Bloed onder de nagels vandaan halen!

19-11-2009 17:16 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve vriend maar we hebben nu even flinke ruzie! (waarom doet er even niet toe, iig een groot meningsverschil)

Normaal hebben we ook wel eens een meningverschilletje, komen er wat woorden maar is het ook snel opgelost. Vaak ben ik degene die de 'goedmaker' is. Zo van: "Jeee waar zijn we nou mee bezig. We kunnen beter elkaar een knuffel geven dan ruzieën om niets. " Het meningsverschil dat nu speelt zit zo in elkaar dat ik het dit keer wel echt vertik om concessies te doen. Ik heb ook echt besloten dit keer om hem nu maar eens het eerste woord te laten doen. Maar dat schiet dus niet op... Nu bivakkeer ik dus al 2 dagen in de slaapkamer en hij in de woonkamer (ik weet dat het triest klinkt). Ik zie het liever ook anders. Maar wilde wel eens kijken wat het resultaat zou zijn als IK niet een keer de eerste zou zijn die een poging tot 'vrede' deed.

Ik heb vandaag een vrije dag, vriend moet overdag werken. Vond het wel even lekker een dagje voor me alleen, even wat dingen op een rijtje zetten, etc. Maar ook gewoon even genieten van mijn vrije dag. Wil ik eerst na beetje uitslapen tv kijken: doet de tv het niet! Ruisbeeld! Nja, ok... Dan maar douchen om daarna even de stad in te gaan. Komt er geen druppel uit de kraan! WHATTTT? Heeft die .%H#K@ gewoon alles afgesloten!!! Waar haalt hij het lef vandaan! Mijn twijfels om vanavond toch weer de eerste stap te zetten zijn weer in één klap verdwenen!

Eén lichtpuntje; internet doet het! (zal hij wel vergeten zijn... )

Tv heb ik na lang geklungel ook weer kunnen fixen na allemaal stekkers te hebben geprobeerd... water weer laten stromen, geen idee?

Nou vroeg ik me af,... heb je ook wel eens zoiets ontzettend kinderachtigs mee gemaakt? Doe je het zelf wel eens? Hoe ga je daar mee om? Dit is voor mij een hele serieuze afknapper.
OMG hoe oud is dat vriendje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enneaaa schreef op 19 november 2009 @ 17:32:

emmer water over de reling als ie an komt lopen? Er komt toch een moment dat jullie verschrikkelijk gaan lachen? offeu is dat niet zo?

Gaat niet, ze heeft geen water.

Hoelaat komt de grapjas thuis?
Mijn ex doopte mijn sigaretten in kaarsvet, zodat ik er niks mee kon,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Bij mij zit de hoofdkraan en de watermeter in de keuken. Kijk eens in de keukenkastjes?

Verder herken ik dit soort pesterijen van ca. 5 jaar geleden met mijn ex. Relatie liep al een poosje niet goed, wilde mijn hart uitstorten via msn bij mijn beste vriend die in het buitenland woont, kom ik boven, pc pleite! Toen ging ik mijn beste vriend gewoon bellen, toen mijn ex daar achter kwam heeft hij de telefoon af laten sluiten! En weet je wat dat gesprek gekost heeft (zag ik later op de specificatie)? 1 euro...

Sterkte ermee TO!
Emmer regenwater van het balkonnetje

Heb trouwens de waterkraan gevonden! Zat de hele tijd bij het gas te zoeken! Nu zit er bovenaan een blauwe hendel, dan wat buizen en daar onder ook een blauwe hendel. Welke hendel moet ik omdraaien?
.:
Ik vind dit echt een rotstreek, zelfs als het als grapje was bedoeld zou ik het absoluut niet waarderen. Waar haalt ie het lef vandaan zeg...
quote:Ligeia schreef op 19 november 2009 @ 17:35:

[...]

Dat is de enige oplossing. Als dat niet gebeurt, zou ik hem afmaken, in stukken zagen en in de Stille Oceaan droppen (moet je even voor reizen, maar dan is-ie ook echt weg!)...

ow sorry meid ik moet er echt om lachen hier.... en anders is het echt een engerd.
.
Tjonge jonge...lijkt wel of twee pubers samenwonen. Ik houd er niet van als er zó met me wordt omgegaan. Ik ben meer van het uitpraten. Vreselijk kinderachtig dit allemaal...Hoe oud zijn jullie???
Mijn vriendJE is al 30
Bij draaien aan dingen altijd DROL onthouden Dicht Rechts, Open Links. Is scouting toch nog ergens goed voor geweest!

Hoe laat komt je vriend thuis?
En komt rond 20.30 thuis....
Gewoon proberen die hendels... Kan weinig gebeuren.

Wat een eikel btw...
haha enneaaa, we gaan in maart 2 maanden reizen en komen dan over de atlantische oceaan, ... maarja dat duurt nog wel even
Je vriendje heeft er in ieder geval wel werk van gemaakt!
Doet t water het nu weer? Weet je al wat je verder gaat doen?

Heeft hij echt geen reden om zo boos op je te zijn dat hij dit soort streken uithaalt?
Echt een klerestreek om op deze manier je vrije dag te verkloten.
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 17:40:

En komt rond 20.30 thuis....Heb je nog ruim 2 en een half uur over je wraak te denken..
Dat je hier de lol nog van in kan zien. Deze sneue man kon mooi een eind optyfen. Zo oud en dan nog zo kleuterig reageren. Stel je voor dat je hier kinderen mee krijgt. Brrrr.
Ja, to, hadden jullie soms een hele hoge waterrekening omdat jij heel lang onder de douche stond telkens?
Ik zou er ook echt niet om kunnen lachen, echt bespottelijk zoiets.

(Overigens zou ik dus wel de schijn ophouden dat ik die kraan 's morgens alweer aan de praat had en niet pas om half zes 's avonds, daarnaast zou ik ernstig mijn twijfels hebben of ik nog wel zin had in dat gezelschap.)
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Water doet het ook weer! Thanks voor de aanwijzingen.

Ja, ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Ik lach er wel om, maar stiekem vind ik het natuurlijk helemaal niet leuk! :S
WTF....

Wat triest, als jouw vriend mijn vriend was zou ik vanavond de eerste stap zetten om te praten. Om het uit te maken wel te verstaan. Wat een manipulatiestreken zeg...

@ Susan: mijn idee ook al, net doen alsof je die waterkraan al uuuuuuuuren geleden had ontdekt...
Ik zou er gewoon niet zijn om 20:30, en alles laten zoals het is. Met een leuk briefje erbij "Ik heb niet kunnen afwassen door jouw grapje en de wc is niet doorgespoeld, veel plezier met opruimen." Wel ff een flinke drol eruit persen vlak voordat je weggaat he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven