December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Hee, iedereen tegelijk aan het posten? Gezellig!

Denk dat schapie + speentje ook wel mee mogen naar de sporthal.

Falcon: Als poes toch niet lang meer leeft zou ik ook wel kiezen voor lekker voer. Of krijgt ze daar weer diarree van?

Klets: Wat lastig dat je dan zelf moet ruilen!

Sannie: Ik vind jouw bijdrages aan die MG-discussies wel lekker helder. Jij weet tenminste waar je het over hebt.
bij ons is het per aantal gemeentes. en dan hebben ze per 30-45 minuten een bepaalde groep uitgenodigd (dus kindjes van 1 jan tot 4 feb oid mogen van 9.00- 9.30 en zo de hele dag door. als je echt niet kan mag je naar een andere lokatie of op een andere tijd. En bij meer kinderen in 1 gezin, mogen ze allemaal op de tijd van de oudste.. maar het aantal kinderen per lokatie is best groot, als voorbeeld, heel den bosch moet naar de brabanthallen..

succes met de poes falcon
Ja hoor er gaat heus wel iemand mee en anders neemt Peet wel vrij oid. De prik voor R & D gaat hetzelfde als op het CB. Dat ben ik ondertussen gewend twee huilers na een prik. En ze krijgen idd een speen.

Maar B zie ik ervoor aan om heel hard weg te rennen haha. En dan is papa altijd wel een hele goeie om m te kalmeren.

Ik moest ook in een schema zoeken wanneer en hoe laat. Maar voor D & R was dat om 9 uur 'smorgens en voor B om 2 uur 'smiddags. Maar gelukkig kun je je andere kinderen gewoon meenemen als je meerdere moet laten enten.

Zou idd lullig zijn zo vlak voor d eprik als ze nog ziek worden. Maar ik laat ze toch inenten. Want je weet niet 100% zeker of het DE griep is. En nou ja een prik overleven ze wel.

Hoewel ik het echt niet leuk vind om erheen te gaan. Net als jullie waarschijnlijk.
oh misschien is het wel zo als Sannie zegt. Dat ze mee mogen op de tijd van de oudste. Ik heb de brief maar half gelezen eigenlijk. Druk druk he...

Als dat zo ik ga ik wel extra alert zijn op de dosis ed. Bij zo'n massaal gedoe zijn foutjes snel gemaakt.

Ik vraag op het CB ook altijd of ze nog eens extra controleren of het goede vaccin is gepakt.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, Oef! Krijgen de kndjes aangepaste doses? En zo ja, dat gaat dan toch wel op gewicht en niet op leeftijd? Manu is een uk natuurlijk, die weegt zo een paar kilo minder dan bijv Nova of R van Nurse.

En neeee ik vind het ook helemaal niet leuk, maar het moet maar...
Geen idee Tinus maar ik vraag het gewoon om zeker te weten dat ze extra opletten.
Weet jij dat Sannie?
iedereen krijgt 0,5 ml, dus het maakt niet uit hoeveel ze wegen..
Aha... thanks!
Foei Tinus jij hebt duidelijk mijn linkjes niet gelezen... daar staat ook precies in wat Sannie nu zegt.
Nee klopt, was vanmiddag aan het werk.
Maar zou wel handig zijn voor al je vragen
Nou zoveel vragen heb ik niet. Maar dan zegt iemand hier weer iets en dan denk ik heeee!
Ik zal blij zijn als die hele grieptoestand weer voorbij is... krijg je die griep niet dan praat je wel de hele dag over die griep
Het nieuwe scheldwoord van 2010: Krijg de griep!
prachtig! moeten we invoeren

Trouwens als iemand nog behoefte heeft om een tvserie te kijken:

Ik vind het heel handig.tvduck
Y heeft toch een blaasontsteking. Ik ben er eigenlijk blij mee want nu weet ik tenminste waarom ze elke keer zo zit te piepen op de wc.

Ik dacht al bijna dat ik gek geworden was toen de dokter vorige week zei dat er niks gevonden was :p

Ik word nog teruggebeld vandaag.
Oh wat zielig voor Y. Wel maf dat ze dat de eerste keer niet hadden gezien dan. Krijgt ze een kuurtje nu?

Pffff, ik heb weer een veel te drukke ochtend gehad. Tis hier een nu een puinhoop, maar eigenlijk moet ik echt een uurtje gaan relaxen. Heb een zere rug en ik merk dat ik een beetje kort lontje heb. Niet leuk voor Manu. Mijn werk heeft me vanmorgen ook al 3x gebeld. Wordt nog leuk als ik verlof heb straks, hoop dat ze me een beetje met rust laten.

Wat ben ik blij dat Manuel nog slaapt 's middags zeg....
Sterkte met de poes Falcon.

Vind het wel een goed idee om iets van een snoepje mee te nemen voor na de prik eigenlijk. Omdat zowel mijn man als ik in de Farmacie werken weten we van de strenge regelgeving die er geld. Alle afzonderlijke stofjes in het vaccin zijn getest. Wellis waar niet de combi dan en ook niet op kinderen, maar dus wel tot zekere hoogte.

Sannie het klopt dat de meeste medicijnen niet op kinderen zijn getest, maar er is nu toch wel een database waar kinderartsen hun ervaringen (dosering, reacties) met medicijnen registreren zodat ze niet iedere keer het wiel op nieuw uit hoeven te vinden?
Km wat balen dat Y een blaasontsteking heeft. Beterschap!

Tinus rustig aan hoor! En als je werk met nummerherkenning belt zou ik gewoon lekker niet opnemen. Of "gewoon" aangeven dat je dus niet bereikbaar bent voor werkvragen.
Hey!

Bedankt voor de mooie bos bloemen!!!

Echt heel lief van jullie! Ze staan in de vaas te pronken

Kusss!
En heeft ons Sannie wel een beetje mooie bloemen uitgezocht?
Aaah, was t Sannie!!

Ons mam had ze aangenomen en ze zei al dat degene die het bosje afgaf er niet uitzag als een bloembezorgster...
En jaa! goede smaak San!
Ah veel plezier met je kutbloemen, Nurse

Sjemig, gisteren kwam Oudste met práchtig ingevlochten haren thuis, ik voelde me behoorlijk inadequate (hoe zeg je dat?), zou niet weten hoe ik zoiets moet doen!

Balen van Y, KM, hoop dat de AB gauw aanslaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven