Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 21 november 2009 om 15:54
zaterdag 21 november 2009 om 17:59
Hahahahahaa die Sam!
Veel plezier bij je vriendin!
Pom ben je weer lekker bezig geweest?
Ik ben net pas weer ontwaakt van mijn middagdutje.
Had namelijk maar weer 4 uurtjes slaap gehad.
Nu maar een douchen en boodschappen doen.
Hmmmm Sneeze deze keer zal het meevallen, niet echt rare toeren uitgehaald.
Veel plezier bij je vriendin!
Pom ben je weer lekker bezig geweest?
Ik ben net pas weer ontwaakt van mijn middagdutje.
Had namelijk maar weer 4 uurtjes slaap gehad.
Nu maar een douchen en boodschappen doen.
Hmmmm Sneeze deze keer zal het meevallen, niet echt rare toeren uitgehaald.
zaterdag 21 november 2009 om 18:19
Mademoiselle Sam veel plezier bij je vriendinnetje!
Ik voel me een flapdrol vandaag. Ik kijk al de hele week uit naar mijn weekend. Ik heb t hele weekend niets gepland en vond t heerlijk. Lekker op mijn gemakje naar de markt, boodschapjes doen, boekje lezen, muziekje luisteren en mijn huisje opruimen. En nu is t weekend en nou vind ik t maar wat stil en saai hier. Als ik mijn hele weekend vol gepland had dan had ik dat ook maar niks gevonden. Of wel t is bij mij ook nooit goed. Vermoeiend mens ben ik hoor!
Ik voel me een flapdrol vandaag. Ik kijk al de hele week uit naar mijn weekend. Ik heb t hele weekend niets gepland en vond t heerlijk. Lekker op mijn gemakje naar de markt, boodschapjes doen, boekje lezen, muziekje luisteren en mijn huisje opruimen. En nu is t weekend en nou vind ik t maar wat stil en saai hier. Als ik mijn hele weekend vol gepland had dan had ik dat ook maar niks gevonden. Of wel t is bij mij ook nooit goed. Vermoeiend mens ben ik hoor!
zaterdag 21 november 2009 om 18:35
Sum Sneeze schreef toch ook Bel?
Sneeze ik moet wel een beetje om je lachen hoor.
Het is nooit goed als je er van te voren iets van verwacht, want het is altijd ánders dan je verwachting.
Ik ga ook iets bakken denk ik.
Al gaat het iets simpels worden, want ik heb geen zin in ingewikkelde dingen.
Gewoon iets lekkers om mee te nemen naar de tempel morgen.
Sneeze ik moet wel een beetje om je lachen hoor.
Het is nooit goed als je er van te voren iets van verwacht, want het is altijd ánders dan je verwachting.
Ik ga ook iets bakken denk ik.
Al gaat het iets simpels worden, want ik heb geen zin in ingewikkelde dingen.
Gewoon iets lekkers om mee te nemen naar de tempel morgen.
zaterdag 21 november 2009 om 18:53
quote:sneezeweasel schreef op 21 november 2009 @ 18:28:
Oh en dan nog 1 dingetje, vinden jullie die nieuwe single van Pearl Jam 'Just breathe' ook zo mooi?Ik ben meer weg van Vedder solo, deze vind ik zoooooooooooooooooooooooo mooi guaranteed
Ik kocht vroeger voornamelijk de cd's vanwege Vedder (Oja en ook voor de muziek )
Oh en dan nog 1 dingetje, vinden jullie die nieuwe single van Pearl Jam 'Just breathe' ook zo mooi?Ik ben meer weg van Vedder solo, deze vind ik zoooooooooooooooooooooooo mooi guaranteed
Ik kocht vroeger voornamelijk de cd's vanwege Vedder (Oja en ook voor de muziek )
zaterdag 21 november 2009 om 18:55
Volgens mij mis ik al dar soort dingen even hoor op muziekgebied.
Jongens ik raak een beetje in de war als er ineens weer elke paar minuten wordt gepost.
Zo kom ik niet bij de Appie aan.
Overigens zit ik me nu ineens af te vragen of een vriend van mij verliefd op me is geworden...
Er zijn signalen namelijk.
Jongens ik raak een beetje in de war als er ineens weer elke paar minuten wordt gepost.
Overigens zit ik me nu ineens af te vragen of een vriend van mij verliefd op me is geworden...
Er zijn signalen namelijk.
zaterdag 21 november 2009 om 18:57
quote:frizzy schreef op 21 november 2009 @ 18:55:
Er zijn signalen namelijk.Die vriend waar je laatst een discussie mee had?
Er zijn signalen namelijk.Die vriend waar je laatst een discussie mee had?
zaterdag 21 november 2009 om 19:16
quote:Pompiedoe schreef op 21 november 2009 @ 18:53:
[...]
Ik ben meer weg van Vedder solo, deze vind ik zoooooooooooooooooooooooo mooi guaranteed
Ik kocht vroeger voornamelijk de cd's vanwege Vedder (Oja en ook voor de muziek )Shoot......gewoon tranen hier.....waarom heb ik dat toch altijd met muziekjes!
[...]
Ik ben meer weg van Vedder solo, deze vind ik zoooooooooooooooooooooooo mooi guaranteed
Ik kocht vroeger voornamelijk de cd's vanwege Vedder (Oja en ook voor de muziek )Shoot......gewoon tranen hier.....waarom heb ik dat toch altijd met muziekjes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 21 november 2009 om 19:21
Ik heb eerst de film gezien, wilde daarna ook graag t boek lezen. Ik vind de film vooraf erg aangrijpend vanwege de prachtige beelden en mooie stem van Eddie erbij.
T boek vond ik boeiend omdat daarin een aantal dagboek-fragmenten van de hoofdpersoon zijn terug te vinden. Meer achtergrond info, maar minder verhaallijn dan in de film!
Eerst de film zien en daarna t boek lezen is mij prima bevallen.
Oei ik denk dat ik nog maar eens op zoek ga naar die cd!
T boek vond ik boeiend omdat daarin een aantal dagboek-fragmenten van de hoofdpersoon zijn terug te vinden. Meer achtergrond info, maar minder verhaallijn dan in de film!
Eerst de film zien en daarna t boek lezen is mij prima bevallen.
Oei ik denk dat ik nog maar eens op zoek ga naar die cd!