Vol van haat

19-11-2009 19:04 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maand geleden fieste ik als vanouds naar m'n vriend toe, we waren zo'n 4 jaar aan het latten.

Er was een buitenlandse vriendin op bezoek.Hij is zelf ook niet hier geboren.

Ik wou hem een knuf geven en hij duwde keihard van zich af, de buitenlandse vrouw stamelde whats going on here?

Hij schreeuwde I have no idea she is a person that helped me with some thinbgs once in a while but I never thouched here;send her away please .

Nou ik ging er zelf gelijk vandoor !!

die vrouw kwam mij achternahollen met het verwijt waarom ik me als zijn vriendin voordeed????

Ik dacht wacht es ff ik gaf haar mijn nummer en zei bel me morgen dan .

Thuisgekomen had ik zoeist van mijn relatie wordt hier ontkent en wie is die vrouw?

Hoe kan hij zo staan liegen?

Ik zocht zijn kleding , onze foro-albums en wat bleek?Hij had alles verwijderd, zelfs mijn mailbox was leeg, het leek alsof ik in een nachtmerrie beland was , hij had alle mogelijke bewijzen van onze relatie verwijderd.

Na dagen huilen drong het tot me door waarom ie nooit es met mijn familie of vrienden wou afspreken.

4 jaar lang waren we elke dag samen.

Ik wou weten waarom en belde hem, hij hing gewoon op.

Ik belde niet meer.

Zij heeft mij ge-ad op facebook en is aan mijn vrienden gaan vertellen dat ik me valselijk voordeed als zijn vriendin.

Ik zit vol haat, niet alleen ben ik belogen en veraden, er worden bovendien ook nog es leugens over mij verteld.

Mijn vrienden gaan er uiteraard niet op in, maar het idee dat hij dit gewoon ff kan flikken en dat zij er dan nog intrapt???
heftig! Kan me voorstellen dat je woest bent, toch zou ik me daar niet in vastbijten, het is makkelijker te verdragen als je onverschillig probeert te gaan staan tegenover iemand die je in je leven kan missen als kiespijn. Dat kost wel behoorlijk wat tijd. Gun hem niet de macht over je dat je over X jaar nog zo'n felle haat voelt, daar heb je alleen jezelf mee, wrok is op de lange termijn funest voor je gezondheid, iig voor je levensvreugde.
dus na vier jaar latten heeft hij alle spullen van jullie samen zonder dat jij het wist verwijderd en doet ie nu alsof ie jou niet kent???

Ehm...of dit is een heel fantasierijk verhaal OF je mag god op je blote knietjes danken dat ie zelf is weggegaan.....wat een psychopaat!!
maar al een maand lang heb je hem niet meer gesproken,

die andere vrouw is dus zijn vrouw?

hij heeft zijn kleding, foto albums verwijderd? Waar lagen deze dan?

Ik vind het een beetje moeilijk te volgen.
DTEEZ!
jij hebt eventueel toch wel mailtjes en foto´s nog =

Kun je die laten zien!
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Heb je het ál die vier jaar nooit vreemd gevonden dat hij geen enkele keer met je mee wilde naar familie?
Peas on earth!
Zo heee..! Wat een oplichter!! Wat erg!

Vind dit echt vreselijk voor je.
En bovendien: heb je zélf geen foto's?
Peas on earth!
Donder haar van je face book af en verander al je codes. Klinkt alsof meneer in het buitenland een vrouw opgeduikelt heeft en jou alleen als tijdverdrijf heeft gebruikt. Hard, maar wel waar misschien.

Ik zou ook ontzettend kwaad zijn om zoiets!

http://www.youtube.com/watch?v=tnukuTwynwY
Geez, dat is flink klote, so to speak. Hopelijk heb je foto's van jullie samen of kunnen je Facebook vrienden die vrouw wel overtuigen van het feit dat jullie beide een echte rat aan de haak hebben geslagen.
Maar heeft hij dan jouw sleutel? Heeft hij dan spullen meegenomen? Heeft hij dan jouw wachtwoorden voor je email?
Peas on earth!
Dit soort dingen gebeuren wel vaker trouwens. Met name als het in het land waar men vandaan komt gebruikelijk is om uitgehuwelijkt te worden. Even de tijd overbruggen met een leuk vriendinnetje hier, en als er dan een vrouwtje gevonden is dan moet vriendinnetje optiefen en het liefst dr smoeltje houden. Of erger. Maar doorgaans wordt dit wel aan vriendinnetje vantevoren verteld en niet op deze manier.
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 19:27:

Dit soort dingen gebeuren wel vaker trouwens. Met name als het in het land waar men vandaan komt gebruikelijk is om uitgehuwelijkt te worden. Even de tijd overbruggen met een leuk vriendinnetje hier, en als er dan een vrouwtje gevonden is dan moet vriendinnetje optiefen en het liefst dr smoeltje houden. Of erger. Maar doorgaans wordt dit wel aan vriendinnetje vantevoren verteld en niet op deze manier.

Precies.

Ratten uit het midden oosten in de regel, en het oostblok.
quote:Zamirah schreef op 19 november 2009 @ 19:28:

[...]

Precies.

Ratten uit het midden oosten in de regel, en het oostblok.Yeps, daarom vind ik dit verhaal ook niet meteen ongeloofwaardig.
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 19:29:

[...]

Yeps, daarom vind ik dit verhaal ook niet meteen ongeloofwaardig.Precies. Deze dingen gebeuren helaas. Vooral heel naïeve meisjes zijn het slachtoffer.
Nee, geen enkel bewijs meer na 4 lange jaren, gaat er bij mij niet in.
ik hoop dat t fake is maar fact is stranger than fiction dus je weet t maar nooit met dit soort bizarre verhalen.
quote:Zamirah schreef op 19 november 2009 @ 19:32:

[...]

Precies. Deze dingen gebeuren helaas. Vooral heel naïeve meisjes zijn het slachtoffer.Tja....als iemand zich gedraagt als jouw vriend en er verder niks over verteld.... Maar na 4 jaar nog steeds geen familie gezien, dat vind ik wel raar.
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 19:34:

[...]

Tja....als iemand zich gedraagt als jouw vriend en er verder niks over verteld.... Maar na 4 jaar nog steeds geen familie gezien, dat vind ik wel raar.Als excuus gebruiken ze dan toch dat je geen moslim bent, en dus niet zal geaccepteerd worden door de familie.
quote:Zamirah schreef op 19 november 2009 @ 19:35:

[...]

Als excuus gebruiken ze dan toch dat je geen moslim bent, en dus niet zal geaccepteerd worden door de familie.Ja, dat zal het gebruikte smoesje wel wezen in dit geval. Dit soort dingen gebeuren en sommige mannen kunnen zo goed liegen dat je er met open ogen intrapt.
Of, wat óók nog kan, het is gewoon haar buurman en ze is het verkeerde huis binnengestapt in één of andere psychose. Kán natuurlijk....
Wel lullig, Muriele, denk eens goed na of je thuis geen bewijs hebt. Een kledingstuk van hem?
quote:Zamirah schreef op 19 november 2009 @ 19:40:

Wel lullig, Muriele, denk eens goed na of je thuis geen bewijs hebt. Een kledingstuk van hem?En dan, een speurhond om hem op te sporen?
Wat ook gebeurd kan zijn, even serieus, is dat het uitgehuwelijkte meisje naar NL kwam eindelijk en hij geen zin had om TO dit te melden. Hij heeft derhalve vantevoren, toen TO op haar werk zat, alles weggehaald wat als bewijs kon dienen, alles van de pc afgehaald en wellicht heeft TO wel de wachtwoorden in de pc staan en kon hij haar mail in.
Maar goed.

Als het een relatie van 4 maanden betrof, zou ik er in kunnen geloven.

Niet van 4 jaar. TO heeft vrienden en familie, die zouden toch zeggen: hee, met wie heb jij eigenlijk verkering? 4 jaar! Kom op zeg.

Of zouden ze op Mars wonen, ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven