Mode & Beauty alle pijlers

Welk jurkje?

18-11-2009 20:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel over deze 2 jurkjes voor mijn geregistreerd partnerschap en kerst/oud & nieuw. Welke vinden jullie het mooist voor deze gelegenheden?? En wanneer je voor de roze stemt, hoe zou je die dan combineren? Ik dacht zelf aan taupe tinten. Ik ben overigens vrij bleek en heb blond haar.

Welk jurkje??

Totaal aantal stemmen: 18

zwart (50%)
roze (50%)
Ik mis de optie: geen van beide in de poll.
Ik vind de zwarte het mooist.

En met bv mooie gekleude armband+tasje (paars/petrol/donkergroen?)

Maar is het niet een beetje koud voor de komende maanden?

Uiteraard kun je er een vestje/jasje overheen dragen maar dat is bij beide zonde van de mooie halslijn.
ja maar alle jurkjes hebben korte mouwen. Althans de jurkjes die ik mooi vind. Daar baal ik sowieso iedere winter weer van haha :P
Hoelang ben je zwanger (de eerste jurk staat maternity bij en de andere lijkt ook een zwangerschapsjurk) Als je met je buik wilt pronken, zou ik de roze nemen (valt je buik meer op) De zwarte zal je buik iets meer verhullen....Mijn smaak zijn ze allebei niet....
Ik vind ze ook niet erg mooi maar vind de zwarte dan nog wel het minst erg voor oud&nieuw voor geregistreerd partnerschap zou ik dan wat anders zoeken...
Zwarte is leuker (en dan iets intelligenter kijken dan dat model...)
Zwart is altijd goed, vind ik.

Iene miene mutte......
Ik zou nog een keer gaan shoppen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik wist helemaal niet dat mensen voor hun geregistreerd parnerschap iets speciaals aan trokken. Ik dacht dat je dan in wat je toevallig aan hebt naar het stadhuis gaat om een een documentje te ondertekenen en daarmee klaar.
Wat vind je van deze?

positiejurkje lange mouw Esprit

Positiejurkje glitter mouwloos maar wel mooi met bolerootje

en nog één maar dan met 3/4 mouw
quote:Uggla schreef op 18 november 2009 @ 21:10:

ik wist helemaal niet dat mensen voor hun geregistreerd parnerschap iets speciaals aan trokken. Ik dacht dat je dan in wat je toevallig aan hebt naar het stadhuis gaat om een een documentje te ondertekenen en daarmee klaar.

Verkeerd gedacht dus...

is toch net als met trouwen...de één maakt er meer werk van dan de ander.

Kan me heel goed voorstellen dat het voor TO een speciale dag is en dat ze er een beetje leuk bij wil lopen,toch!?
Ik vind ze sowieso veel te zomers voor oud en nieuw.

Zwart staat erg hard als je bleek bent en blond haar hebt, en lichtroze kan juist weer erg flets staan. Dan is zoiets als wat het meisje hiernaast draagt veel leuker denk ik.

Blote armen met een winterpanty vind ik ook niks, of met een donkere legging. De stof leent zich dan weer niet voor een matte legging, wel voor een wat sjiekere met een zijdeglans.
ik vind de roze heel erg leuk, terwijl ik roze haat. Hij is wel erg zomers inderdaad...gefeliciteerd trouwens
quote:Vl43inder schreef op 18 november 2009 @ 21:22:

Ik vind ze sowieso veel te zomers voor oud en nieuw.

Zwart staat erg hard als je bleek bent en blond haar hebt, en lichtroze kan juist weer erg flets staan. Dan is zoiets als wat het meisje hiernaast draagt veel leuker denk ik.

Blote armen met een winterpanty vind ik ook niks, of met een donkere legging. De stof leent zich dan weer niet voor een matte legging, wel voor een wat sjiekere met een zijdeglans.

Helemaal mee eens!!

Deze jurkjes niet doen. Kijk eens bij steps, enz.

Succes
Ik vind ze allebei niet leuk voor deze tijd van het jaar. Kijk eens op esprit.nl, staan leuke feestjurken op voor zwangeren.
Stressed is just desserts spelled backwards
ik ga even kijken... bedankt voor de tips!
Ook hier de serieuze vraag... ben je zwanger? In dat geval vind ik het eerste jurkje gewaagd en mooi.

Indien je niet zwanger bent zou ik nog eens verder gaan shoppen.

Succes!
Geen gezicht in de winter, blote armen. En koud, maar dat is al gezegd.
Bij nader inzien zag ik laatst hele leuke feestjurken op esprit, die er nu niet meer staan
Stressed is just desserts spelled backwards
Geen van beide jurkjes, veel te koud.

Succes met verder zoeken. Je vindt vast wel iets leuks.
quote:Uggla schreef op 18 november 2009 @ 21:10:

ik wist helemaal niet dat mensen voor hun geregistreerd parnerschap iets speciaals aan trokken. Ik dacht dat je dan in wat je toevallig aan hebt naar het stadhuis gaat om een een documentje te ondertekenen en daarmee klaar.zo'n partnerschap is bijna hetzelfde als trouwen, je moet in ondertrouw, hebt getuigen etc. En dan mag je niet wat feestelijks aantrekken om een bijzonder moment te vieren met je partner, vrienden en familie? Oke, hele aparte instelling hou je erop na.
Voor een zwangere dame zijn beiden jurkjes leuk, maar hebben wel iets nodig. Een mooie pashmina voor om je schouders heen te slaan en natuurlijk een paar mooie hakken. Dan zie ik beiden wel zitten. Maar voor een niet-zwangere vrouw zijn het niet zulke leuke jurkjes.
Esprit heeft idd. erg leuke (zwangerschaps) jurkjes te koop.

Misschien een leuke zwarte met grijze laarzen en wat zilveren sieraden??

De jurkjes op jouw foto's vind ik wat zomers.
ik ben 27 weken zwanger zou er sowieso iets van een bolero of vestje op dragen, maar ik zal nog even goed rondkijken. In ieder geval bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven