Vol van haat

19-11-2009 19:04 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maand geleden fieste ik als vanouds naar m'n vriend toe, we waren zo'n 4 jaar aan het latten.

Er was een buitenlandse vriendin op bezoek.Hij is zelf ook niet hier geboren.

Ik wou hem een knuf geven en hij duwde keihard van zich af, de buitenlandse vrouw stamelde whats going on here?

Hij schreeuwde I have no idea she is a person that helped me with some thinbgs once in a while but I never thouched here;send her away please .

Nou ik ging er zelf gelijk vandoor !!

die vrouw kwam mij achternahollen met het verwijt waarom ik me als zijn vriendin voordeed????

Ik dacht wacht es ff ik gaf haar mijn nummer en zei bel me morgen dan .

Thuisgekomen had ik zoeist van mijn relatie wordt hier ontkent en wie is die vrouw?

Hoe kan hij zo staan liegen?

Ik zocht zijn kleding , onze foro-albums en wat bleek?Hij had alles verwijderd, zelfs mijn mailbox was leeg, het leek alsof ik in een nachtmerrie beland was , hij had alle mogelijke bewijzen van onze relatie verwijderd.

Na dagen huilen drong het tot me door waarom ie nooit es met mijn familie of vrienden wou afspreken.

4 jaar lang waren we elke dag samen.

Ik wou weten waarom en belde hem, hij hing gewoon op.

Ik belde niet meer.

Zij heeft mij ge-ad op facebook en is aan mijn vrienden gaan vertellen dat ik me valselijk voordeed als zijn vriendin.

Ik zit vol haat, niet alleen ben ik belogen en veraden, er worden bovendien ook nog es leugens over mij verteld.

Mijn vrienden gaan er uiteraard niet op in, maar het idee dat hij dit gewoon ff kan flikken en dat zij er dan nog intrapt???
.
quote:Zamirah schreef op 19 november 2009 @ 20:18:

[...]

Ze komt mij over als een jong meisje met weinig ervaring.

En sommige jonge meiden zijn vlees voor zulke eikels!

Ooit ben ik verliefd geweest op iemand die niet bestond...alles was verzonnen...alles!

Was jaren geleden..dat dan weer wel
.
Er waren fotoalbums, er moeten mensen zijn die die gezien hebben.

Er zijn getuigen.

Albums maak je van vakanties en feestdagen en feestjes.

Er moeten toch mensen daar op de hoogte van zijn geweest?
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 20:19:

tuurlijk en wij zijn allemaal roomser van popie jopie zelf.Ik ben absoluut niet rooms, maar ik weet dat dit soort dingen gewoon gebeuren.
Q, natuurlijk gebeuren zulke dingen, ik ben ook niet van gisteren.

Echter, ik trek het in twijfel door de 4 jaar. TO kan toch niet 4 jaar met de man ondergedoken hebben gezeten, come on.
.
.
quote:yasmijn schreef op 19 november 2009 @ 20:23:

Q, natuurlijk gebeuren zulke dingen, ik ben ook niet van gisteren.

Echter, ik trek het in twijfel door de 4 jaar. TO kan toch niet 4 jaar met de man ondergedoken hebben gezeten, come on.

Zolang de vent in kwestie stug blijft ontkennen, wordt er verwarring gezaaid.

Zo doen die gasten dat: gewoon altijd blijven ontkennen. Vergis je niet in de kracht van zoiets.
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 20:17:

Come on, Zam, met zo'n opmerking? TO wegzetten als een ontzettend naïeve vrouw? Dat vind ik natrappen hoor, geen opnemen voor.

Hòhò.. nou neem ik het even op voor Zam. Die nam het wel degelijk op voor TO.

En als het zwart-op-wit staat zoals het er nu staat komt het inderdaad of naïef of ongeloofwaardig over.

Wat het niet minder rot maakt natuurlijk.
Hij wilde nooit afspreken, betekent niet dat hij het nooit deed. Of dat ze nooit iemand tegenkwamen toevallig. Misschien was ie er wel bij op verjaardagen. Ik wil ook niet echt mee naar vrienden van partner als ik niks met ze heb, maar af en toe zou ik toch toegeven. Ergo: dat hij het niet wilde, zegt niks over het al dan niet hebben ontmoet van haar ouders en vrienden.

@Q: En hier een beetje ruzie met ons trappen is wel waar de TO op zit te wachten?
Nee, dit is geen troll.

let op mijn woorden.
4 jaar is lang...mijne leugenaar viel binnen een paar weken door de mand!

Toch geloof ik haar..voor nu.
quote:Zamirah schreef op 19 november 2009 @ 20:29:

Nee, dit is geen troll.

let op mijn woorden.Ik geloof het ook, dit soort dingen gebeuren echt. Ook als men het niet voor mogelijk wil houden.
.
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 20:30:

[...]

Ik geloof het ook, dit soort dingen gebeuren echt. Ook als men het niet voor mogelijk wil houden.Minny, wat zijn we het eng eens met elkaar.
.
quote:Zamirah schreef op 19 november 2009 @ 20:31:

[...]

Minny, wat zijn we het eng eens met elkaar. Maak je geen zorgen, gaat wel weer over
Ik zou dit echt niet pikken als ik Muriele was, alles zou ik overhoop halen om bewijs te vinden en er dan dat krijsende wijf mee om de oren slaan. Letterlijk. Hoop dat het in een lijstje zit, komt goed hard aan.
Nou ik ben blij dat er mensen zijn die zichzelf nog serieus nemen.

TO hoe kan het dat die man zijn spullen bij jou heeft weggehaald in de tijd dat jij naar huis fietste?
.
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 20:35:

Nou ik ben blij dat er mensen zijn die zichzelf nog serieus nemen.

TO hoe kan het dat die man zijn spullen bij jou heeft weggehaald in de tijd dat jij naar huis fietste?Daar ga je weer, er staat nergens dat het in die tijd gebeurd is. Misschien kwam ze wel uit haar werk en heeft hij de hele dag gehad om alles weg te halen.
Ik ook niet...het is waar.

TO, kom terug laat je niet afschrikken, vertel je verhaal.
Ik wilde dat ik kon geloven dat een jong mens met familie en vrienden 4 jaar ook nog eens in een schaduwwereld leefde, zonder dat die familie en vrienden zich afvroegen met wie TO al 4 jaar een latrelatie had met fotoalbums.
Oh maar het gebeurt Yas, echt. Ik zie de partners van mijn vriendinnen vrijwel nooit, of ik ze nou aardig vind of niet, ze worden niet constant meegesleept. Daar zoek ik echt niks achter verder. Op verjaardagen zie ik ze wel natuurlijk en babbelen we wat bij. Nogmaals, hij wilde nooit afspreken, maar dat betekent niet dat hij zo nooit gezien heeft. Soms doen mensen wel eens dingen die ze niet per se willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven