kleine kaaspuntjes

20-11-2009 15:08 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zoek van die kleine kaaspuntjes: om precies te zijn een doosje van 12 met 6 verschillende smaken (ham, kruiden enz) in verschillende kleurtjes verpakt.

Het zijn zwitserse kaasjes en het heet Tiger(?).

Met google kwam ik ook niet verder.

Bij een kaaswinkel in de buurt hadden ze deze een keer, maar nu niet meer en ik vind ze zo lekker.

Ik ben al bij een paar supermarkten/kaaswinkels geweest maar daar hebben ze alleen Eru en La Vache en dus niet deze dus.

Wie weet waar je deze kunt kopen?
Even wachten op je kerstpakket..... Hahaha!

Volgens mij verkoopt de sligro ze!
Bij de lidl of aldi al gekeken? Daar heb ik volgens mij ook wel eens zoiets gehaald...
dolfje wijzigde dit bericht op 20-11-2009 15:15
Reden: typefout
% gewijzigd
quote:Mamalijntje schreef op 20 november 2009 @ 15:09:

Even wachten op je kerstpakket..... Hahaha!

Volgens mij verkoopt de sligro ze!Sligro is toch een groothandel? Daar mag je toch niet zomaar kopen?
quote:dolfje schreef op 20 november 2009 @ 15:14:

Bij de lidl of aldi al gekeken? Daar heb ik volgens mij ook wel eens zoiets gehaald...Mmm zitten niet echt bij mij in de buurt maar dat zou ik ook eens kunnen proberen, wel een onderneming voor een paar kaasjes.
Bij mijn kaasboer hebben ze deze volgens mij wel. Is het een rond kartonnen doosje met een rode rand?
...
[img][img]Is dat bedrijf niet overgenomen door La Vache?

Zijn die kaasjes niet lekker?

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee bij de lidl en aldi heb ik ze niet gezien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mo1971 schreef op 20 november 2009 @ 15:23:

[...]

Sligro is toch een groothandel? Daar mag je toch niet zomaar kopen?Klopt maar heb je niemand in de buurt met een eigen zaak en dus een pasje hiervan?
C1000 Jumbo,Dirk vd Broek.die heeft ze toch wel?
zijn volgens mij idd van die kerstpakketgevallen, misschien bij de Makro, daar kun je een bezoekerspasje kopen voor 1 dag..
http://www.trimela.nl/a-7015811/zuivel/ ... te-kaasjes

Zo iets?
Deze?

Wat wilde ik nou toch typen?
Oh wat stom, dat is een winkel met houten artikelen voor bv in een etalage! (ben geen eens blond)
Je kunt ze kopen via Amazon,
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:twentythree schreef op 20 november 2009 @ 18:51:

Oh wat stom, dat is een winkel met houten artikelen voor bv in een etalage! (ben geen eens blond)
...
Ik lees mee, heb namelijk precies hetzelfde! Op zoek naar de kaasjes. La vache heeft nu ook verschillende smaken, maar die kaasjes zijn zacht en het zijn 4 smaken, maar zo spannend smaken ze niet. Ik wil ook de kaasjes!!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Bij onze kaas en notenwinkel zijn ze gewoon te koop. Maar ik vind ze niet zo heel bijzonder. Maar ik zou eens op zoek gaan naar een goede speciaalzaak dus.
...
Mimsey, dat is volgens mij wel het merk maar het doosje is anders, je kunt aan de bovenkant de kaasjes zien.

Ik vind La Vache niet zo lekker nee, en ook Eru niet dat zijn van die flauwe zachte smeerkaasjes, deze zijn harder en ook pittiger.

We hebben wel een makro pasje, maar ja daar komen we ook niet elke week, anders daar maar eens kijken dan. Als ze per 30 verpakt zitten of zo hebben we in ieder geval genoeg voorraad

Queenie, die winkel waar ze ze eerst hadden was ook zo'n noten/kaas zaak, maar daar zijn ze nu niet meer. Ik ben al bij twee andere kaaswinkels geweest maar daar hadden ze ze ook niet.
Misschien zijn ze dan wel uit de handel genomen? 6 smaken, ham, salami, cheddar, naturel, kruiden, ....?
...
Getver!
quote:dangeensuus schreef op 20 november 2009 @ 18:47:

zijn volgens mij idd van die kerstpakketgevallen, misschien bij de Makro, daar kun je een bezoekerspasje kopen voor 1 dag..

YES ze hadden ze dus bij de Makro!

Niet precies dezelfde, maar wel 12 kaasjes in 6 smaken. Ze waren er van Chalet en van BonAmi dus ik kon nog kiezen ook.

Ik heb ze allebei genomen, dan kan ik de lekkerste uitkiezen.

Bedankt voor de hulp!
Bij de plus zag ik ze vanmiddag ook maar je hebt ze dus al.
quote:dolfje schreef op 23 november 2009 @ 22:35:

Bij de plus zag ik ze vanmiddag ook maar je hebt ze dus al.Kijk en daar heb ik dus wat aan, heb geen Makro pasje, dus ik ga morgen mooi naar de Plus.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Die van BonAmi zijn te koop bij Jumbo. Heerlijk, en lekkerder dan La Vache, ze zijn een stuk steviger ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven