December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette Mare schreef op 20 november 2009 @ 13:22:

[...]

Het is wel blaasontsteking, maar nog geen reden (iig voor de kinderartsen hier in het ziekenhuis) om onderzoeken te doen. Pas bij de tweede sturen de huisartsen door.

Ik snap m hoor Mette
, gelukkig KM
Wat een leuke jurken!!! Ik wil ook!!! (even kijken of het salaris deze maand toereikend is, ik vrees van niet....) Maar ik ben wel verliefd!!!

Ik kom misschien vanaaf nog even buurten....heb een hele drukke week achter de rug, vanaaf ben ik alleen op de bank...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ben echt blij, Justin heeft een heel mooi rapport gekregen! Terwijl er vorig jaar nog twijfel was of hij het zou kunnen! Maandag nog 10 minuten gesprek.

Hij heeft er ook echt lol in en je ziet elke week vooruitgang, maar dit is toch maar een mooie bevestiging.

KM, leuk dat thee serviesje!!

Hopelijk is de blaasontsteking snel over en blijft het er bij 1.

Wat het inenten betreft, ik zag net op telegraaf.nl dat er maandag en dinsdag sinterklazen ingezet worden om het prikken minder erg te maken...helaas mogen wij pas op woensdag...

Tinus, , jij met je krijg de griep!

Ik mag inderdaad hopen dat ze je met je verlof een beetje met rust laten van je werk...

Oe, dat was dus een lekkere start vanmorgen,,,hoe is het verder gegaan?

Nurse, de bloemen zijn je gegunt! Hoe gaat het nu?

Ainne, hier krijg ik ook maar nauwelijks de kans om wat met Amber d'r haar te doen en als het een keer wel mag ligt het er meestal ook zo weer uit...

Terwijl ze de kunstwerken van de kapper enzo inderdaad altijd wel laat zitten...

Mette, kan me voorstellend at et voor Noof weer even flink spannend was, hopelijk is ze nu weer over de ergste angst heen...

Amber is ook al helemaal in de ban van haar verjaardag!

Ga even de tafel dekken, H stuurde net dat hij chinees mee neemt, hoef dus niet te koken!
Heeft iemand nog tips hier voor die antibiotica bij Y.?

Heb het nu door een lepeltje danoontje proberen te geven maar ze spuugt het alsnog uit... troep zit nu overal en de rest van het danoontje waarover ze helemaal blij was dat ik het kocht hoeft ze niet meer.
Gewoon in de houdgreep achterover op je schoot, neus dichtknijpen en achterin haar keel gieten - zou dat mogen van AMK?

't Is voor d'r eigen bestwil toch?
Nou buiten het neus dichtknijpen om is dat wel de manier waarvan er het meeste binnen blijft.

Ik denk dat ik het toch maar zo blijf doen. Krijgt ze daarn wel wat lekkers zonder dat ze bang hoeft te zijn dat ik er troep in heb gestopt...

Mijn motto is spontaan verdwenen
Meteen een slokkie water erachteraan?

Daarna omkopen met iets lekkers?
Gefeliciflapstaard, lieve grote M !!

Oh goed van je Ainne

Meneer en mevrouw Falcon en de kleine Falcon gefeliciteeerd met de verjaardag van Falcon jr.

Falcon en fam. en M. gefeliciteerd!!!!

njilreM,(en natuurlijk je Papa en Mama) :

Van harte gefeliciteerd!!
Gefeliciteeeeeerd kleine grote M! Dat je maar een groot feest mag hebben met veel ballonnen, taart, kado's en visite!!

Grappig, mijn buurjochie wordt vandaag ook 3 en mijn zwager is ook jarig.

M gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van!!

Het was rustig op mijn werk, dus mocht een paar uurtjes eerder weg!
er zullen weinig bloemenbezorgers zeggen dat ze een bosje voor Nurse hebben. Ik dacht al dat het je moeder was. Ze ging gelijk op het kaartje kijken.. ik wilde ook snel door. ik had die ochtend buikgriep gekregen en heb het precies gered tot mijn volgende afspraak. (en ik wilde je niet besmetten) In de loop van de middag, toen ik volgens mijn collega's de kleur van mijn groene jasje had, toch maar naar huis gegaan. in slaap gevallen en vervolgens wederom 48 uur in bed gelegen. vanmorgen moest ik weer uit, we kregen bezoek en vanmiddag kwam sinterklaas op werk van manlief. ze hadden een zaaltje in 't Ven afgehuurd. Casper vond het allemaal super. Vooraf liedjes zingen. op een gegeven moment moesten kinderen roepen in de microfoon, eerst een kindje naast casper, toen wilde casper ook wel.. ik moest erg lachen toen hij keihard riep KOM HIER SINT-E-KLAA. wel grappig die verschillen tussen de kinderen, want Renske zou dat nooit doen...

M, van harte gefeliciteerd!! hopelijk hebben jullie een fantastische dag...

volgens mij heeft Mette het al goed uitgelegd rondom de urineweginfecties..

Renske is helemaal blij dat ze volgende week een prikje krijgt voor de mexikaans griep zoals ze het zelf zegt..
Gehehe, ons mam is niet nieuwsgierig

Ze had het niet helemaal kunnen lezen, en gelukkig maar, ze weet namelijk niet dat ik op viva schrijf, denkt alleen HM.

Toen ik verteld had dat jij bij ons cluppie hoort vroeg ze meteen of ze je eigenlijk binnen had moeten vragen voor koffie ofzo... Maar zo te lezen was dat geen goed idee geweest

Hopelijk nu helemaal opgeknapt?

We zijn dr nu trouwens helemaal uit, we laten onze kinderen ook inenten (denken we Hahaha! )
Pffffff, een update van mijn week:

Timo heeft het super goed gedaan bij de acupuncturist !!

Sinterklaasfeestje, was ook leuk.

In het nieuwe huis gekeken !!

tv-kast/wandmeubel verkocht dus kale kamer nu :-)

Etentje op werk

Etentje bij een vriend. Later op de avond bij huisartsenpost gezeten......P heeft nierstenen en dus pijnaanvallen (zelfs een dag morfinepillen gehad).

10 minuten gesprekje gehad op school Timo

Nou, zo iets........Morgen de hele dag in de verkoop staan op een grote beurs van mijn zus en de sportwinkel uit ons dorp. Ben benieuwd !!

Moet maandag enten. Ze zijn alleen Floortje vergeten uit te nodigen.........Zie ik maandag wel weer.

Is de eerste al weer jarig ?!?!?!??! GEFELICITEERD MET M !!!!! Wauw wat gaat dat snel !!
Wanneer moeten jullie eigenlijk voor de inenting Nurse?

Is dat van P hetzelfde als wat Knorretje heeft?

Wel heel erg vervelend voor jullie en voor hem!!

Die antibiotica van Y. is een ramp. De draaidop die ik heb gekregen om het spuitje erop te kunnen zetten lekt, de spuit zelf is niet meer lekkagevrij omdat Y. gisteravond de kaakklem erop heeft toegepast en dat gejank en gespartel als je dat spul naar binnen probeert te werken... ik vind het niet meer leuk. Gisteravond knalde ze met haar kop tegen de tafel omdat ik haar daar op schoot probeerde die troep naar binnen te werken. Het werkt voor geen meter.
Wat een gekloot KM... Hoevaak moet ze hem eigenlijk krijgen per dag? Ze zal wellicht niet de eerste en enigste zijn die het niet blieft, is het niet in een andere vorm te krijgen?

Wij kunnen de 26e tussen 16:30 en 17:00 terecht in een dichtbijzijnde sporthal. Alledrie tegelijk.

Zo. Nu even wat ruimen en dingetjes bij elkaar zoeken, gaan zo naar schoonouders intocht vd Sint kijken ,zowat heel de familie is daar straks en we blijven daar vanavond ook eten enzo...

xx
Hoi allemaal!

Falcon: Was het een leuke verjaardag? Is M lekker verwend?

Ik wilde je ook nog even vragen of we binnenkort jouw project kunnen afronden. Ik heb nog een week of 7 te gaan en ik vind het wel lekker om dat voor de bevalling af te maken.

Sannie: Ach getver echte buikgriep!! Wat voel je je dan klote. Is het nu weer beter? Verder niemand in je familie aangestoken?

Klinkt leuk dat sinterklaasfeestje. Die Casper durft wel zeg!

Volgens mij vindt Manuel dat hele sinterklaasgebeuren niet zo heel interessant. Hij mocht gisteren zijn schoentje zetten maar ik was enthousiaster dan hij, haha. Hij zong braaf een liedje, maar vanmorgen was hij het alweer vergeten. We hebben hem wel 10x gevraagd of hij mee kwam kijken of er iets in zijn schoen zat... Nou ja. Straks als de echte kado's komen wordt ie er vast wel blij van.

Nurse: Haha, fijn dat jullie er nu echt of bijna echt of waarschijnlijk of toch niet helemaal wel of niet uit zijn (dat inenten)

Hoe voel jij je? Lukt het om een beetje rustig aan te doen?

Floddertje: Leuk dat jullie in je nieuwe huis zijn wezen kijken. Hoe lang duurt het nou nog? Ben je al aan het inpakken?

Wat een ellende die nierstenen zeg. Is er bij P ook sprake van een operatie?

En wat fijn dat Timo het zo goed heeft gedaan bij de acupuncturist. Heeft ie ook zijn naalden gebruikt bij hem?

Klets: Kun je morgen niet de dokter bellen voor advies? Het is wel belangrijk dat ze die ab binnenkrijgt. Misschien kunnen ze je wel tips geven of anders een nieuw recept voor ab in een andere vorm.

Hier een dagje thuis. JP is nog steeds beetje aan het klussen in huis. Ik heb de hele ochtend besteed aan het uitzoeken van de babyspullen. Heb een enorme berg kleertjes gesorteerd op maat en kleur en die liggen nu te wachten voor de wasmachine. Ik heb wel zo'n 30 rompers maat 50/56!! Oude van Manuel, van mijn zus en mijn schoonzus en een enkele nieuwe.

Manuel zit nu lekker Pooh te kijken of tv, die gaat zo ff slapen en dan ga ik verder in mijn spannende boek: 'Huid' van Mo Hayder. Die is ook redelijk smerig, net als voorgaande boeken van die schrijver. Ik vind dat stiekem wel leuk... Met films kan ik er echt niet tegen maar in een boek vind ik het wel spannend, haha!
Ja Sannie is inderdaad wel heel rot om buikgriep te hebben en ziek te zijn.

Tinus: Ik ga morgen de dokter ook bellen want ze krijgt lang niet alles binnen. Heeerlijk hoor dat Manu nog slaapt tussen de middag. Klinkt ook lekekr dat je zo kan gaan lezen

Het brullen was net wel een stuk minder. Ik had haar neergelegd en haar armen vastgehouden en dan probeer ik het zoveel mogelijk achter in haar keel te krijgen in kleine beetjes. Als ze rechtop staat dan spuugt ze het helemaal zo uit, kan ik niet zien wat ik doe, krijgt ze veel meer de kans om te spartelen, duurt het veel langer en klemt ze snel die spuit tussen haar tanden tot ie kraakt...

Klinkt vast heel zielig he voor dr.

Maar toen ik klaar was vroeg ze met een rooie betraande kop en nu water en chocola he mama

Nurse: deze toestand moet 3x per dag...
joh nurse, je hebt nog tot donderdag eind van de dag om van mening te veranderen. je moeder keek wel even moeilijk met lezen, ik had ook niet heel duidelijk geschreven.. Maar zoiezo, ik had om 11 uur weer een afspraak in Oeffelt, dus het was even snel tussendoor (ik kwam van het kindercentrum bij jullie in de buurt)

KM, vragen of ze ook in tabletvorm hebben (en als je naam/dosering geeft wil ik ook wel even kijken), ik heb ook genoeg kinderen bij wie ik echt niet met vloeibare medicijnen moet aankomen, tabletten zijn vaak wat neutraler.

Casper snapt er ook nog niet veel van, doet wel mee als er zo'n show is, maar verder. Maar ja, Renske zit er echt helemaal in, dus...

zo, we moeten weg, naar opa en oma...
Amoxicilline 125=5pch 100ml

met vruchtensmaak staat erop.

Ik ga morgenochtend even bellen
Ach klets wat een ellende he die antibiotica. B heeft het ook al een aantal keer gehad en nooit vond hij t lekker. Zelfs D liet het gewoon weer uit zn mond lopen.

Ik snap ook niet dat ze daar geen neutrale smaak aan geven.

Ik heb ook wel s gevraagd om pillen (liefst zetpillen) maar die waren er toen niet. Hopelijk heeft ze nu een dosering waar ze die wel van hebben.

Wat bij B wel ok ging was om t door yoghurt te roeren. Dat hele zoete ging er dan af en het hele zure van yoghurt ook.

Verder krijgt B nog steeds warme melk dus daar deed ik t ook door heen. maar daar leent jouw tiet zich niet voor ;-P

Ik heb B gister opgegeven voor zwemles. Erg vroeg maar sinds hier een zwembad is afgebrand zijn de wachtlijsten enorm lang (flodder weet je t vast). Nu nog afspraken maken bij basisscholen om s rond te kijken.

Tinus B geeft ook niks om sinterklaas. We zijn zelfs niet naar de intocht gegaan. HIj wilde liever naar gym (zelfde tijd). Ik denk ook dat 5 december leuk genoeg is voor m.

Verder zijn de kindjes hier allemaal aan t hoesten. niet echt ziek maar ook niet echt lekker dat werk. Gisteravond was trouwens wel drama. B werd om t half uur wakker met buikkrampen (maar geen overgeven of poep). Hij wilde graag naar beneden dus maar gedaan. Toen wilde hij in ons bed slapen dus hup maar weer naar boven. Uiteindelijk mocht ik m om een uur of 11 eindelijk een zetpil geven (hij vind het heel vervelend maar ja). Daarna heeft hij prima geslapen en vanmorgen was er niets aan t handje..

Tegelijkertijd was R heel hard aan t huilen. Dat duurde ook tot een uur of 10 voordat die rustig ging slapen. Het lijkt wel of ze bang is in t donker oid. Vreemd. Afijn uiteindelijk mijn nachtlampje maar bij haar neergezet. Helemaal blij. Maar toen werd D wakker want die is helemaal niet gewend dat het licht is in de slaapkamer. Nou ja dilemma dilemma

Vanmorgen met B even naar een nieuwe speeltuin gefietst. Hij is nog niet af maar B was niet overtuigd dus we gingen even kijken. Stom genoeg had ik m niet zn laarsjes aangedaan dus toen we thuis kwamen zat hij van boven tot onder onder de blubber (het zat zelfs in zn onderbroek haha).

Zn jas en zo is ondertussen al weer gewassen en gedroogd maar zn schoenen was nog een hele klus zeg. Ik hoop dat die morgen droog zijn anders moet hij maar zn laarzen aan morgen.

Oh ja Nursie fijn dat jullie er eindelijk uit zijn waarschijnlijk haha

Wij gaan morgenochtend voor de inentingen, Peet heeft vrij genomen dus dat is wel fijn.
Ik ga naar een andere gemeente morgen voor de vaccinatie omdat ik morgen vrij ben en de andere optie op mijn andere vrije dag donderdag in Ahoy is. Dat zie ik helemaal niet zitten vanwege het massale... We moeten tussen 11.15 en 12.45 in een sporthal zijn en mijn moeder zal proberen om even mee te gaan. Nu maar hopen dat er een beetje normaal te parkeren valt. Hoop dat het geen gekkenhuis wordt!

Ik heb er gisternacht gewoon wakker van gelegen! Bah bah vind het echt niet leuk... Speen en knuffel en een groot snoepie mee morgen!

Oef: Hoe laat moeten jullie morgen voor de inentingen?

Heb je al eens geïnformeerd of dat er bij scholen in de buurt ook zwemles wordt gegeven? Bij ons is dat bij alle drie de scholen. Wel groot voordeel vind ik.

Klets: Best kans dat het wel steeds makkelijker wordt nu ze weet dat ze meteen chocola van je krijgt. Manuel ging toen met die oogzalf uiteindelijk zelf liggen omdat ie daarna een snoepie kreeg. In het begin was het net zo'n worsteling als jij omschrijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven