F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen gaan wandelen, we kunnen natuurlijk ook weer sintinkopen doen

Speculaas: wil je 'm gevuld, of niet?

Ga de opvang maar weer even bellen, dat ik dan wel ook een plekje voor Tessel moet hebben, anders kan het gewoon niet. Het gaat niet lukken om bij de huidige creche een dag te wisselen, daarvoor is het gewoon te vol daar denk ik. Ben benieuwd wat eruit komt.
Cees, een beetje in de war, ik ga niet verbouwen hoor, hihi.

Groen komt er zowiezo niet bij mij thuis op de muur. Vind het leuk bij een ander maar ik word erg onrustig van groen. Groene kleren staan mij ook niet, word ik nog witter van.

Paars vind ik dan wel weer mooi.

Tieg, ingewikkeld hoor. Lastig dat je de maandag nog niet hebt bij de bso, hebben zo ook nog geen zicht op wanneer die wel vrij komt?

Lau, je bent net verhuisd!! Ik zou gewoon gaan kijken, misschien ben je dan nog enthousiaster maar misschien ook helemaal niet. Wil je gewoon graag nog dichter bij Tieg wonen?
Iedereen aan het verhuizen.. bijna niemand woont meer in z'n huis sinds we 4 jaar geleden begonnen met schrijven .

We hebben voor Marius alle dagen dat we opvang nodig hebben opvang gekregen. Daar ben ik wel blij om. Levi gaat per 1 mei volgend jaar over naar het andere kdv in B. Alleen hebben ze geen plek op de locatie waar Marius zit (BSO en kdv zitten daar in zelfde pand en ze hebben dus een kleine dependance). Wil even de locatie zien waar hij eventueel geplaatst zou worden.

Weet ook niet welke muur olijfgroen is, Lau?? Valt dus niet echt op of we kijken niet goed

Net gesprek bij UWV gehad... Tja, wat moet je er van zeggen.. Niet veel dus..... Zaterdag ook naar de intocht van Sint, hij komt hier met de boot aan, ben benieuwd hoe dat is..

Vind het ook moeilijk om wat voor Levi's verjaardag te vinden. Kind speelt alleen maar speelgoed van Marius. We hebben gekeken naar een loopauto, misschien dat dat het wordt.
Lange muur van keuken langs eettafel en bank naar schuifpui achter is bij ons olijfgroen. Althans, ik noem het olijfgroen, ongeveer zelfde kleur als onze keuken. Maar misschien noemen jullie een heftigere kleur groen olijfgroen?

Maar denk dat Marlee niet meer geweest is nadat we hem geschilderd hebben...in de zomervakantie. Moet je maar weer eens koffie komen drinken Marlee Ben je nou vanaf volgende week helemaal vrij? Lekker wel, zo in december

Hmmm...shoppen is ook verleidelijk Tieg, maar weet niet of ik half 8 weer haal hoor. Wat denk jij?

En ik moet nodig met de bso gaan bellen merk ik...wij zijn echt laks geweest, straks heb ik helemaal geen opvang voor Nina. Van het weekend alles maar eens even goed uitzoeken.

heb zo geen zin vandaag...loopt allemaal niet zo lekker hier op het moment, hoop gezeur aan mijn hoofd dus de hele tijd en daar heb ik eigenlijk gewoon geen zin in.
dubbel
Lau, we kunnen anders ook 8 uur afspreken. Wilde eigenlijk ook wel eens bij de toys xl kijken, vrees namelijk dat we er niet aan ontkomen om voor de laatste dingen naar een reguliere speelgoedwinkel te gaan. En die is iets dichter bij volgens mij (die bij de oprit naar de snelweg).

En Marlee is toch nog geweest toen Nic trouwde? En ik vind die muur meer een ander kleurtje groen, maar weet nog niet wat. Olijfgroen lijkt me wat groener, jullie muur is wat grijzer naar mijn idee.

Gevulde speculaas is bijna klaar, straks de banketstaaf nog even... Volgende week moeten we echtechtecht weer gaan wandelen hoor
Ok, is goed, ik ga wel mee naar die Toys XL hoor Kom jij naar mij toe?

Daar zijn we inderdaad ook een stuk sneller hoor, dus is wel handig.
Is goed hoor. Je ziet me verschijnen. Man baalde al een beetje, die kon nu gaan borrelen in de stad. Maar ja, wij moeten kilometers afleggen Plus dat hij vandaag ook weer op de fiets was, en dat was nou net niet handig...

nier onze wand, maar wel de kleur

plus antraciet, paars, lichtgrijs en middengrijs. o en gewoon wit.

wil ook speelgoed scoren..

nic bedoelde nit, sorry!

lau weer verhuizen.. woow. je wilt gewoon nieuwe keuken

stoer als je het weer aandurft!

vis hoe gaat daar? aar wens?

zal de bende hier ff opruimen, schilders moesten erbij, nu staat alles op 1 hoop, weer ff verdelen.. kids zitten nu nog in trance voor dora, dus kan mooi ff!
Even geen tijd om bij te lezen maar het klussen/schilderen gaat lekker. Vandaag de stoelen ook ophalen. Morgen al wat grotere spullen overbrengen en zondag dan echt oude huis helemaal leegtrekken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Beetje laat misschien, maar : star bedankt voor je reactie op mijn vraag!

Ik heb zelf gisteren de prik gehad en vriend ook. Ik had een wat stijve arm, hoofdpijn, lichte spierpijn en nu nog een rode plek op de arm. Klinkt erger dan het is als ik het zo lees, maar valt reuze mee. Wel paracetamol gehad voor het slapen vanwege de hoofdpijn. Vriend had ook hoofdpijn, spierpijn en een gevoelige huid met aanraken. En ik ben niet eens van mijn stokje gegaan bij het prikken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Voor Emma gaan we ook naar één of andere sporthal in een dorp verderop. Ik zie ook erg tegen dat massale op. Overal huilende kinderen en dan in de rij moeten staan met je eigen kind staat bij mij gelijk aan: flauwvallen hahah. Zal wel loslopen denk ik, maar leuk is anders. Emma wordt al wel wat voorbereid door ons. We zeggen wel dat het prikje zeer kan doen en dat het niet erg is als ze moet huilen. Ze heeft gisteren onze pleisters van onze armen afgehaald en het even goed bestudeerd. Tja wat moet je verder....

Dus het schiet lekker op Vis in je nieuwe onderkomen. Leuk hoor!

En verder ben ik de kluts alweer kwijt, ik word oud!
Ah Josje, da's wel fijn om te horen, dat de bijwerkingen meevallen. Heb bij Daan altijd het idee dat we ze nooit merken

Vis, schiet lekker op zo te horen! Nog maar een paar nachtjes dus...

Lau, je hebt mail

Nu weer gauw aan het werk...
jos je mail komt door als spam. of ik heb erg goed beveiligde mail, of er gaat iets mee met je mail.

fijn dat de bijwerkingen niet te erg zijn!

lekker gesjopt dames?

ik heb vandaag kadootjes voor sil gescoord, en ook nog wat schoenkadootjes. mogen ze vanavond de schoen zetten. ben bang dat jes dan zondag (als ie doorheeft hoe t werkt) erg vroeg uit bed is..

vis heerlijk voor je hoor, hier heb je zolang op moeten wachten! als je goed gesettled bent, dan komen we het bewonderen.

lau, al bezichtigen afgesproken?

het blad is vandaag geleverd! helaas nog niet aangesloten, ook niet de juiste kookplaat, afdekstol weer niet geleverd en bij het plaatsen van het blad (300 kilo) zijn er stukken van de "wangen" afgebroken.............. zeer diepe zucht.. die moeten dus ook weer vervangen worden. voor die verkoper ondertussen een heel dure keuken aan het worden.

vanaaf tv voor mij alleen, hoop ik. kids gaan laatste tijd weer moeizaam naar bed..

fijn weekend!
Jeej Cees wat een gezeik met die keuken, je zal blij zijn als dat ding eindelijk compleet in je huis staat

Heb de stoelen gehaald vandaag, sooowheey wat een vet cewle winkel is dat zeg. Ze hadden echt heel veel staan, alles leuk en alles leuk geprijsd, zag nog heel wat staan en ga er zeker over tijdje weer even heen om weer wat te kopen!

Weer hard gewerkt vandaag, we gaan lekker. Morgen weer.
Ow fuck, kaart van Sil komt dus wél te laat. Ggrrmmmblll had er nog zo aan gedacht.
Sunday bloody sunday... why doesn't the postman deliver? What the hell he has to do on Sunday that is more important than delivering happy birthday cards.

We can shop 24/7, but those damn postmans make us wait. It's 2009 for God sake, even Sinterklaas works at Sunday...

.............. ook op zondag zijn er mensen jarig!
teveel baileys makes you lal.

lallen: bazelen

lallen: met dubbele tong spreken

lallen: Nederlands werkwoord

lallen: wauwelen

lallen: zotteklap uitslaan

lallen: wartaal spreken

lallen: onzin uitslaan

lallen: onverstaanbare klanken uitstoten

lallen: ongearticuleerd

lallen: onduidelijk praten

lallen: manier van zingen

lallen: brallen
Dronken tor!
ik kan er wel tegen beetje drank...

jullie dan?

ik had ook maar 1 glaasje genomen..

Hieperdepiep Hoera voor Sil!!!

En sorry van je moeder

Hoihoihoi Sil is 2 jaar! Gefeliciteerd lieve jongen, dat je maar een mooie dag mag hebben! Het weer zit in ieder geval mee, kun je lekker buitenspelen! En Cees, Ceesman en Jesse natuurlijk ook gefeliciteerd!

Hier relaxed dagje, gisteren ook al. Naar de intocht van Sinterklaas geweest, was wel grappig en erg dorps Had wat meer kinderen en drukte verwacht in ieder geval.

Nu Tessel maar eens naar bed krijgen, kan ik daarna even achter de naaimachine kruipen. Even aan de slag als hulpje voor de oude vent

Hiep Hiep Hoera voor Sil!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven