Saai!
vrijdag 20 november 2009 om 10:04
vrijdag 20 november 2009 om 10:16
Dank je, ik voel me gesterkt nu mijn emoties erkend worden. Het is verschrikkelijk hier en niemand begrijpt me, troost me of biedt mij ook maar enige soelaas. Ik voel me eenzaam op het strand, in de parken... overal kerststemming en ik kan enkel aan ons prachtige Europaatje denken. het doet pijn, maar ik zal doorzetten. Ik zal Europa niet ten schande maken, ik zal op mijn kiezen bijten, mijn rug recht en die laatste verflixte dagen ook wel doorkomen.
Have mercy on me.... *slaat haar ogen ten hemel*
Alles wel, Snjookie? Lekker aan het werk vandaag?
Have mercy on me.... *slaat haar ogen ten hemel*
Alles wel, Snjookie? Lekker aan het werk vandaag?
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 20 november 2009 om 10:41
*heerlijk aan het werk* (not), er is hier geen moer te doen dus ik verveel me. . . (gelukkig vanmiddag wat meer leuke patienten).
Nog 6,5 uur en dan ben ik hier weer weg en begint het weekend.
Ik weet hoe het is daar beneden en heb ook m'n best moeten doen om Europa niet ten schande te maken. Mij is het gelukt dus denk ik zeker dat jij het ook kan. Houd vol. (Waar zit je eigenlijk ongeveer nu??)
Hier is het ook "warm" (een graad of 5-6 als ik 's ochtends de deur uit ga, voor deze tijd van het jaar erg mild.
De eerste dag van m'n "dieet" en ik vind het nu al stom. Nog 4 dagen hierna..... Nou ja, het is voor de goede zaak zal ik maar zeggen.
Nog 6,5 uur en dan ben ik hier weer weg en begint het weekend.
Ik weet hoe het is daar beneden en heb ook m'n best moeten doen om Europa niet ten schande te maken. Mij is het gelukt dus denk ik zeker dat jij het ook kan. Houd vol. (Waar zit je eigenlijk ongeveer nu??)
Hier is het ook "warm" (een graad of 5-6 als ik 's ochtends de deur uit ga, voor deze tijd van het jaar erg mild.
De eerste dag van m'n "dieet" en ik vind het nu al stom. Nog 4 dagen hierna..... Nou ja, het is voor de goede zaak zal ik maar zeggen.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 20 november 2009 om 10:53
Dieet? Why??
Alvast succes!
Aargh, rustig op het werk is niet leuk. Dan gaat de tijd extra langzaam. Als de middag maar snel gaat, dan heb je zooo weekend. (kan hier geen ' of ` gebruiken... dan maar veel letters)
Zit nu in Victoria (en hier blijf ik ook tot het eind), we hadden het gisteren 36 graden. Da's toch wel ff een tikkie te veel voor mij. 30 Graden met een lekkere bries is goed te doen, maar gisteren... bleeegh.
Vandaag ein-de-lijk wat regen en dus ook verkoeling. Dat shopt toch veel lekkerder, niet dan?
Alvast succes!
Aargh, rustig op het werk is niet leuk. Dan gaat de tijd extra langzaam. Als de middag maar snel gaat, dan heb je zooo weekend. (kan hier geen ' of ` gebruiken... dan maar veel letters)
Zit nu in Victoria (en hier blijf ik ook tot het eind), we hadden het gisteren 36 graden. Da's toch wel ff een tikkie te veel voor mij. 30 Graden met een lekkere bries is goed te doen, maar gisteren... bleeegh.
Vandaag ein-de-lijk wat regen en dus ook verkoeling. Dat shopt toch veel lekkerder, niet dan?
vrijdag 20 november 2009 om 11:29
vrijdag 20 november 2009 om 11:34
Ik heb een prachtig roze hoedje gekocht en ben er echt heul erg blij mee. En een goede zonnebril. Zo essentieel hier.
Spuit me in met factor 30 en probeer veel in de schaduw te zijn.
Vanavond heb ik het huis voor mezelf, heb een groot stokbrood gekocht, brie, kip en tomaten--> jummie!
Het is half tien en ik duik er zo in, denk ik. De warmte vreet veel energie en ik slaap hier als een roosje.
Fijne werkdag nog, Snjookie-mijn.
Dames: fijn weekend!!
Vanavond heb ik het huis voor mezelf, heb een groot stokbrood gekocht, brie, kip en tomaten--> jummie!
Het is half tien en ik duik er zo in, denk ik. De warmte vreet veel energie en ik slaap hier als een roosje.
vrijdag 20 november 2009 om 12:32
quote:Lys schreef op 20 november 2009 @ 11:34:
Ik heb een prachtig roze hoedje gekocht en ben er echt heul erg blij mee. En een goede zonnebril. Zo essentieel hier.
Dat klinkt heel saai, stokbrood met brie, kip en tomaat. Ik heb vanavond kip, aardappels en appelmoes...
Jij ook een fijn weekend en welterusten.
Dat klinkt heel saai, stokbrood met brie, kip en tomaat. Ik heb vanavond kip, aardappels en appelmoes...
Jij ook een fijn weekend en welterusten.
vrijdag 20 november 2009 om 13:30
Ik ben er ff saai weer.
Dushi, ik heb geen spreekbeurt gedaan maar kinderen op school wel (niet die van mij want die bestaan niet) en ik mocht erbij aanwezig zijn.
Ook nog wat kerstkaarten geshopt en dingen om ze te maken.
Lys, wat heb je het zwaar meid. Shoppen en het is er ook nog warm ook.............Saai zeg. Wat een saai land waar je nu bent.
Dushi, ik heb geen spreekbeurt gedaan maar kinderen op school wel (niet die van mij want die bestaan niet) en ik mocht erbij aanwezig zijn.
Ook nog wat kerstkaarten geshopt en dingen om ze te maken.
Lys, wat heb je het zwaar meid. Shoppen en het is er ook nog warm ook.............Saai zeg. Wat een saai land waar je nu bent.
vrijdag 20 november 2009 om 14:02
Ja dat bedoelde ik ook Steph dat jij erbij bent. Weet van eerdere topics dat je dit soort dingen wel vaker doet. Ik druk me alleen ongelukkig uit. Ik moet ook nog steeds ff fröbelen voor kerstkaarten. Geloof wel dat ik er al genoeg heb hoor. Maar vind het altijd fijn om niet mis te grijpen. Ben alleen haske saai...en geen zin
Lys meid wat een ellende zeg! zon, strand, saaie mensen, stokbrood met lekker beleg erop en saai lekker slapen. Echt ik doe het je niet na. Je verdient een lintje als je terugkomt.
Snjookje balen dat het zo tegenvalt. Ookal is het voor een goed doel het is niet makkelijk. (ooit eens darmonderzoek gehad was blij met roesje, niets van die slang gemerkt, reuze saai ook om mee te kunnen kijken)
Lys meid wat een ellende zeg! zon, strand, saaie mensen, stokbrood met lekker beleg erop en saai lekker slapen. Echt ik doe het je niet na. Je verdient een lintje als je terugkomt.
Snjookje balen dat het zo tegenvalt. Ookal is het voor een goed doel het is niet makkelijk. (ooit eens darmonderzoek gehad was blij met roesje, niets van die slang gemerkt, reuze saai ook om mee te kunnen kijken)
vrijdag 20 november 2009 om 14:10
quote:steph schreef op 20 november 2009 @ 14:08:
Snjo, een darmonderzoek voor een goed doel lees ik nu? Vertel (niet dat ik het zou willen om eerlijk te zijn) please saai.
Dushi, geeft niets kan de saaiste overkomen.
Ik ga nu saai poetsen.......bleeeghh.Dieet is voor het goede doel en het doel is het darmonderzoek.....(yuk).
Snjo, een darmonderzoek voor een goed doel lees ik nu? Vertel (niet dat ik het zou willen om eerlijk te zijn) please saai.
Dushi, geeft niets kan de saaiste overkomen.
Ik ga nu saai poetsen.......bleeeghh.Dieet is voor het goede doel en het doel is het darmonderzoek.....(yuk).
vrijdag 20 november 2009 om 18:55
hoi saaie elfjes,hier ben ik weer.ondje gaat goed.ze probeerd weer op de bank te komen.is nog niet gelukt maar wel bijna.op deze manier kan ze nog wel een poosje mee.ondertussen zijn hier nog wat lastige toestanden geweest.
ik wil dr niet over uitwijden omdat ik dan niet meer anoniem ben.en juist dat bevalt me best wel.
maar alles is nu weer onder controle en ik kan weer saai mee doen
ik wil dr niet over uitwijden omdat ik dan niet meer anoniem ben.en juist dat bevalt me best wel.
maar alles is nu weer onder controle en ik kan weer saai mee doen
zaterdag 21 november 2009 om 10:42
zaterdag 21 november 2009 om 15:39