Vol van haat

19-11-2009 19:04 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maand geleden fieste ik als vanouds naar m'n vriend toe, we waren zo'n 4 jaar aan het latten.

Er was een buitenlandse vriendin op bezoek.Hij is zelf ook niet hier geboren.

Ik wou hem een knuf geven en hij duwde keihard van zich af, de buitenlandse vrouw stamelde whats going on here?

Hij schreeuwde I have no idea she is a person that helped me with some thinbgs once in a while but I never thouched here;send her away please .

Nou ik ging er zelf gelijk vandoor !!

die vrouw kwam mij achternahollen met het verwijt waarom ik me als zijn vriendin voordeed????

Ik dacht wacht es ff ik gaf haar mijn nummer en zei bel me morgen dan .

Thuisgekomen had ik zoeist van mijn relatie wordt hier ontkent en wie is die vrouw?

Hoe kan hij zo staan liegen?

Ik zocht zijn kleding , onze foro-albums en wat bleek?Hij had alles verwijderd, zelfs mijn mailbox was leeg, het leek alsof ik in een nachtmerrie beland was , hij had alle mogelijke bewijzen van onze relatie verwijderd.

Na dagen huilen drong het tot me door waarom ie nooit es met mijn familie of vrienden wou afspreken.

4 jaar lang waren we elke dag samen.

Ik wou weten waarom en belde hem, hij hing gewoon op.

Ik belde niet meer.

Zij heeft mij ge-ad op facebook en is aan mijn vrienden gaan vertellen dat ik me valselijk voordeed als zijn vriendin.

Ik zit vol haat, niet alleen ben ik belogen en veraden, er worden bovendien ook nog es leugens over mij verteld.

Mijn vrienden gaan er uiteraard niet op in, maar het idee dat hij dit gewoon ff kan flikken en dat zij er dan nog intrapt???
Ik heb ook een vriendin waarvan ik de vriend nog nooit gezien heb. Het kan.
IN de OP lees ik dat hij nooit met haar vrienden of familie wilde afspreken, en dat die hem dus niet kennen. Maar de andere vrouw kent hen blijkbaar wel, want zij vertelt leugens over TO aan haar vrienden?????????????????????????
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 20:45:

IN de OP lees ik dat hij nooit met haar vrienden of familie wilde afspreken, en dat die hem dus niet kennen. Maar de andere vrouw kent hen blijkbaar wel, want zij vertelt leugens over TO aan haar vrienden?????????????????????????

Zo lees ik het ook. Ben daarom erg sceptisch.

En hoe kan de één de ander hebben toegevoegd terwijl ze elkaar niet kenden?

De vrouwen dan, he.
Quote:

die vrouw kwam mij achternahollen met het verwijt waarom ik me als zijn vriendin voordeed????

Ik dacht wacht es ff ik gaf haar mijn nummer en zei bel me morgen dan .

TO leg nog eens rustig uit hoe dit ging, want ik snap er helemaal geen biet van
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 20:45:

IN de OP lees ik dat hij nooit met haar vrienden of familie wilde afspreken, en dat die hem dus niet kennen. Maar de andere vrouw kent hen blijkbaar wel, want zij vertelt leugens over TO aan haar vrienden?????????????????????????En dat staat er dus juist weer niet. Die vrouw kent haar vrienden van face book, waar ze toegevoegd is.
Als iemand je toevoegt op facebook, dan moet er toch eerst een verzoek aan zijn voorafgegaan? Dus hoe heeft TO die volslagen vreemde vrouw, waarvan zij de naam niet kende kunnen inviteren?
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 20:48:

[...]

En dat staat er dus juist weer niet. Die vrouw kent haar vrienden van face book, waar ze toegevoegd is.Ja maar was dat voor of na de confrontatie? zij kende die vrouw immers niet, dus waarom heeft ze na die confrontatie die vrouw uitgenodigd?
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 20:49:

Als iemand je toevoegt op facebook, dan moet er toch eerst een verzoek aan zijn voorafgegaan? Dus hoe heeft TO die volslagen vreemde vrouw, waarvan zij de naam niet kende kunnen inviteren?Hij kent haar naam wel neem ik aan.
TO, zou je nog verder uitleg kunnen geven? Hoe leefde jij 4 jaar met een man die jouw familie en vrienden niet wilde zien?

Hoe verklaarde je dat tegenover hen?
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 20:50:

[...]

Ja maar was dat voor of na de confrontatie? zij kende die vrouw immers niet, dus waarom heeft ze na die confrontatie die vrouw uitgenodigd?Daarna, en die vrouw heeft haar uitgenodigd.
.
quote:yasmijn schreef op 19 november 2009 @ 21:24:

TO, zou je nog verder uitleg kunnen geven? Hoe leefde jij 4 jaar met een man die jouw familie en vrienden niet wilde zien?

Hoe verklaarde je dat tegenover hen?Het gebeurt vaker hoor. Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel erg op zit te wachten bij sommige vrienden en familieleden van een partner. Die vermijd ik dan ook als het ff kan.
Ja hoor, ik ken zelfs van vrij dichtbij een ongelooflijk verhaal: de meneer in kwestie bleek nog ergens anders een gezin met kinderen te hebben.

Hij had al die jaren 2 gezinnen, op een paar kilometer afstand van elkaar.
Dat moet Harry Mens geweest zijn, ik kan me herinneren dat die dat had.
Ja maar die bedoel ik niet, ik bedoel echt iemand die me heel na staat. Daarom maakte het ook zo'n indruk op me.
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 21:35:

[...]

Er is laatst nog een topic geweest over iemand die 2 jaar lang z'n schoonfamilie niet wilde zien. Ik vind het onbegrijpelijk, maar het bestáát. Kijk ook maar naar minaressen die niet in de gaten hebben dat hun vriend al een vrouw en kinderen thuis heeft zitten of naar mannen die een dubbelleven leiden.

Ik denk dat je in zoiets net zo groeit als je in alles groeit wat scheef kan zitten: het sluipt erin en je groeit er in mee. En pas achteraf krijg je in de gaten hoe fout het nou ècht allemaal zat.Maar TO is jong en heeft familie en vrienden! Dat kan toch gewoonweg niet. Ik zou het van niemand in mijn omgeving pikken. Ik zou het doodeng vinden. Ik zou willen weten wie Mr X was.
Ja maar Yas, je weet toch niet hoe het contact was met haar familie? Misschien stond die op een laag pitje.
.
was toch anders, vandaar post aangepast.
djoels wijzigde dit bericht op 19-11-2009 21:52
Reden: aangepast
% gewijzigd
DTEEZ!
Heb nogmaals de topic gelezen, maar vraag me af wat TO van ons wil?

Steun, kan je krijgen moet je je alleen even melden.

Iemand anders een idee?
Dit soort dingen gebeuren helaas wel ja, ik heb wel vreemdere dingen gehoord. Denk dat hij zich gewoon als haar vriend heeft gedragen, een vriend die niet veel behoefte had aan contact met haar omgeving omdat ie zijn eigen leven heeft. Nou, en dat had ie....en hoe!
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 21:35:

[...]

Er is laatst nog een topic geweest over iemand die 2 jaar lang z'n schoonfamilie niet wilde zien. Ik vind het onbegrijpelijk, maar het bestáát. Kijk ook maar naar minaressen die niet in de gaten hebben dat hun vriend al een vrouw en kinderen thuis heeft zitten of naar mannen die een dubbelleven leiden.

Ik denk dat je in zoiets net zo groeit als je in alles groeit wat scheef kan zitten: het sluipt erin en je groeit er in mee. En pas achteraf krijg je in de gaten hoe fout het nou ècht allemaal zat.

Precies, ongelooflijk, maar hét gebeurd, spreek uit (nare) ervaring.

Achteraf vraag je je dan af wáár je hersens zaten??? Óf waarom je niet op je voelsprieten bent afgegaan?
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 21:48:

Yas, ik heb zelf ooit iets opgebouwd met iemand die achteraf gezien niet helemaal spoorde en reken maar dat ik de alarmbellen die diep in mijn binnenste afgingen met verve genegeerd heb en dat ik mijn omgeving net zo hard genegeerd heb. Ja, die maakten zich zorgen. Maar daar doe je als omgeving dus helemaal niets aan. Ik weet van mijn beste vriendin dat zij echt niet meer wist hoe ze nog tot me door kon dringen met me te vertellen dat wat er binnen mijn relatie gebeurde níet normaal was.

Bedankt voor je reactie.Het is een erg nare ervaring en ik probeer zoveel mogelijk bezig te zijn om er niet aan te denken.Ik heb wel wat dingen die onze relatie kunnen bewijzen maar wat zou ik ermee opschieten.Ik ben niet de persoon die haar het inzicht moet brengn dat ook zij met een heel enge leugenaar te maken heeft.Hij belde mij anoniem ondertussen met ht verhaal dat die vrouw een nicht is en dat het in zijn familie als een schande zou overkomen dat ie wat met een vrouw heb zonder getrouwd te zijn.Hij zei heel brutaal dat hij door mij een slechte naam kreeg en dat het wel erg onadenend van me was zomaar zonder overleg over onze relatie te praten.Hij zei voortaan spreken we alleen nog bij jou thuis af en als je mij door je geprat nog eens in de problemen brengt dat verbreek ik het contact.Ik vroeg hem waar hij de gore moed vandaan haalde te denken dat ik nog maar enigzins wat van hem wilde horen en hing op.Veel verdriet en teleurgesteld maar duidelijk dat ik van hem en zijn leugens moet wegrennen.

Ik stel me bij de situatie van TO iets vergelijkbaars voor. Tuurlijk is het niet leuk, maar ja, als hij dat nou zo onbelangrijk vindt en als hij daar nou zo'n moeite mee heeft, etc. etc. De omgeving vraagt er eens naar, vraagt er nog eens naar... en op den duur wordt er nergens meer naar gevraagd en wordt het ter kennisgeving aangenomen dat jij dus "gewoon" alleen komt.
Bedankt voor je reactie.Het is een erg nare ervaring en ik probeer zoveel mogelijk bezig te zijn om er niet aan te denken.Ik heb wel wat dingen die onze relatie kunnen bewijzen maar wat zou ik ermee opschieten.Ik ben niet de persoon die haar het inzicht moet brengn dat ook zij met een heel enge leugenaar te maken heeft.Hij belde mij anoniem ondertussen met ht verhaal dat die vrouw een nicht is en dat het in zijn familie als een schande zou overkomen dat ie wat met een vrouw heb zonder getrouwd te zijn.Hij zei heel brutaal dat hij door mij een slechte naam kreeg en dat het wel erg onadenend van me was zomaar zonder overleg over onze relatie te praten.Hij zei voortaan spreken we alleen nog bij jou thuis af en als je mij door je geprat nog eens in de problemen brengt dat verbreek ik het contact.Ik vroeg hem waar hij de gore moed vandaan haalde te denken dat ik nog maar enigzins wat van hem wilde horen en hing op.Veel verdriet en teleurgesteld maar duidelijk dat ik van hem en zijn leugens moet wegrennen.
Goed dat je dat inziet. Jammer dat hij tussen twee culturen in hangt, maar hij moet toch een keuze maken en geen mensen voor de gek gaan houden. Heel veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven