Gezondheid alle pijlers

reumatoïde artritis deel 4

08-01-2007 17:38 2478 berichten
Alle reacties Link kopieren
HEEEE, een nieuw topic!!!!bewerkt door moderator,
heeeee hoe krijgen jullie die foto´s toegevoegd? Ik heb de afgelopen dagen al een paar pogingen gewaagd maar het lukt me niet. mmmmm ik zal het nog 1x keer proberen.....
quote:bumper schreef op 15 augustus 2007 @ 19:21:

heeeee hoe krijgen jullie die foto´s toegevoegd? Ik heb de afgelopen dagen al een paar pogingen gewaagd maar het lukt me niet. mmmmm ik zal het nog 1x keer proberen.....Bumper, kijk bij mijn viva, profiel wijzigen, portret toevoegen en dan bladeren en dan op de juiste wijzigen klikken heb ik van Roosvrouw gehoord.

Oh ja, sommige plaatjes pakt ie niet.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
het is gelukt!!

Dit is nou mijn kat....
Was dat niet Ilja van de handen?

DT, dat hoop ik met je mee (bedrijfsarts, tijd enzo). Je zou toch zeggen dat je wat krediet opbouwt door nu al halve dagen te werken, erna absoluut op te zijn en niet te miepen over "ja maar dan kan ik thuis niet meer zus en zo".

Jas, sttt niet verder vertellen dat ik maar moeilijk knopjes kan vinden.

Bumper mooi beestje zo in combi met de achtergrond. Heeft iets..... gestyled ofzo.
vandaag ga ik van alles kunnen
Mooi!! Wat grappig dat zwarte vlekje bij het oor, is ze verder helemaal wit? Of is het een hij?
quote:roosvrouw schreef op 15 augustus 2007 @ 19:53:

Was dat niet Ilja van de handen?

DT, dat hoop ik met je mee (bedrijfsarts, tijd enzo). Je zou toch zeggen dat je wat krediet opbouwt door nu al halve dagen te werken, erna absoluut op te zijn en niet te miepen over "ja maar dan kan ik thuis niet meer zus en zo".

Jas, sttt niet verder vertellen dat ik maar moeilijk knopjes kan vinden.

Bumper mooi beestje zo in combi met de achtergrond. Heeft iets..... gestyled ofzo.Ja vond ik ook al van dat gestylde.

Oke ik heb verder niks gezegd toch? Alleen maar dat je op het goede knopje moest drukken.

Hebben jullie onze tag gezien?
Staat daar "ke", Jas? (mijn grijs/zwartige knopjes staan dwars door tags heen)
quote:roosvrouw schreef op 15 augustus 2007 @ 20:13:

Staat daar "ke", Jas? (mijn grijs/zwartige knopjes staan dwars door tags heen)Jaja, daar staat ke. KE met hoofdletters wou ie niet pakken maakte ie automatisch kleine letters van.

Vind je het wat?
nee hoor!! Ik heb niet gefotoshopped.. De foto is alleen zwart/wit genomen, leek me mooi. De kat is ook echt zwart/wit hoor, maar de achtergrond zou dan heel kleurig geweest zijn. Hij heeft niet alleen een zwart vlekje op zijn hoofd. Op zijn rug is hij ook zwart gevlekt, dat kan ook zien op foto. Dat zie rechts onder.

Wat dat trouwens niet taylor? Met de ontstoken vingers?
Oh ja ik zie het nu dat hij ook vlekjes op z'n rug heeft!

Is echt mooi geworden dat je de foto zwart-wit genomen hebt!
thanks
Zegt wat over je fotografie-gave als we je een style vinden hebben, Bump.

En natuurlijk is het wat, Jas. Waarom zou het niet iets zijn?
Laten we wat nuttigs doen. (ahum!) Geef jullie mening eens, welke avatar zal ik nemen? De twee zogenaamd sjaggi-mannetjes die hier net stonden (nu nog heel eventjes), of de blauwe die ik nu als avatar even ga inpluggen?
Kom maar op, laat maar zien. Die 2 sjaggi mannetjes zijn van de muppets? Of zijn dat weer andere?

Oh ja die tag, misschien had je liever reuma of RA of zo. Maar dat kun je altijd toevoegen. Je kunt wel een hele rij tags maken.
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 15-08-2007 20:39
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hahahaa Roos!! Met moeite kan ik de tekst lezen maar in het topic show hier je avatar zit iemand die scheve avatars/ietwat onduidelijke weer recht kan krijgen. Ik vind hem wel erg grappig!

Maar je moet zelf doen wat je vindt dat het beste bij je past. Waar voel jij je blij van worden als je je avatar ziet. Kortom, wat past bij jou?
Ik kan jou avatar niet lezen RV, wat staat er precies: The only ... ... for the parking.

Wat zijn tags!!! Help!! niet zo technisch praten mensen
Ik begrijp dat jullie met `avatar` dat blokje bedoelen, maar wat is het precies!! Ik ken avatar alleen als een soort sekte.

(niet uit eigen ervaring overigens)
quote:bumper schreef op 15 augustus 2007 @ 20:47:

Ik kan jou avatar niet lezen RV, wat staat er precies: The only ... ... for the parking.

Wat zijn tags!!! Help!! niet zo technisch praten mensenVolgens mij staat er: I'm only use it for the parking.

Tags zijn trefwoorden die je aan een topic kunt geven en ze staan ergens onder de topictitel links bovenaan iig.
Chips, hij rekt hem uit. Dit is niet eerlijk! Nu is juist de gein er van weg. De tekst is "I'm only in it for the parking", Bump.

Tags moet je gewoon letterlijk vertalen vanuit het engels. Niets moeilijkers dus dan etiketjes die je op een topic plakt, waardoor je ons makkelijker terug vindt. (als je in een pijler zit, dan zie je aan de rechterhand een overzichtje met tags). Overigens kan het interessant zijn om dan een tag met een beginletter A te verzinnen. Daar beginnen ze immers mee, dus makkelijker terug te vinden.
Ik snap het nog niet.... die tag dan
Oh ik zat er dus naast met de tekst.
quote:jasmine schreef op 15 augustus 2007 @ 20:54:

Oh ik zat er dus naast met de tekst. Gelukkig was ik niet de enige!!
Roos, je kunt hem echt laten aanpassen, ik weet niet hoe je dat doet maar zoals ik al aangaf op show hier je avatar zit iemand die wel weet hoe het moet en die al een aantal aangepast heeft. Niet gelijk wanhopen hoor!
Ja maar Jas, jullie zaten er beide al naast qua tekst. Met er naast gaan zitten kun je je lelijk bezeren en dat wil ik jullie niet aan doen. Dus dit moet natuurlijk asap opgelost.
Ik ga effe douchen!! Mijn benen scheren, het wordt immers 18 graden morgen, blote benen dus

haha

Ik hoop dat jullie er zo nog zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven