Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 21 november 2009 om 20:41
Ik probeer even wat:
Dit is echt mijn ultieme jankplaat, maar zo mooi:
www.youtube.com/watch?v=h ... ture=fvst#watch-main-area
Dit is echt mijn ultieme jankplaat, maar zo mooi:
www.youtube.com/watch?v=h ... ture=fvst#watch-main-area
zaterdag 21 november 2009 om 20:41
Haai Bella,
Is deel III alweer verwijderd? Jeetje, heeft Viva een internet opslag quotum? Wat gebeurt er eigenlijk met deel III? Toch wel netjes geprint, ingebonden en opgestuurd naar alle schrijvers en meelezers?
Haai Sneezie, ik heb 3 jaar in Londen gewoond. In zone 2, W16, voor de kenners. Waar heb jij gewoond Pom?
Ben nu 3.5 jaar terug in Hollanda. En bevalt me prima. Nederland is echt een superland
Is deel III alweer verwijderd? Jeetje, heeft Viva een internet opslag quotum? Wat gebeurt er eigenlijk met deel III? Toch wel netjes geprint, ingebonden en opgestuurd naar alle schrijvers en meelezers?
Haai Sneezie, ik heb 3 jaar in Londen gewoond. In zone 2, W16, voor de kenners. Waar heb jij gewoond Pom?
Ben nu 3.5 jaar terug in Hollanda. En bevalt me prima. Nederland is echt een superland
zaterdag 21 november 2009 om 20:46
De muffins staan in de oven!
Wat een gezelligheid hier zeg...
Riedel heb je al een smakelijk hapje ontdekt op RP?
Lijkt mij helemaal niks, Canada.
Ik hou van warme zonnige landen!
Bel jeuh wat spannend!
Hoe ga je het aanpakken morgen?
Het vorige deel moet er gewoon nog zijn hoor, als je op je eigen vergrootglasje drukt zie em toch wel weer?
Pom hoest met jou eigenlijk?
Vertel eens iets!
Wat een gezelligheid hier zeg...
Riedel heb je al een smakelijk hapje ontdekt op RP?
Lijkt mij helemaal niks, Canada.
Ik hou van warme zonnige landen!
Bel jeuh wat spannend!
Hoe ga je het aanpakken morgen?
Het vorige deel moet er gewoon nog zijn hoor, als je op je eigen vergrootglasje drukt zie em toch wel weer?
Pom hoest met jou eigenlijk?
Vertel eens iets!
zaterdag 21 november 2009 om 20:53
Ojaa Bella. De ambulance man. Jeetje is dat alweer 3 weken geleden?! Time flies.
Ha Pom, Bisschopgate is wel down-town! Echt Londen. Voor welk bedrijf? A.A.?
Haai Friz, ik heb wel wat snackies gezien op RP. Nog rustig in de inbox. Nou ja ook goed. Geen zaterdagavond zieligerds
Riedeltje bedenkt opeens dat zij thuis zit. bloos bloos.
Ha Pom, Bisschopgate is wel down-town! Echt Londen. Voor welk bedrijf? A.A.?
Haai Friz, ik heb wel wat snackies gezien op RP. Nog rustig in de inbox. Nou ja ook goed. Geen zaterdagavond zieligerds
Riedeltje bedenkt opeens dat zij thuis zit. bloos bloos.
zaterdag 21 november 2009 om 20:56
Haai Riedeltje, ja, heb deel III alweer gevonden en doorgelezen!
Arme Madh moet er echt doorheen hebben gezeten haar berichten waren alweer weg, maar gezien het tijdstip kon ze niet lekker slapen.
Madhe, gaat het weer?
@ Frizz, als hij er morgen is ga ik gewoon heel vrolijk zeggen: Leuk dat je weer dienst hebt en weer hier staat! Of zoiets. Dat lijkt me wel een nonchalante opening. Dan loopt het gesprek vanzelf wel verder denk ik zo.
Mijn vriendinnetje heeft al gezegd dat ze het deze keer door de vingers ziet dat mijn aandacht dan niet bij haar en de wedstrijd is, maar het is tenslotte voor het goede doel zegt ze.
En als hij er niet is ga ik simpeltjes en onopvallend zijn collega's uithoren. Of nee, laat dan onopvallend trouwens maar. Ik ga gewoon op z'n Bella's lomp en direct op 't doel af en vraag waar de jongen gebleven is, of ie getrouwd is en wat z'n nummer is. Klaar.
Haaaai Pom!
Arme Madh moet er echt doorheen hebben gezeten haar berichten waren alweer weg, maar gezien het tijdstip kon ze niet lekker slapen.
Madhe, gaat het weer?
@ Frizz, als hij er morgen is ga ik gewoon heel vrolijk zeggen: Leuk dat je weer dienst hebt en weer hier staat! Of zoiets. Dat lijkt me wel een nonchalante opening. Dan loopt het gesprek vanzelf wel verder denk ik zo.
Mijn vriendinnetje heeft al gezegd dat ze het deze keer door de vingers ziet dat mijn aandacht dan niet bij haar en de wedstrijd is, maar het is tenslotte voor het goede doel zegt ze.
En als hij er niet is ga ik simpeltjes en onopvallend zijn collega's uithoren. Of nee, laat dan onopvallend trouwens maar. Ik ga gewoon op z'n Bella's lomp en direct op 't doel af en vraag waar de jongen gebleven is, of ie getrouwd is en wat z'n nummer is. Klaar.
Haaaai Pom!
Huts!
zaterdag 21 november 2009 om 20:58
Ik vind het maar onzin hoor Riedel, dat je weg moet op zaterdagavond.
Kan me nog herinneren dat ik zelf die rusteloosheid had in het weekend: ik MOET iets doen want het is weekend.
Maar ik geniet er echt van om gewoon lekker thuis te zijn in het weekend.
Voor het eerst sinds tijden lekker gekookt, muffins gebakken, dat is toch heerlijk?
Of ben ik zo burgerlijk dat ik de zieligheid er niet meer van zie?
Heb je wel actie ondernomen naar de gespotte snacks?
Kan me nog herinneren dat ik zelf die rusteloosheid had in het weekend: ik MOET iets doen want het is weekend.
Maar ik geniet er echt van om gewoon lekker thuis te zijn in het weekend.
Voor het eerst sinds tijden lekker gekookt, muffins gebakken, dat is toch heerlijk?
Of ben ik zo burgerlijk dat ik de zieligheid er niet meer van zie?
Heb je wel actie ondernomen naar de gespotte snacks?
zaterdag 21 november 2009 om 21:01
Dit vind ik een lief liedje, die zing ik graag uit volle borst mee
www.youtube.com/watch?v=p62rfWxs6a8&feature=fvst
www.youtube.com/watch?v=p62rfWxs6a8&feature=fvst
zaterdag 21 november 2009 om 21:05
Frizz, nee hoor, je bent vast geen cultuurbarbaar. Dat is het mooie van muziek: iedereen heeft een andere vorkeur en het levert altijd interessante gespreksstof op!
Enne...ik ben ook een zaterdagavondthuiszitter (wat een woord, haha) en daar is niks zieligs aan. Ik had het vanmiddag en de hele week druk, morgen voetbal, dus vanavond lui zijn! Niks mis mee dacht ik zo!
Enne...ik ben ook een zaterdagavondthuiszitter (wat een woord, haha) en daar is niks zieligs aan. Ik had het vanmiddag en de hele week druk, morgen voetbal, dus vanavond lui zijn! Niks mis mee dacht ik zo!
Huts!
zaterdag 21 november 2009 om 21:06
zaterdag 21 november 2009 om 21:08
Hihi Pom. Ik heb daar ook een tijdje voor geklust in Nederland (ik werk op detacheringsbasis).
Enne Frizz. Thanks. Niks lekkerder dan zaterdagavond thuis. Haai Bella! Lekker chillen, net op de laptop gekeken naar een paar afleveringen van 'true blood', vampires! (echt super goed). En heerlijk de muffins, Frizz. Ik ben dol op koken. Volgens mij zitten hier ook een aantal liefhebbers.
Haai Sneez, ik woon nu aan de kust. Ik zet het nu even neer: XXX en ga dit over een kwartiertje weer weghalen. Anders wordt het zooo openbaar. Waar wonen jullie?
Zitten jullie trouwens op last.fm?
Enne Frizz. Thanks. Niks lekkerder dan zaterdagavond thuis. Haai Bella! Lekker chillen, net op de laptop gekeken naar een paar afleveringen van 'true blood', vampires! (echt super goed). En heerlijk de muffins, Frizz. Ik ben dol op koken. Volgens mij zitten hier ook een aantal liefhebbers.
Haai Sneez, ik woon nu aan de kust. Ik zet het nu even neer: XXX en ga dit over een kwartiertje weer weghalen. Anders wordt het zooo openbaar. Waar wonen jullie?
Zitten jullie trouwens op last.fm?