F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb dat niet gelezen volgens mij. Mag hier ook niet kiezen waar je hem gaat halen. Star weet het misschien, heb gevraagd of ze even wil kijken naar je vraag.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh, ok, dan is het makkelijke keuze. Maar hoe zit het dan met de mensen die ervoor kiezen niet in te enten voor MG? Die moeten dan dus ook wachten op de reguliere prikken.

goed, MG dus. Maar dan ga ik ook de controle bij het cb verzetten, blijf bezig anders.

Heb ik niet gelezen Jos, over die verschillende merken. Had sowieso nog niet gehoord dat er verschillende waren. Ik ga gewoon naar de ha.

Ja, goedemorgen inderdaad!
Moeten jullie hem bij de ha halen dan? Hier moeten we allemaal naar sporthallen toe.
Oh...haha...misschien moet ik de brief gewoon even lezen dan Man had m gisteren gelezen en zei alleen maandag tussen 5 en 6. Maar hier inderdaad ook in sporthal zie ik nu.
wij ook in sporthal. en idd verschil tussen HA en GGD. uit een ander land/ van andere fabrikant. vond ik ook al raar. maar als j em bij dezelfde haalt, kan t elkaar niet tegenwerken

hoorde dat er ook al insuline was gespoten per ongeluk.

ik vnd het zo massaal en onzeker, daarom houd ik er niet van. ben ook bang dat t niet binnen een half uur gepiept is, aangezien wij naar het stadion moeten... pfff ik zie me al staan tussen de jankende en vervelende kids die t wachten zijn. is noet echt goed als jess dat ziet, die heeft gelijk door dat er dan iets is wat eng is..

ga cb dan ook afzeggen, moet maar gecombineerd worden met sil.

sil is vannacht weer aan t spoken geweest, is nog hees, hoesten maar geen koorts. hij zit bij lamlendigheid steeds rond de 36.5... strange..

lekker weer om heen en weer te rijden vis.....
quote:Josje75 schreef op 18 november 2009 @ 08:33:

Hebben jullie trouwens in de brief voor het MG vaccin ook gelezen dat de GGD vaccineert met een ander merk vaccin dan de huisartsen en dat je beslist of bij je huisarts de prikken haalt of bij de GGD: niet combineren dus bij wijze van spreken. Waarom eigenlijk niet??? dat zinnetje gaf mij een onrustig gevoel, wat zal daar de reden van zijn? Iemand enig idee?

Yep, zie onderstaand. Niks eng dus:

De vaccins kunnen verschillende hoeveelheden antigeen (en adjuvans) bevatten en zij worden

in het klinisch onderzoek onderling niet vergeleken. Hierdoor is er geen inzicht of verschillende

vaccins uitwisselbaar zijn.
Hier ook de oproep, en we moeten een uurtje eerder dan Lau... betere postcode

Hier vond Daan de prik leuk en hij vertelt er vol trots over. Wat dat betreft is het niet zo'n probleem dat ie meerdere prikken moet krijgen nog Qua reactie: hij is niet helemaal fit geweest, maar hij is op het moment sowieso erg moe van het gereis enzo, wat dat betreft ben ik blij als hij 4 is, dan heeft hij dat tenminste niet meer. Maar verder viel zijn reactie op de prik erg mee, heb er weinig bijzonders aan gemerkt.

Hier gisteren een gekke dag gehad, we hadden oudergesprek op de creche. Kinders bij oma, daar uiteindelijk ook gegeten, en voor we in de auto zaten was het kwart over 8... Uurtje later dus thuis, Tessel helemaal overstuur omdat die uit haar slaap gehaald werd (werd net wakker toen we thuis kwamen). Uiteindelijk maar met z'n drietjes in het grote bed gelegen, was Tessel lekker in slaap gevallen, en heeft Daan uiteindelijk de hele nacht gelegen. En vanmorgen waren we net wat later waardoor we de trein zouden missen. Gelukkig waren we nog thuis, dus jassen uit, tv aan, en halverwege Sesamstraat maar weer naar het station.

Vish, lekker, dat je de sleutel hebt! Wanneer ga je er echt voor de eerste keer slapen?

Cees, gewoon eerlijk zeggen hoor tegen Jesse dat de prik vervelend is, maar dat het moet. En het moet van de dokter (of minister ), vaak maakt dat wel indruk, en je bent zelf dan niet de boeman. Scheelt ook weer wat.

Nu maar even aan de slag...
Hoe groot meot dat interval zijn. Tim heeft de DKTP prik 9 november gehad en moet 27 november (vrijdag) voor de MG prik, dat is dus 18 dagen. Is dat lang genoeg.

Ga denk ik maar even bellen.

Wij moeten ook in de sporthal, kan wel kiezen uit 2 tijden omdat kids een andere geboortedag hebben.

Bij Tim ging de DKTP prik wel goed, zal nu ook wel goed gaan maar al die blerende kinderen zie ik wel tegenop en dan met 2 kids de prik halen. Misschien vraag ik wel even of man ook meegaat want als ik er 2 tegelijk moet troosten gaat niet werken ben ik bang.
Heb het al gevonden, er moet 2 weken tussen zitten dus 18 dagen is genoeg.
Morgen!

Wij hebben nog geen officiele oproep gekregen, maar ik heb op internet lopen neuzen en een oproepschema gevonden.

Volgende week donderdag worden ze hier geprikt en ook verschillende tijden. Zou je ze allebei op 1 tijd mee mogen nemen zodat ze tegelijk geprikt worden of moet je twee keer komen? Dat zou wel balen zijn want ik moet werken die dag.

Tieg, gelukkig viel de prik bij Daan mee. Geen idee hoe Marius erop gaat reageren, hoop ook dat het meevalt.

Hij heeft die DKTP prik in januari nu (ook Levi krijkt dan zijn prikken), aangezien hij hem gisteren moest krijgen (was al een keer uitgesteld).

Vish, hoe bevalt je nieuwe huisje?? En gaat Nemo vanavond voor het eerst daar slapen?
Nee joh! Heb net gister de sleutel gehad! Vandaag aan de klus en de schilder. We gaan er vanaf zondag echt wonen.

Heb het met Nemo nog niet over de prik gehad hoor, geen zin in vooraf gejank. Vertel het wel een uur voordat we gaan
Oh, ik dacht dat je de sleutel al even had. NIet goed gelezen, sorry!!

Vertel Marius ook niks van te voren. Ga er naar toe en ze moeten de prik er maar meteen in zetten. Dat kind gaat anders onderhandelen met de prikker en proberen zich er onder uit te praten

Ga even naar de speelgoedwinkel, vandaag een aanbieding voor een super racebaan. Die krijgt Marius voor z'n verjaardag!
Hier zou Daan dus echt huppelend gaat... raar kind

Maar goed, die stuitert van wel meer dingen...

Lau, kom je gezellig hier chocomelk drinken met Nina en Lasse als Sinterklaas is aangekomen?

Blegh, geen zin vandaag... Straks maar even wat archiveren, heb nog wel een stapeltje liggen
Zaterdag bedoel je Tieg? Dat is misschien wel een idee, man gaat met stiefzoon weg geloof ik, dus ik ben met Nina en Lasse thuis. Had alleen heel misschien nog afspraak met een vriendin, maar daar heb ik niets over gehoord. Morgen wandelen ook weer eens?

Zo maar even cb bellen dan. Hier gaat prikken op postcode, heb voor Lasse nog geen oproep maar ga er van uit dat die dus gewoon meegaat. Oproep zal vandaag of morgen wel komen.
hier gaat t op geboorte maand, maar bij meerder e kids mag je 1 tijdstip kiezen. er wordt geprikt per gemeente en moet naar abe lenstra stadion, dus verwacht erg hoge opkomst, dan lijkt me met 2 kids alleen ook niet zo fijn, mocht wachten lang duren.. ff kijken of ik hier in de gemeente hiernaast kan, is 5 minuten met auto..

wat een wind hè.. de grote boerderijdeuren vliegen steeds open en wilde ze dicht doen, maar wer meegesleurd.. hihi, krachtpatser.

daan is echt een aparte..

heb tegen een moeder gezegd dat ik niet mee flex kan zijn als gastouder vanaf 2010, was ze niet happy mee geloof ik..
en sil is zondag jarig, heb nog niks en ook geen idee wat ik moet halen..
Cees, goed van je dat je dat aangeven hebt tegen ouder, lijkt me lastig om te zeggen.

En dus al weggeblazen door de wind (en staldeur), hihi zie het al voor me.

Heb ook geen ideeën voor je voor Sil, lastig als het de tweede is.Misschien een mooi dekbedovertrek. Ik roep ook maar wat hoor.
Hi girls,

Vis druk aan de klus dus! Wordt wel een hipper huisje dan het onze.. Wij hebben zul soort stoelen, maar dan iets lomper..

Hier verder alles zijn gangetje, lekker druk dus. De kinders vonden Sint en pieten prachtig, vooral de pepernoten! Onze nieuwe boot komt een week eerder en onze oude hebben we waarschijnlijk ook verkocht gelukkig!

Ik wilde graag ook de griepprik, komen dagelijks 10-tallen mensen over de vloer, ook met griepvirusjes bij zich. Maar mocht niet: ik ben geen risico-groep. Tsss! En van die risico-groepen in de zorg wil de helft hem niet hebben, dan zijn er toch duizenden vaccins over zou je zeggen. Ik zou wel balen als ik een week plat lag met griep met 2 kinders en een eigen bedrijf..

Misschien die juffrouw in de sporthal even lief aankijken/omkopen..
heb ik dus ook dok, ook van die wandelende virusverspreiders hier rond lopen, en als ik ziek word, heb ik ook geen inkomsten..

wat super van de boten! scheelt weer wat zorgen over de "oude" boot.

vandaag weer heerlijk vrij, maar komen de schilders (verfboeren noemt jes ze) weer met hun piratenmuziek dus weing privacy. ze maken de boel wel heul mooi, dus ff doorbijten!

wat voor kleuren ga jij nou doen vis? en nitro, zijn jullie er al uit?
Cees, de verfboeren al wel komen opdagen?

Kan me voorstellen dat jullie ook de griepprik willen. De leidsters bij de opvang willen ze ook wel. Cees, jij komt toch in contact met baby's < 6 maanden, mag je dan niet ook de prik halen.

Dok voor jou kan ik geen smoes verzinnen tenzij je eerst een baby maakt maar ja dan moet je nog 3 maanden wachten.

Schijnt wel dat katten ook de mex griep kunnen krijgen.

We hebben een nieuwe wekker in huis. Floor is al 3 dagen op rij om exact 6.37 wakker. Hoop dat ze snapt dat ze morgen niet zo vroeg wakker hoeft te worden omdat we dan lekker thuis blijven. Misschien nog even naar een (binnen)speeltuin, iemand zin om mee te gaan?
NIc, dat zou je denken he, dat mensen die met kleine babys werken dan ook de prik mogen halen, maar dat is dus niet zo. Beste raar eigenlijk, maar goed.

Wij mogen dinsdag in de RAI, ben wel heel benieuwd hoe dat gaat zo'n massaal vaccinatie. Meis heeft m vorige week al gehad en helemaal geen last van gehad.

En lekker zo'n wekkertje :-) Mini heeft vannacht voor te eerst doorgeslapen! Gelukkig werd meis wel vaak wakker. Die is momenteel erg bang en verdrietig en wil bij ons in bed... wel gezellig, maar niet elke nacht.

Dok, wat fijn dat de boot verkocht is! Hoe vinden de meiden jullie nieuwe huis?

En casey, weer afzien dus met schilders, maar t begint ondertussen toch best redelijk op te schieten.

Wij hebben (geïnspireerd door jouw keuken foto in de AK) gekozen voor olijfgroen voor de woonkamer.

We laten het verbouwgebeuren toch uitvoeren. Tenminste niet de keuken (komt ikea keuken in) en niet de badkamer (die doen we voorlopig niet, geen geld meer voor) maar wel het doorbreken van een aantal muren, dichtzetten van een andere en laten maken van openslaande deuren en stucwerk enzo.

We hadden t waarschijnlijk wel iets goedkoper kunnen krijgen met losse mannetjes, maar nu zit alles in een hand door hun gecontroleerd, en belangrijker het is nu af voor de oplevering waardoor we redelijk snel over kunnen.
goede beslissing nic, want ik ik heb wel gemerkt dat alle losse mannetjes voor hoop stress zorgen. en als je 1 aanspreekpunt hebt dat veel fijner communiceert.

ik heb niet olijfgroen maar grasgroen (histor) In de woonkamer nu ook 1 laag op de grote wand. is wel heeel groen, maar ik vnd het heel mooi icm de houten balken.

Als je de kleurnummers wilt zodat je bij bouwmarkt kan kijken naar de combi, dan roep maar. (zit ook paars bij )

Wilde zoveel doen, maar zit nog steeds op de derriere.. en wil thee met dikke plak cake, maar zo knullig om hier te zitten vreten bij de verfboer.. (die is gekomen, 1 vd weinigen die stipt is)

ow en keukenblad komt morgen middag, maar installateur kan morgen niet. fijn, een niet werkende keuken als je verjaardagvsite krijgt. haal de plastic bekers wel tevoorschijn.

baal ook als stekker dat hork nooit eens de afwas overneemt. maar ja, hij doet al zoveel meer in de bouw hè...... :-S
Oh, ik dacht eigenlijk dat iedereen die verder MG prik wilde die ook gewoon kan halen bij ha ofzo...maar niet dus.

Nitro, wij hebben ook een olijfgroene muur in de woonkamer, wel mooi hoor. En kan me voorstellen dat het wel lekker is om alles door 1 bedrijf te laten doen. Weet je al welke ikea-keuken je neemt?

Wij zitten nu te twijfelen om naar een huis in dorp te kijken een keer. Zitten natuurlijk niet echt te wachten op verhuizen maar deze heeft grote tuin en veel uitbreidingsmogelijkheden voor aantrekkelijke prijs. Nouja, keertje orienterend gaan kijken kan toch geen kwaad?
Wat Lau, dat huis bij mij om de hoek? Gezellig

En welke muur hebben jullie olijfgroen dan? Is me nooit opgevallen

Cees, balen dat de monteur morgen niet kan. Kan hork dat niet doen? En iets van Duplo, knutselspul, een pop, buitenspeelgoed voor Sil?

Nitro, spannend hoor, van alles verbouwen. Ben ook wel benieuwd hoe je je keuken wil hebben. En hoe nodig was de badkamer, heel erg, of valt het nog mee? Hier hebben we die ook niet meer gedaan, omdat dat planningtechnisch en financieel gewoon niet paste. En qua financien is het sowieso nog wel wennen, moet ik zeggen. Hebben anderen dat ook gehad na de verhuizing?

Net gebeld met de bso, Daan heeft een offerte gekregen voor de woensdag en de vrijdag, maar op een andere locatie dan ik hoopte en aan gedacht had. Andere locatie kan niet (is geen plek). En een plekje op de maandag hebben ze nog niet, dinsdag kan wel. Maar dat is de thuisdag van man, en die wilde nu net niet wisselen van dag... Pfff, vind het wel lastig zo. Want als we de dinsdag zouden accepteren, moeten we dan natuurlijk ook wel plek hebben op die dag voor Tessel. En die kans lijkt me zo klein Plus dat man ook niet naar de maandag kan met zijn thuisdag, dus dan zou ik op maandag mijn thuisdag moeten hebben, en man op donderdag. Een hoop geregel weer zo.

Lau, ben jij er al uit?

Hmmm, nu maar even boodschappenlijstje maken, kan ik vanmiddag speculaas gaan bakken. Moet voor zaterdag na de intocht natuurlijk wel wat lekkers hebben bij de chocolademelk
Ja, dat huis bij jullie achter Tieg, blijft toch een beetje hangen. Overigens wel meer bij mij dan bij man, dus ik zit hem nu gewoon te bewerken

Zelfgebakken speculaas

Gingen we vanavond nog wandelen of moet je sintinkopen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven