te redden denk ik.
Gewoon zien hoe het gaat en loopt, en afkappen als het niet meer bevalt lijkt me. Makkelijk genoeg.
[...]
Tenzij het gewoon luchtig is , met een grapje.. of zoals iemand anders voortelde dat je zegt dat jij de volgende date de touwtjes in handen hebt...
Daar ben ik het ook mee eens hoor, maar ze heeft al besproken dat ze iets wilde bespreken, dus tja... daar valt toch al niets meer te redden denk ik.
Gewoon zien hoe het gaat en loopt, en afkappen als het niet meer bevalt lijkt me. Makkelijk genoeg.
woensdag 18 november 2009 om 16:57
Je kunt er meer sturing aan geven door op plekken af te spreken waar het seksen wat minder voor de hand ligt. Ga saampjes naar die gemeenschappelijke vriend toe, filmpje kijken (zonder broek met bioscoopzakken), de kroeg in, eetcafeetje, shoppen, wandelen, squashen etc. Ik zou waken voor 'zware gesprekken' want daar zou ik zelf onzeker van worden. Kijk maar eens of jij ruimte krijgt/mag nemen om in te brengen wat jullie met elkaar ondernemen, zonder dat expliciet te benoemen.
woensdag 18 november 2009 om 16:58
quote:qwertu schreef op 18 november 2009 @ 16:55:
Pffffff....
Ik lees alweer dat ik het helemaal niet slim heb aangepakt. Ik heb dat soort dingen dus wél gewoon per telefoon besproken. Als we het er niet live over konden hebben, dan belde ik 'm erover.
Nou, nu dan maar gaan wachten op het moment waarop het fout loopt. Zo bedoel ik het niet. Maar het is nou niet een onderwerp dat meteen, per direct besproken moet worden lijkt me. En natuurlijk kun je dingen bespreken, maar waarom zou je iets als daten zwaar beladen maken door moeilijke telefoon gesprekken te gaan voeren?
Pffffff....
Ik lees alweer dat ik het helemaal niet slim heb aangepakt. Ik heb dat soort dingen dus wél gewoon per telefoon besproken. Als we het er niet live over konden hebben, dan belde ik 'm erover.
Nou, nu dan maar gaan wachten op het moment waarop het fout loopt. Zo bedoel ik het niet. Maar het is nou niet een onderwerp dat meteen, per direct besproken moet worden lijkt me. En natuurlijk kun je dingen bespreken, maar waarom zou je iets als daten zwaar beladen maken door moeilijke telefoon gesprekken te gaan voeren?
woensdag 18 november 2009 om 16:59
quote:qwertu schreef op 18 november 2009 @ 16:57:
Mijn ervaring is trouwens dat mannen -ja, ik generaliseer maar even- over het algemeen prima om kunnen gaan met een recht-door-zee mentaliteit. Zo zitten ze zelf ook in elkaar namelijk.
Of denken jullie dat mannen uitgebreid met hun vrienden zitten te beppen over wat de handigste volgende move is en wat ze dan vooral niet moeten doen, want immers: ze willen niet voor slet versleten worden. Daarom, het kan toch gewoon live uitgesproken worden, ipv daar speciaal voor te gaan bellen.
Mijn ervaring is trouwens dat mannen -ja, ik generaliseer maar even- over het algemeen prima om kunnen gaan met een recht-door-zee mentaliteit. Zo zitten ze zelf ook in elkaar namelijk.
Of denken jullie dat mannen uitgebreid met hun vrienden zitten te beppen over wat de handigste volgende move is en wat ze dan vooral niet moeten doen, want immers: ze willen niet voor slet versleten worden. Daarom, het kan toch gewoon live uitgesproken worden, ipv daar speciaal voor te gaan bellen.
woensdag 18 november 2009 om 16:59
quote:zusenzo schreef op 18 november 2009 @ 16:16:
[...]
In mijn geval gaat de vlieger ook niet echt op..
Als ik wil seksen, heb ik seks! Of dat op dag 1,2,7 of wat ook is.
Wel kan het zijn dat de man heeft wat hij wil en de vrouw 'gevoelens' krijgt.
En het lijkt me dat TO hier last van heeft.. vandaar mijn tip.
[...]
In mijn geval gaat de vlieger ook niet echt op..
Als ik wil seksen, heb ik seks! Of dat op dag 1,2,7 of wat ook is.
Wel kan het zijn dat de man heeft wat hij wil en de vrouw 'gevoelens' krijgt.
En het lijkt me dat TO hier last van heeft.. vandaar mijn tip.