'verse roomkaas'

donderdag 19 november 2009 om 09:07
Goedemorgen,
Ik heb zojuist een leuk uitziend recept gevonden bij de recepten van AH.
(Pastei met kip en groenten).
>> http://www.ah.nl/recepten ... t&proteinSource=gevogelte <<
Bij de ingredienten staat : 2 pakjes verse roomkaas met kruiden a 125 gram.
Is dat zoiets als Boursin?
Dank voor het antwoord,
Beter Laat
Ik heb zojuist een leuk uitziend recept gevonden bij de recepten van AH.
(Pastei met kip en groenten).
>> http://www.ah.nl/recepten ... t&proteinSource=gevogelte <<
Bij de ingredienten staat : 2 pakjes verse roomkaas met kruiden a 125 gram.
Is dat zoiets als Boursin?
Dank voor het antwoord,
Beter Laat

donderdag 19 november 2009 om 10:18
quote:beter laat schreef op 19 november 2009 @ 10:15:
Bedankt voor de reakties allemaal!
Piba, het recept is voor 4 personen.
Je hebt misschien wel gelijk, dat 250 gram erg veel is...
Ik heb nog een half pakje mon chou, dan doe ik dat wel en een pakje roomkaas met kruiden.
Dit is dus vrouwenkoken he?
Mannen zouden wel gewoon doen wat er in het recept staat, vrouwen doen creatief met wat er voor handen is!
(Heb je verder niks aan, ik vond het wel grappig)
Bedankt voor de reakties allemaal!
Piba, het recept is voor 4 personen.
Je hebt misschien wel gelijk, dat 250 gram erg veel is...
Ik heb nog een half pakje mon chou, dan doe ik dat wel en een pakje roomkaas met kruiden.
Dit is dus vrouwenkoken he?
Mannen zouden wel gewoon doen wat er in het recept staat, vrouwen doen creatief met wat er voor handen is!
(Heb je verder niks aan, ik vond het wel grappig)
donderdag 19 november 2009 om 12:27
Ik heb zelf gisteren toevallig pasta met spinazie en kruidenroomkaas gemaakt.
Normaal heb ik altijd de val Blanc van de Aldi (goedkoop! en ook lekker) die was op en Aldi al gesloten.
Bij de Albert Heijn de eigen merk gehaald, die waar MV het plaatje van heeft geplakt...
Smaakt hetzelfde als de Val Blanc,alleen wel 2x zo duur..
Misschien handig om te weten.
Normaal heb ik altijd de val Blanc van de Aldi (goedkoop! en ook lekker) die was op en Aldi al gesloten.
Bij de Albert Heijn de eigen merk gehaald, die waar MV het plaatje van heeft geplakt...
Smaakt hetzelfde als de Val Blanc,alleen wel 2x zo duur..
Misschien handig om te weten.
donderdag 19 november 2009 om 14:43
Biebelie, klopt wat je zegt, maar die val Blanc verkoopt AH ook. Die is uit mijn hoofd iets van 45 euro cent. Dus de keuze is enorm.
Zelf vind ik alleen Philadelpia echt heel anders smaken. Maar dat kan ook aan mijn smaak liggen.
Ik zou als het voor gasten zou zijn verse roomkaas met kruiden nemen, die is het lekkerste, daarna die van AH de roomkaas met kruiden. En als je op de kosten moet letten zou ik die goedkope variatie kiezen. Maar volgens mij zag ik van de week dat die bij de lidl en Ah even duur waren van hetzelfde merk.
Zelf vind ik alleen Philadelpia echt heel anders smaken. Maar dat kan ook aan mijn smaak liggen.
Ik zou als het voor gasten zou zijn verse roomkaas met kruiden nemen, die is het lekkerste, daarna die van AH de roomkaas met kruiden. En als je op de kosten moet letten zou ik die goedkope variatie kiezen. Maar volgens mij zag ik van de week dat die bij de lidl en Ah even duur waren van hetzelfde merk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 19 november 2009 om 21:57
maandag 23 november 2009 om 21:40