Mode & Beauty alle pijlers

Welk jurkje?

18-11-2009 20:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel over deze 2 jurkjes voor mijn geregistreerd partnerschap en kerst/oud & nieuw. Welke vinden jullie het mooist voor deze gelegenheden?? En wanneer je voor de roze stemt, hoe zou je die dan combineren? Ik dacht zelf aan taupe tinten. Ik ben overigens vrij bleek en heb blond haar.

Welk jurkje??

Totaal aantal stemmen: 18

zwart (50%)
roze (50%)
Ik vind de tweede het mooist! en dan met antraciet ofzo
Waar woon je?

Morgen (donderdag19 november) van 16.00 tot 20.00 uur en a.s. vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur is er namelijjk een sample sale van het merk Queen Mum in Amsterdam

Prachtig merk!! Super leuke jurken.

Toen mijn broertje ging trouwens had ik een leuk jurkje met vestje (zelfde print/stof) van hun aan. Super leuk!!

Mocht je interesse hebben:

Pilotenstraat 6L in Amsterdam. Alleen cash betalen.
Ik denk dat ik voor de zwarte zou gaan. En dan niet een bolero kiezen, maar zo'n lekker lang gof gebreid vest (even lang als jurkje). Die kan je dan na je zwangerschap ook nog aan en staat leuk bij deze kleding, maar ook op een spijkerbroek oid. Vest zou ik overigens niet zwart doen...

Was alleen maar pailletten op de feestjurken aan het bekijken. Toen zag ik deze twee. Wel mooi, maar iets langer, misschien?

Ik zou de roze jurk doen als deze iets donkerder was. Denkend aan de feestdagen, maar denkend aan het partnerschap zou ik wel voor het roze gaan.
van die jurk had ik al een linkje geplaatst!

post van 21.10uur tweede linkje
Ik vind beiden erg kort ook, met een bolero los je het blote armen probleem wel op.

Maar vind de roze meer passen bij het partnerschap en zwart bij kerst/oud/nieuw.
quote:biebelie schreef op 18 november 2009 @ 22:45:

van die jurk had ik al een linkje geplaatst!

post van 21.10uur tweede linkje

Twee stemmen dus!! Kwam die toevallig tegen.

Ik kijk alleen maar plaatjes.

O ja, i.p.v. een bolero kan ook een mooie brede sjaal.

Misschien iets minder mooi bij een bleke huid dat zwarte.

Volgens mij zijn dan bruintinten en neigend naar het rood iets beter. Advies maak eens foto's van jezelf met een aantal kleuren.
De zwarte met een bolero.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven