Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ohja dat is goed dat je het zegt Juultje,heel stom maar ik was het dus echt vergeten.Anders was ik wel uit mezelf gekomen hoor!! Hoe hard mag ie geschud worden?? Fijn joh,dat het zo goed loopt!

Ik was voornemens alleen een uurtje te gaan sporten,mn sauna-tas stond wel in de auto. Rond half elf was ik in de sportschool en toen ik in de auto stapte was het ..... ..... iets voor 4en.Toch naar de sauna geweest en leuk met een clubje zitten eten en kletsen

Ik ben echt zó blij met mn vrije vrijdag,het voelt gewoon beter!
Luni, heerlijk toch dat het zo prettig is bij je sportschool?

Oh ja Juultje, babyschudden, da's waar ook. Leuk!

Compu, ik vind dat best lastig, hoe om te gaan met die verlegenheid.

We zijn er in ieder geval heel streng op dat ie dank je wel zegt als hij iets krijgt of ergens heeft gespeeld.

Ook op hallo zeggen als iemand hem groet dringen we erg aan.

En ik maak ook afspraken met hem, dat ie bijv. niet achter me wegduikt als we ergens heengaan waar hij mensen niet of niet goed kent.

Maar verder vind ik het lastig hoor, zeker ook omdat ik het erg herken, dat je geen houding weten te geven als iemand je aanspreekt.

Maar van de week werd hij heel enthousiast begroet door een wat oudere mevrouw. Dat bleek de oma te zijn van een meisje wat hij had ontmoet op het schoolplein. Dat meisje woont niet hier maar logeerde bij haar oma. En volgens die oma hadden de 2 heel leuk gespeeld en had MB ook zijn lokaal (via het raam) laten zien en vanalles verteld.

Als ik dat dan hoor maak ik me ineens een stuk minder zorgen om zijn sociale vaardigheden.

De intocht van sinterklaas was erg leuk vandaag, zowel op tv als later hier in de stad. MB zit er weer helemaal in

Zijn CG en JD ook enthousiast over de sint?

We hebben het hele weekend films gekeken,niet naar de sportschool geweest....morgen weer

Ik had afgelopen week met boodschappen doen al een chocoladeletter meegenomen,gisteren bij J in zn schoen gedaan.Mooi dat ie niet keek natuurlijk Ik heb m een zetje in de goede richting gegeven

Juultje,het staat in de agenda hoor,ik kom!
Niemand hier geweest??
Mogge!
Het blijft nog pittig, die dagen met beide kinderen in mijn eentje. JD luistert erg slecht, pas na dreigen met de trap doet ze wat ik zeg (en dat ook niet altijd). Gisteren heeft JM thuisgewerkt, zodat ik 's middags nog even kon slapen. Ik ben nog niet de oude in ieder geval, kan me niet herinneren dat ik bij JD ook zo moe was toen ze net geboren was. Die sliep ook al sneller door, na een week ofzo, dus dat scheelt natuurlijk wel.

Was J blij met zijn chocoladeletter, Luni? Wat vindt hij van de sint-traditie, kennen ze zoiets ook in Denemarken?

Mokkie, leuk dat MB zo enthousiast is over Sint, JD is dat ook. Ze dacht dat het schoen zetten en de aankomst van zaterdag alles was, dat hij dus alweer terug was naar Spanje. En daar zou ze prima tevreden mee zijn geweest, eigenlijk jammer dat de 'gekte' nog 3 weken duurt...

MB komt misschien een beetje over zijn verlegenheid heen?

JD heeft dat eigenlijk nauwelijks meer, ze is vrij snel gewend bij mensen die ze niet kent en is erg spontaan. Van mij heeft ze dat niet in ieder geval, ze lijkt qua karakter erg op JM's zus.

Gisteren veel bezoek gehad, 's ochtends de overbuurvrouw met dochtertje, 's middags stond de buurman op de stoep (die pas zijn vrouw verloren heeft, was volgens mij een hele stap voor hem om naar ons te komen, we hadden hem sindsdien nog niet gesproken) en 's avonds ex-collega's van JM, waar hij nu nog een keer per week werkt.
Tja,ik geef het je te doen idd *gniffel* Het zal een beste klus zijn om weer in je ritme te komen,en dan al het bezoek nog natuurlijk!

St-Klaas is echt iets nederlands volgens mij,dat kennen ze daar niet. Bovendien woonde hij als kind in Afrika,ze hebben daar veel zwarte pieten maar geen Klaas

Hij vindt het nooit zo erg als er iets in zn schoen zit
Haai,

Alles goed hier hoor. Ben even wat minder aanwezig. Beetje last van arm en ben verder lekker aan het opruimen hier (weggooien).
Forum komt wel weer Compu

Ik heb hier zo goed als niets te doen,,balen!!
hoi ik kom ook maar weer eens buurten

met mij gaat alles goed naar omstandig heden maar daar kom ik zo op terug eerst het leuke nieuws.

ik heb de laaste tijd een hoop leuke lolletjes gehad.

30 oktober,

70&80 party georganiseerd door het hoogheemraadschap, ik ben daar samen met de dames van de receptie/ collega's naar toe geweest en natuurlijk allemaal verkleed. voor het feest zijn we bij howdy's wezen eten een pannekoeken restaurant, heb daar een heerlijke pannekoek gegeten met gebaken banaan en pisang ambon. en daarna zijn we helemaal los gegaan met de muziek uit de jaren 70 en 80, en de band van het hoogheem die waren iets minder leuk maar goed, een avondje uit voor 5 euries, met coktails en hapjes, who cares

11 november Kreadoe te Utrecht.

een gezelig dagje frubbelen, met koffie en gebak. Ondanks dat ik in mijn uppie was een hele leuke en gezellige dag gehad en een hoop crea dingetjes gekocht.

gemaakte projecten die dag: een scrappage met ganzen, heb met die pagina zelfs een prijs gewonnen ook, en dat terwel dit de eerste keer was dat ik aan het scrappen was

toen met siergrint een kerststukje gemaakt, is ook erg leuk geworden al zeg ik het zelf, alleen Hassie vind er niks aan. Maar ja die heeft zowiezo een hekel aan spullen die op ZIJN vensterbank staan.

dingen in het vooruitzicht

24/25 en 26 november

weer lekker naar de veluwse bron, heerlijk ontspannen incluisief 2x ontbijt en diner en misschien zelf de verjaardag van mijn vader en sinterklaas vieren. gewoon kleine pakjes en een avondje fondueen.

1Juni is nog wel een tijdje wachten maar dan ga ik lekker 13 dagen op vakantie naar.................

Mauritius

heb daar zo zin in en gewoon in mijn uppie maar je kan er heel mooi duiken het eten is er goed zeggen ze, en er is ook boven water zat te doen, kan niet wacht tot ik mijn koffer mag gaan pakken.

elke keer als ik een beetje down ben of baal van het weer zoek ik de pagina van mijn hotelletje op en ga zitten genieten.

zo dat zijn alle lolletjes die ik in het vooruitzicht heb, met het babyschudden, en onze meeting in maart er ook nog bij rekenen.

nu weer even terug naar mijn huidige state of mind

jullie hebben het waaschijlijk wel mee gekregen dat afgelopen vrijdag het de dertiende was nou een ongeluks dag was het zeker voor mij het begon s'morgens al had ochtentdienst bij TNO 07.00-10.00 en dat ging allemaal redelijk goed, bezoekers ingeschreven en in het bezoekerssysteem gezet., en tja toen moest ik toch even doen wat ik doen moest, een sanitaire stop maken. Toen ik terug kwam was de pc gelockt, dat doet ie naltijd geen probleem effe ctr alt dl in toetsen en dan pasword en dan doet ie het weer; Normaal gesproken dan, maar nu dus niet, dus nog maar eens ctr alt dl, nog steeds niks. en kenne jullie dat je gaat dan steeds harde op de toesten rammen, net alsof dat helpt

pc maar uitgeschakelt en opnieuw opgestart maar nog steeds niks

wat bleek toetsen bord defect, raar hoor heel de ochtend had ie het gewoon gedaan en ineens doet ie het niet meer .

mijn aflos was er en ik mocht door naar het volgende object

daar mijn auto op het laadperon geparkeerd want er was in de buurt weer eens geen parkeerplaats. maar goed daar mogen wij ook staan als alles volstaat bij het iss. rond 14.45 krijg ik een oproep via de intercom op het laadperoon, een voorbij ganger melde dat er bij de zwarte auto die daar gepaarkeerd stond een raam was in geslagen, ik riep geschrokken uit " maar dat is mijn auto"

heb toen iemand achter de redeptie gezet en ben naar buiten gegaan, en jaar hoor het rechter raam lag er uit heel mijn auto vol met glas, en mijn tas en tomtom weg.

tas lag op de grond en tomtom had ik in het handschoenenvakje gelegdniet echt zichtbaar van af de straat, allen de houder die had wel op het raam gezetten.

en dan begint het gedoe, de verzekering bellen, autototaal glas bellen, politie bellen deze zeiden dat ik langs kon komen op het bureau of digtaal aangiften kon doen. Maar nu wil het geval dat er op het laadperon een camera hangt, en ik dus waarschijnlijk beelden van de autokraak heb en ja dan kan je dus niet digitaal aangiften doen. Moest allen tot maandag wachten om aangiften te doen want niemand wist hoe je de beelden terug kon kijken en op kon slaan, daar is het instelatiebedrijf voor langs moeten komen.

heb zelf ook de opnamens gezien, en wat een stel eterbakken waren het zeg, om kwart voor twee stondens ze rond mijn auto te hangen, dan zie je ze iets van de grond rapen en naar mijn auto gooien, maar dat werkte niet, je ziet ze daarop weg lopen en zes min later komen ze weer terug met iets anders en toen lukten het wel om mijn raam in tegooien, maar waarmee geen idee er lag niet een baksteen of zoiets in de auto. de ts die ze eruit gehaald hebben daar zat niks bijzonders in, mijn bestek, en kortingsbonnen van de Kreadoe , mischien zijn het creadieven

maar wat ik wat minder vond is dat er wel een kopie van mijn rijbewijs en pasport inzat, dus ze weten waar ik woon, en ja mijn raam was al kapot, dus ze hadden makkelijk s'avons laat langs mijn huis kunne rijden en dan mijn auto meenemen, of nog enger bij mij in huis inbreken. nu denk ik dat dat wel mee valt want de portiek deur zit altijd dicht, maar de eerste twee nachten heb ik niet echt lekker geslapen. maar daar ben ik nu weer overheen.

allen al die rompenslomp er om heen en het geregel en dat voor misschien 50 euries, weet niet wat een tomtom op de zwartemarkt opleverd maar veel zal het niet zijn.

voor de rest gaat het wel goed hoor, zelf mijn vader gaat het weer doen. hij loopt nu de boulevard bij katwijk af

en moeder heeft het ook nog steeds naar dr zin op dr werk

16 dec zijn ze zelf 40 jaar getrouwd, dat word geviert met een klein feestje.

Oja, forum komt wel weer.

En oja, 12/12!

Ik ga een nachtje weg met een vriendin. Voor het eerst. Spannend!

(hoi Poesie!)
Hee Poes,heel verhaal,lekker leesvoer

K#* van je tomtom!!

Ik heb zeer,een nare irriterende plek onder mn schouderblad. Net alsof er een spier verrekt is..het duurt al een paar dagen,.bah!

Ik zag net iemand die " weigerd" schreef,daar krijg ik ook de rillingen van. Zie steeds meer spelfouten overal..ook een vriendin die ' gebeurd' schreef en mn moeder ( al even geleden) die het over galerei had(galerij) Ik stoor me daaraan,erg!
quote:compu schreef op 19 november 2009 @ 15:19:

Oja, forum komt wel weer.

En oja, 12/12!

Ik ga een nachtje weg met een vriendin. Voor het eerst. Spannend!

Lekker van genieten,niet steeds naar huis bellen
Goeiemorgen
Mogge!
Heb een slapend kind op schoot, typ dus ff niet zo makkelijk.

Nog leuke plannen voor het weekend? Wij helemaal niets, beetje uitrusten. JM en ik hoesten al de hele week onze longen uit ons lijf enbij hem gaat het weer richting bronchitis, beetje opletten dus.
Hoe kom je nou aan zo'n hoest Juultje?

Wij hebben ook geen plannen,J is alleen morgen vrij. Zondagmiddag ga ik misschien nog even sporten,ik wil toch wel aan 3-4 uur per week komen.Heb vandaag de helft daarvan gedaan,een uur en 3 kwartier
quote:luni schreef op 20 november 2009 @ 15:22:

Hoe kom je nou aan zo'n hoest Juultje?

Van JD
JD had het veel minder erg gelukkig. JM lijkt aan de beterende hand, heeft gisteren extra medicijnen gekregen van de dokter.

Goed zeg, dat je zo goed sport! Ik ben gisteren begonnen met EA sports active op de Wii, is een stuk actiever dan de gewone Wii fit.
Goeiemorgen

Ohja,natuurlijk!

Ik hoor om me heen zo veel mensen die ziek zijn(veel met kinderen idd) maar laat ik het afkloppen,*klop op hardhout* wij hebben nergens last van!

Wii lijkt me nog steeds heel gaaf,zet m maar klaar de 12e

Op mn werk kreeg ik te horen dat we geen pakket kregen dit jaar dus ik was wel een beetje sip. Nu kwam er een hele lading IPods binnen,whoeiiiiii nog beter!! Ik wilde er al eentje kopen voor tijdens het sporten maar dat hoeft dus niet meer.

Nu eens speuren waar ik muziek kan downloaden

Mn baas heeft wel bevestigd aan me dat het voor kerst is hoor...anders zou het zo'n domper kunnen worden he
JAAAAAAAA Mokkie is blij, eindelijk weer de REAGEERknop en alle smily's terug

Leuk Luni, een ipod als kerstcado. Ik heb er ook 1 en heb er heel veel plezier van.

Juultje, hier hetzelfde. MV en ik hoesten ons een slag in de rondte. MB heeft het gelukkig minder, maar die heeft weer last van zijn oor.
Fijn Mokkie!

Hier een beetje een K dag,kwam er vanmorgen achter dat het 3e Marrokaanse gezin er in de straat bij komt...3 naast elkaar Niet dat ik wat tegen die mensen in het algemeen heb maar de andere 2 geven al problemen(niet sociaal) genoeg.

Ik merkte het omdat ze luidkeels op straat in hun taal stonden te discussieren.Dat wordt leuk aankomende zomer in de tuin

Ik kijk ook erg uit naar de Ipod! Leuk
Goeiemorgen

Dikke nacht geslapen(11 uur) en voel me wat beter. Wat het meest steekt is dat de nieuwe mensen huur betalen naar inkomen,dat is nieuw hier. Wij betalen dus het volle pond terwijl we hetzelfde product afnemen. Het laatste woord is er nog niet over gezegd maar ik heb er wel veel verdriet van gehad gisteren,flinke huilbui voor het slapen gaan

Ik ga opruimen,J is werken dus alle ruimte

Hij was wel lief hoor,gisteren..
Goeiemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven