Bloed onder de nagels vandaan halen!

19-11-2009 17:16 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve vriend maar we hebben nu even flinke ruzie! (waarom doet er even niet toe, iig een groot meningsverschil)

Normaal hebben we ook wel eens een meningverschilletje, komen er wat woorden maar is het ook snel opgelost. Vaak ben ik degene die de 'goedmaker' is. Zo van: "Jeee waar zijn we nou mee bezig. We kunnen beter elkaar een knuffel geven dan ruzieën om niets. " Het meningsverschil dat nu speelt zit zo in elkaar dat ik het dit keer wel echt vertik om concessies te doen. Ik heb ook echt besloten dit keer om hem nu maar eens het eerste woord te laten doen. Maar dat schiet dus niet op... Nu bivakkeer ik dus al 2 dagen in de slaapkamer en hij in de woonkamer (ik weet dat het triest klinkt). Ik zie het liever ook anders. Maar wilde wel eens kijken wat het resultaat zou zijn als IK niet een keer de eerste zou zijn die een poging tot 'vrede' deed.

Ik heb vandaag een vrije dag, vriend moet overdag werken. Vond het wel even lekker een dagje voor me alleen, even wat dingen op een rijtje zetten, etc. Maar ook gewoon even genieten van mijn vrije dag. Wil ik eerst na beetje uitslapen tv kijken: doet de tv het niet! Ruisbeeld! Nja, ok... Dan maar douchen om daarna even de stad in te gaan. Komt er geen druppel uit de kraan! WHATTTT? Heeft die .%H#K@ gewoon alles afgesloten!!! Waar haalt hij het lef vandaan! Mijn twijfels om vanavond toch weer de eerste stap te zetten zijn weer in één klap verdwenen!

Eén lichtpuntje; internet doet het! (zal hij wel vergeten zijn... )

Tv heb ik na lang geklungel ook weer kunnen fixen na allemaal stekkers te hebben geprobeerd... water weer laten stromen, geen idee?

Nou vroeg ik me af,... heb je ook wel eens zoiets ontzettend kinderachtigs mee gemaakt? Doe je het zelf wel eens? Hoe ga je daar mee om? Dit is voor mij een hele serieuze afknapper.
.
Ben nu toch wel benieuwd waar dit meningsverschil over gaat dat hij dit soort acties onderneemt...
Wat een ontzettende droeftoeter. Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat dit geweldige exemplaar verder geen afknappers heeft. Daar wil je toch niet oud mee worden.
Serafina, wij hebben geen kruipluik... Denk dat t ergens in de meterkast moet zitten... Haha, op dit soort momenten wenste ik dat ik wat meer technisch was!
emmer water over de reling als ie an komt lopen? Er komt toch een moment dat jullie verschrikkelijk gaan lachen? offeu is dat niet zo?
Terug pakken Vivaeef!

Als hij zich lekker gaat douchen de stekker van de keter eruit trekken,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
in het kruipgat onder de deurmat (voordeur) zit ook vaak de kraan die alles regelt. Daar zit ook de meterstand van het water bij... zoek daar eens Kun je in ieder geval weer douchen
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 17:30:

Ja, ik kan hem ook gewoon niet terug pakken. Ik voel me dan zelf zo onvolwassen en dat is ook helemaal niet wat ik wil!!! T voelt zo kinderachtig aan... zucht!Nee, niet terugpakken. Als ie straks thuiskomt voor lijk in een hoekje gaan liggen in een dekentje. Lekker in het donker. Helemaal uitgedroogd door vochtgebrek, bevroren omdat de verwarming het niet deed.
Heb je zijn konijn vandaag al gevoerd? Ga daarna maar even googlen op stadsguerilla en anarchistisch kookboek.

Ik vind dit hilarisch en ga Wuilesman direct voorstellen om dit ook eens te doen. Zijn collectie klassieke auto's biedt ineens ongekende mogelijkheden!
.
Google even op hoofdkraan en dan afbeeldingen, hij kan ook aleen een bepaald gedeelte hebben afgesloten. Heb je wel ergens water? Spoelt de wc nog door?
Enneaaa, dat vind ik dus nog best moeilijk in te schatten! Vanavond hoop ik er achter te komen hoe serieus hij het bedoeld. Mocht hij dit echt als serieuze pesterij doen... Dan moet ik idd maar eens heel goed nadenken over onze toekomst!
quote:luna1 schreef op 19 november 2009 @ 17:33:

[...]

Nee, niet terugpakken. Als ie straks thuiskomt voor lijk in een hoekje gaan liggen in een dekentje. Lekker in het donker. Helemaal uitgedroogd door vochtgebrek, bevroren omdat de verwarming het niet deed.
Hij kan ook nog in je keuken, bijkeuken of berging zitten. Hij moet iig op je laagste verdieping zitten. Hij ziet er net zo uit als je wasmachinekraan met een blauw rubber, een beetje in de vorm van een soort staaf. je kunt 'm alleen naar links of naar voren draaien. Nooit zo'n ding gezien in je huis?
Alle knopen van z'n overhemden knippen?

Plastic folie over de w.c.-bril?
Wat is dat voor iets gloeiends kinderachtigs?

Weet je wel heel zeker dat je met zo'n triest geval verder wil?
Gebakje, ik kan zelfs de wc niet doorspoelen! Haha, heb al een emmer water naast het toilet staan. Nu ik dit typ dringt eigenlijk pas een beetje door wat een 'zotte situatie dit is!
quote:Enneaaa wrote on 19 November 2009 @ 17:32:

Er komt toch een moment dat jullie verschrikkelijk gaan lachen? Dat is de enige oplossing. Als dat niet gebeurt, zou ik hem afmaken, in stukken zagen en in de Stille Oceaan droppen (moet je even voor reizen, maar dan is-ie ook echt weg!)...
Waar heb je het water vandaan waarmee je die emmer vult dan?!
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 17:34:

Enneaaa, dat vind ik dus nog best moeilijk in te schatten! Vanavond hoop ik er achter te komen hoe serieus hij het bedoeld. Mocht hij dit echt als serieuze pesterij doen... Dan moet ik idd maar eens heel goed nadenken over onze toekomst!ja idd.... dat is dus wel een zeer apart dan , kon het me niet eens voorstellen vandaar mijn lachbui. Hopelijk weet je vanavond meer laat je het weten?
quote:koko67 schreef op 19 november 2009 @ 17:35:

Plastic folie over de w.c.-bril?moet ze waatsch zelf weer aanzetten , en zelf de wc poetsen, dus dat schiet niet op
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:koko67 schreef op 19 november 2009 @ 17:35:

Plastic folie over de w.c.-bril?

dvd tip; war of the Roses
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Tsja, mijn vader draaide vroeger de stop er uit als mijn muziek te hard stond. Doet me daar een beetje aan denken.
Nog meer dvdtips: Mr. and Mrs. Smith, Home Alone en Saw...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven