Mooie vriend
zaterdag 21 november 2009 om 01:08
Mijn vriend is een 9 en ik ben een 7. Hij is echt super lekker.
Wij zijn inmiddels al drie jaar bij elkaar en willen ook gaan trouwen etc.
Het probleem is dat hij op ieder werk vrouwen achter hem aan heeft. En niet in de normale zin. Ik heb het over liefdesbrieven, stalken, email, naaktfoto's etc. en mij daarbij afkraken(die vrouwen uiteraard.)
Het is niet dat ik hem niet vertrouw maar ik vind het wel moeillijk om te weten dat er constant al die vrouwen rond lopen die hem hun kont aanbieden.
Wij zijn inmiddels al drie jaar bij elkaar en willen ook gaan trouwen etc.
Het probleem is dat hij op ieder werk vrouwen achter hem aan heeft. En niet in de normale zin. Ik heb het over liefdesbrieven, stalken, email, naaktfoto's etc. en mij daarbij afkraken(die vrouwen uiteraard.)
Het is niet dat ik hem niet vertrouw maar ik vind het wel moeillijk om te weten dat er constant al die vrouwen rond lopen die hem hun kont aanbieden.
zaterdag 21 november 2009 om 01:29
zaterdag 21 november 2009 om 01:30
Waarom moet ze streven naar een strakke kont?
Ze hoeft toch geen concurrentie aan te gaan?
Liever leren geloven in jezelf.
Want kennelijk heb jij iets wat strakke konten niet te bieden hebben.
Je vriend kiest tenslotte voor jou .
Bovendien , ook strakke konten gaan het op den duur verliezen van de zwaartekracht.
Je kan maar beter in bezit zijn van iets waar de zwaartekracht geen vat op heeft
Bovendien , ook strakke konten gaan het op den duur verliezen van de zwaartekracht.
Je kan maar beter in bezit zijn van iets waar de zwaartekracht geen vat op heeft
zaterdag 21 november 2009 om 01:31
zaterdag 21 november 2009 om 01:35
quote:iry schreef op 21 november 2009 @ 01:30:
Je kan maar beter in bezit zijn van iets waar de zwaartekracht geen vat op heeft Dank je Iry, blijkbaar heb ik dat ook, maar ik wil die vrouwen soms toch iets aan doen.
Je kan maar beter in bezit zijn van iets waar de zwaartekracht geen vat op heeft Dank je Iry, blijkbaar heb ik dat ook, maar ik wil die vrouwen soms toch iets aan doen.
zaterdag 21 november 2009 om 01:38
zaterdag 21 november 2009 om 01:45
Natuurlijk is er niets mis met je kont.
Ik ben ook al 37 en mijn kont naast een 18-jarige legt het ook af.
Maar in een spijkerbroek valt dat niet zo op .
Maar lieverd....niemand wordt verliefd op een kont (om dat maar even als metafoor te houden) .
Iemand gaat van je houden om wie jij bent .
Je hele pakket.
Ik ben ook al 37 en mijn kont naast een 18-jarige legt het ook af.
Maar in een spijkerbroek valt dat niet zo op .
Maar lieverd....niemand wordt verliefd op een kont (om dat maar even als metafoor te houden) .
Iemand gaat van je houden om wie jij bent .
Je hele pakket.
zaterdag 21 november 2009 om 01:48
zaterdag 21 november 2009 om 01:51
Wat voor werk doet je vriend/man?
Vind het echt raar dat vrouwen zo ver gaan..voor een vent die een relatie heeft + trouwplannen.. je gaat toch geen naakt fotos van jezelf sturen? Beetje wanhopig en arrogant hihi.
Vertelt je vriend dit allemaal aan je? Of kom jij ook op zijn werk/werk je daar?
Als hij duidelijk tegen die vrouwen zegt dat hij er echt niet van gediend is en als ze je afkraken heel duidelijk en direct zegt dat ze te ver gaan houd t dan niet een x op?
Vind het echt raar dat vrouwen zo ver gaan..voor een vent die een relatie heeft + trouwplannen.. je gaat toch geen naakt fotos van jezelf sturen? Beetje wanhopig en arrogant hihi.
Vertelt je vriend dit allemaal aan je? Of kom jij ook op zijn werk/werk je daar?
Als hij duidelijk tegen die vrouwen zegt dat hij er echt niet van gediend is en als ze je afkraken heel duidelijk en direct zegt dat ze te ver gaan houd t dan niet een x op?
zaterdag 21 november 2009 om 02:02
quote:iry schreef op 21 november 2009 @ 01:30:
ze moet helemaal niks was meer een reactie op het ' en ik raak in verval'
En concurrentie aan gaan..nee met niemand niet, als je van elkaar weet dat het goed zit hoeft dat toch ook niet?
Het is alleen erg vervelend als iemand zich zo opdringt dat de partner daar onzeker van word.
Ik zou ook niet zo goed weten wat je daar aan kan doen, nou ja ik weet het wel maar dat is niet netjes
ze moet helemaal niks was meer een reactie op het ' en ik raak in verval'
En concurrentie aan gaan..nee met niemand niet, als je van elkaar weet dat het goed zit hoeft dat toch ook niet?
Het is alleen erg vervelend als iemand zich zo opdringt dat de partner daar onzeker van word.
Ik zou ook niet zo goed weten wat je daar aan kan doen, nou ja ik weet het wel maar dat is niet netjes
zaterdag 21 november 2009 om 02:08
Als je weet dat hij van jou houdt (en daarvandaan ga ik er vanuit dat hij jou graag ziet, graag bij je is, je lekker vindt, dol op je is, jou verkiest boven al die anderen), wat vindt je dan moeilijk?
Een strakke kont of kut? Hij zal altijd rond kijken. Jij ook als het goed is. Vertrouw je hem?
Ja? wat is het probleem dan?
Nee? waarom heb je dan een relatie met hem?
Een strakke kont of kut? Hij zal altijd rond kijken. Jij ook als het goed is. Vertrouw je hem?
Ja? wat is het probleem dan?
Nee? waarom heb je dan een relatie met hem?
zaterdag 21 november 2009 om 02:10
quote:Tipzy schreef op 21 november 2009 @ 01:51:
Als hij echt voor haar gaat, dan geniet hij van de aandacht (eventueel), maar dan kapt hij het verder af ja. En dan is het dus allemaal duidelijk, en gewoon zot van die ander.
Kapt hij het niet af, dan hoort zij niet in een relatie met hem te zitten.
*snapt niet waarom een 6je met een 10 gaat, dan is dat vragen/ claimen/zeuren/onzeker gedoe over moeilijkheden*
Als hij echt voor haar gaat, dan geniet hij van de aandacht (eventueel), maar dan kapt hij het verder af ja. En dan is het dus allemaal duidelijk, en gewoon zot van die ander.
Kapt hij het niet af, dan hoort zij niet in een relatie met hem te zitten.
*snapt niet waarom een 6je met een 10 gaat, dan is dat vragen/ claimen/zeuren/onzeker gedoe over moeilijkheden*