Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Wow wat saai zeg een viering van een jarig ziekenhuis! Wel taart gehad toch? Nee, jij mag het niet vieren he, jij moet saai zijn

Gasten gaan morgen alweer naar huis. Bliksembezoek dus. Jeetje! Jammer dat je morgen er vroeg voor op moet om ze weg te brengen. Maar goed je mag met hun auto rijden best fijn toch?
quote:Dushi74 schreef op 18 november 2009 @ 22:21:

Wow wat saai zeg een viering van een jarig ziekenhuis! Wel taart gehad toch? Nee, jij mag het niet vieren he, jij moet saai zijn

Gasten gaan morgen alweer naar huis. Bliksembezoek dus. Jeetje! Jammer dat je morgen er vroeg voor op moet om ze weg te brengen. Maar goed je mag met hun auto rijden best fijn toch?

Gasten gaan morgen op huwlijksreis, niks naar huis.

Taart, en nog meer taart en een warm brood gerecht en koek en koekjes en......... nou, saai dus.
De brandweer kwam ook nog even een saai saluut brengen:

Ooh wat leuk!! Huwelijksreis. Vandaar dat jij met hun auto weer terug moet rijden. (snapte dit al niet helemaal)

Wat ben jij verwend met zoetigheid zeg in het ziekenhuis. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Da's een tegemoetkoming voor de 5 dagen dieet..... (zal ik maar zeggen)
Hahah die spuitgasten waren er ook voor de viering. Leuk zeg!

Ja die 5 dagen, ja daar dacht ik ook al aan. Ondanks alles zal het niet echt makkelijk zijn. Al weet ik zeker dat jij saai genoeg bent en je er met vlag en wimpel slaagt voor dit dieet
De spuitgasten hadden dit speciaal voor ons geregeld. Er stonden 3 brandweerauto's, 1 ambulance en ook nog een politie auto die de weg had afgezet. Het was echt leuk/gezellig saai.

Morgen maar even meloen inslaan (zitten de minste vezels in) en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Meloen is lekker. Ik vind vooral de honingmeloen lekker. Kijk, watermeloen heeft de minste calorieën en daarmee is hij gezonder maar ik ben saai, als ik fruit eet wil ik fris zoet proeven en geen waterige drap met pitjes. (ben een saaie zeikerd wat fruit betreft)
quote:Dushi74 schreef op 18 november 2009 @ 23:05:

Meloen is lekker. Ik vind vooral de honingmeloen lekker. Kijk, watermeloen heeft de minste calorieën en daarmee is hij gezonder maar ik ben saai, als ik fruit eet wil ik fris zoet proeven en geen waterige drap met pitjes. (ben een saaie zeikerd wat fruit betreft)

Ik ben ook niet voor watermeloen hoor. Stomme pitjes spugen.....

Ik vind galia meloen gewoon erg lekker. In meloen zit maar heel weinig vezel en daarom mag ik het eten (wat een straf weer).
Saaiemorgen danselfjes,

Wat, waar spuitgasten *zwijmel*?

Dushi, de vlekken zijn heel goed aan het verdwijnen door de zalf (saai, twee keer per dag smeren).

Snjokorn, dieet ze. Je moet ook niet zoettigheid eten meid.
quote:steph schreef op 19 november 2009 @ 09:13:

Saaiemorgen danselfjes,

Wat, waar spuitgasten *zwijmel*?

Dushi, de vlekken zijn heel goed aan het verdwijnen door de zalf (saai, twee keer per dag smeren).

Snjokorn, dieet ze. Je moet ook niet zoettigheid eten meid.Mijn dieet voor de komende dagen bestaat uit vezelarm eten. Cake en snoep horen daar bij
quote:snjokorn schreef op 19 november 2009 @ 10:09:

[...]

Mijn dieet voor de komende dagen bestaat uit vezelarm eten. Cake en snoep horen daar bij

Gisteren heb ik de M-griepprik gehaald, niets bijzonders als bijwerking.
quote:steph schreef op 19 november 2009 @ 11:45:

[...]

Gisteren heb ik de M-griepprik gehaald, niets bijzonders als bijwerking.Wacht maar, morgen begin je te knorren en van het weekend wil je alleen nog taco's en wraps eten....
quote:snjokorn schreef op 19 november 2009 @ 12:11:

[...]

Wacht maar, morgen begin je te knorren en van het weekend wil je alleen nog taco's en wraps eten....En wat gaat Steph vanavond eten? TACO'S . Dat doe ik weleens als Lief twee avonddiensten heeft en juist nu had ik er zin in, ik kan niet wachten tot 1700.
quote:steph schreef op 19 november 2009 @ 12:28:

[...]

En wat gaat Steph vanavond eten? TACO'S . Dat doe ik weleens als Lief twee avonddiensten heeft en juist nu had ik er zin in, ik kan niet wachten tot 1700.Je hebt het nog erger dan verwacht...
Ja, ik ben saai daar ben ik nu achter gekomen. Tacospuit en dan taco's eten.
quote:steph schreef op 19 november 2009 @ 13:12:

Ja, ik ben saai daar ben ik nu achter gekomen. Tacospuit en dan taco's eten.Laat het ons wel even weten als je er ook spaans bij gaat spreken want dan wordt het tijd dat we ingrijpen.
Que?
quote:steph schreef op 19 november 2009 @ 19:49:

Que?Da's maar 1 woord, dat is nog niet zo erg...
quote:snjokorn schreef op 19 november 2009 @ 20:57:

[...]

Da's maar 1 woord, dat is nog niet zo erg...Meer kan ik niet gelukkig.
Buenos noches oooh elfenmeisjes van het middennachtelijke dansje in maanlicht.

Ik was heel saai vanavond, had een parfumparty. En nee die gaf ik niet. DAT had pas echt saai geweest. Was uitgenodigd om te komen sniffen en snuiven aan geurtjes. Was erg gezellig.
Ojee, Dushi is taco's aan het praten. Word niet zo saai ziek dame.

Ik wens jullie een saaie nachtrust. Morgen moet ik er voor de verandering eens wat vroeger uit, mag weer naar school WAT SAAI. (spreekbeurtactie van UNICEF).
Probleem is Steph als ik in sombrerotaal praat het niet opvalt. Omdat ik wel vaker vreemd praat

Weltrusten Steph en sucsaai morgen met de spreekbeurt voor Unicef!
Hallo saaie meiden. Ik heb saai niets te melden maar dacht, ach ik meld me even...
Goedemorgen meisjeslief. Zijn jullie nog braaf?

Heb vandaag weer verschrikkelijk gebaald, veel te veel zon, veel te veel geshopt (moet er alweeeeer een nw koffer bijkopen, score staat nu op 8, ja ja), het eten is waardeloos, de dagen lijken eindeloos lang van saaiheid.

Snjookie heeft gezegd dt ik hier mocht komen voor morele steun. En oh, wat heb ik dat nodig.

Ik bied me nooit meer als vrijwilliger aan voor zoiets.

Nee, geef mijn portie maar aan Fikkie.

*zucht* En ik ben nog maar op de helft....
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven