2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Vera ik deel de mening van artsen en CB opvolgmelk (3) is zeker niet nodig bij een normaal gezond kindje. Het is echt een verkooptrucje van de fabrikant. Kan je de pakken niet terug brengen of zijn ze al open? Anders misschien mensen met gewone melk? Of mag dat niet?
Nou, onze monitor houdt er bijna mee op, maar mijn Iphone typt zo langzaam, dus ga het toch even proberen.

Ik ben nu aan het onderhandelen over een Macbook (laptop) op marktplaats. Teddy, jij hebt vast ook een Mac laptop of niet. Welke heb je?

Michigan, klinkt druk zeg, bijna elke avond weg. Maar ja, als het allemaal leuke dingen zijn. Even de tijd inhalen van toen je weinig weg kon zeker? Maar loop idd jezelf niet voorbij zoals anderen zegge, he.

En je hoeft ook echt niet op iedereen te reageren. Dan wordt het echt zo'n werkstuk/verslag en heb je echt het gevoel dat je aan het 'werken' bent en dat is natuurlijk niet de bedoeling, het moet wel leuk blijven. Mij lukt het ook niet altijd om op elk berichtje te reageren, daar probeer ik me ook niet schuldig over te voelen.

Nou, ik ga hem even posten, voor het geval hij ermee ophoudt...
Floortje, nou de bruiloft en collega's overleefd, dus...

Hopen dat het morgen wat relaxter is!

Ik begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden, het is toch een hele nieuwe manier van kennismaken. We kennen elkaar wel en weten ook veel van elkaar, maar hoe we irl overkomen dat is toch weer wat anders. Het lijkt een beetje op hoe ik Jobman heb leren kennen. Dat was ook via internet en toen was het ook heel spannend toen we elkaar voor het eerst zagen.

Missc, ik kan me voorstellen dat het nog even heel zwaar is om te werken, zeker met kolven erbij. Je moet nog echt een nieuw ritme vinden en ook gewoon weer wennen aan het werken op zich, nog los van je kindje. Je bent er natuurlijk een hele tijd uit geweest, dus dat kost ook weer energie.

Hoe vond mini het op het kdv? Heeft ze gehuild? Ik snap dat het voor jou moeilijk was.
he meiden

nou hier staan de sluizen open hoor, dus mijn nieuwe nod zal rond kerst liggen. naja niets aan te doen.

Jobje ik hebn helaas geen macbook. gebruik de laptop thuis puur en alleen voor internet, dus heb een mini laptop hier. Maar wel gaaf hoor zo'n macbook

Floortje niet helemaal jouw avond dus. morgen is er ruimte zat dus als je een dansje wilt wagen ga je gang. even de zenuwen eruit swingen.

michigan hou die rust he? sjonge wat een gevlieg.

ik moet 3 kwartier rijdenn ongeveer morgen dus geef mini thuis een broodje en wat melk en dan hoop ik dat ze in de auto een poosje slaapt. Haal haar iets eerder uit bed, dan is ze ook weer eerder moe en moet het precies passen.

vera ik heb die vraag ook gesteld op het cb, Zij adviseerde me gewoon met nr 2 door te gaan en dan vanaf 1 jaar of op groeimelk over te gaan of op gewone melk.

zo nog even snel op de mail spieken en dan is hopelijk teddyman terug met lekkere broodjes,.

tot later
Teddy he shit toch echt ongesteld nu. Nou ja samen dan maar zwanger de kerst in?

Geloof dat ik morgen niet ga dansen hoor hihi

Jobje, wat grappig ik heb floorman ook via het internet ontmoet. Hoor je toch steeds meer tegenwoordig he.
goed plan floortje!
hey meiden, heb er zin in morgen!! Het voelt echt alsof ik met goede bekenden ga afspreken.. we forummen al bijna 2 jaar met elkaar!!

Mimpje, 2 high teas in 1 weekend.. jammie, bofkont! Dat wordt balansen de komende week..

Teddy, balen dat je onheteld bent geworden. Was ook bijna t mooi om waar te zijn, in 1x raak, toch?

Vera, wat leuk zeg die complimenten voor jullie meid!! Fijn ook dat je de statief en camera meeneemt, worden vast erg leuke foto's..

Floor, zo'n bruiloft waarbij je aan tafeltjes zit is ook niet helemaal mijn ding. Zeker als je met oud-collega's aan tafel zit aan wie je niet al te beste herinneringen hebt. Maar goed van je dat je bent gegaan!!

Rossia, ben je geslaagd? Lekker weer hoor was het hier vandaag, had t gewoon warm in mijn winterjas!

Gorgi, ik duim voor je dat je de Anne Geddes behang nog op de kop kunt tikken! Is toch vervelend wanneer je dan weer op zoek moet naar iets anders. Fijn dat alles goed was op de controle en de kleine zelfs al wat ingedaald is.

Michigan, jij harde werker!! Vandaag lekker uitgeslapen dus, goed zo!

Jobje, grappig dat je waarschijnlijk geprikt wordt door Floor hahaha.. klein wereldje.

Ellein, leuk zeg dat jullie miini op z'n loopfiets de kamer doorstuitert! Hier staat ook een erg leuk loopfietsje klaar.. moet fantastisch zijn wanneer ze er op kan, maar dat duurt nog even..

Oh, daar is vriendlief met een hongerig meisje.. Praat jullie morgen bij over de belevenissen op het kdv.. tot morgen!
Teddy, shit! Baal je heel erg? Ik stem ook voor een positieve kersttest. Hoe snel lukte het eigenlijk de vorige keer bij jou?

Floor, we hebben 1 pak open (dat gebruiken we nu) en 1 pak dicht, maar geen bon meer. Ik ga wel proberen om het om te ruilen. En dan de 2 soorten even mengen.

Missc, ben benieuwd naar je verhalen over het kdv! Hopelijk is alles goed gegaan.

Ik zet nog even wat op de mail.
Nou Vera, stuur ik je net een mailtje, doet de mail het ineens niet...

En mijn monitor is nu echt kapot...
vera tuurlijk baal ik, maar zoals missc ook al zegt: het was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk. Vorige keer ben ik in januari met de pil gestopt en was ik in mei zwanger. had wel hele lange cyclussen (cycli?) dus denk 3 of 4 rondes. Maar ga nu nergens van uit hoot. wie weet duurt het nu wel veel langer. We gaan weer goed ons best doen deze maand

oh ik heb ook zo'n zin in morgen! heb mini al even wat foto's laten zien van al haar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en ze was helemaal enthousiast. haar jurkje is gewassen, haartjes in de krul, wij zijn er klaar voor
Ha meiden!

Ja, ik heb ook zo veel zin in morgen! Vind het net als sommigen hier ook wel een beetje spannend, dus ik ga nog maar eens even nadenken over wat ik mijzelf en mini ga aantrekken

Manlief is bij de voetbal, dus ik had natuurlijk beloofd dan nu eindelijk weer eens fatsoenlijk te reageren, maar meiden, ik red het echt niet... Ik ben zo ongelooflijk misselijk en moe.....Mini ligt al een half uur in bed, omdat ik het even niet red om voor hem te zorgen...voel me echt nogal een slechte moeder nu :'-)

Op dagen dat het overdag best goed gaat met de misselijkheid, is het echt alsof alle misselijkheid die ik dan overdag minder heb gehad er 's avonds in een keer komt. Niet tof dus...

Floortje, ik heb even een vraagje en hopelijk kun jij (of mss iemand anders die hier ervaring mee heeft) hier nog antwoord op geven voordat ik zo mijn bedje in duik. Ik heb de pillen tegen misselijkheid nog niet genomen omdat er in de gebruiksaanwijzing staat dat je er suf van kunt worden en je dus niet mag autorijden. Weet iemand of dit echt zo erg is? Als het nl. meevalt, begin ik er nl. vanavond mee. Maar ik wil het wel weten, want anders mag ik morgen natuurlijk niet rijden en kan ik niet naar de meeting komen en die wil ik natuurlijk niet missen!

Duizendmaal sorry voor mijn enorme klagende ego-bericht Ik ben de laatste tijd echt nogal een zeur... Hopelijk ben ik over een paar weken weer van de misselijkheid af, dan komen er vast weer veel meer vrolijke berichten!

Ik duik alvast onder de dekens, ik wil morgen natuurlijk wel een beetje fit zijn he Ik heb er zo'n zin in!
Ow ja, Teddy, balen van die openstaande sluizen! Ondanks dat het pas weer ronde 1 was, is het best ff balen he?! Maar wie weet, zoals Floor al zei, gaan jullie wel gewoon lekker samen zwanger de kerst tegemoet!
OGG wat naar voor je zeg! is er geen mogelijkheid voor je dat je evt met de trein kan komen. Denk dat die sufheid wel meevalt, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen want ben natuurlijk geen arts, maar als je het niet vertrouwd ga je lekker met de trein. Als je er zo'n last van hebt kun je ze in elk geval nu innemen en dan lekker slapen.
Ben nog wakker, moest even de route voor morgen opzoeken en kwam toen nog een mailtje tegen waar ik op wilde reageren. Misselijkheid is gelukkig weer even wat gezakt, is nu weer even te doen.

In de gebruiksaanwijzing die ik van de apotheek heb meegekregen staat:

'Bij gebruik van een enkele dosering: rijd geen auto of andere voertuigen binnen 24 uur na inname. Bij langer gebruik: rijd geen auto of andere voertuigen in de eerste 3 dagen van het gebruik.' Ben er dus nog niet zo uit. Trein wordt hem zeker niet. Ach, ik ga zo maar gewoon slapen, hopelijk morgen weer een goede dag.
goedemorgen allemaal

zijn we er allemaal klaar voor? mini heeft heerlijk geslapen vanacht en zit al met de autosleutels klaar. ze moet nog even wachten.

volgens mij gaan hier nu eindelijk tandjes doorkomen. Ze heeft onderin 2 witte streepjes op haar tandvlees.

Zou het dan eindelijk?

Ze heeft ook weer iets nieuws bedacht. Ze gebruikt haar badeendje als speen. Ze doet z'n koppie in haar mond en sjouwt ermee het hele huis door. Er wordt flink op gesabbeld. We hebben hem dan ook Speend gedoopt.

OGG heb je een beetje geslapen?

goed ga even een ontbijtje maken. Meiden tot zo of anders tot vanmiddag!!
Goedemorgen!!

Wat spannend meiden, vandaag is de dag!!

Teddy, hahaha, mini al klaar met de autosleutels, wat schattig. Toch ongesteld geworden dus. Balen. Op naar de kerst. Wie weet een heel mooi cadeau voor onder de kerstboom. En natuurlijk ben je teleurgesteld. Je hoopt er toch op.

Mimpje, hoe was je high tea gister? Niet teveel gegeten zodat je vandaag niets meer op kan.

Floortje, zou inderdaad ook mijn idee van een bruiloftsfeestje niet zijn. Maar ja gelukkig is iedereen verschillend. Je hebt het in ieder geval weer overleefd.

Vera, sorry, wilde geen extra druk opleggen Ach joh, die foto's zijn voor jou een piece of cake. Echt super leuk dat je het meeneemt.

Michigan, goed dat je even een stapje terug doet. Elke avond weg is wel heel pittig.

Missc, het was zeker warm buiten gister. Met het zonnetje leek het gewoon wel even voorjaar. heerlijk.

OGG, wat vervelend dat je zo misselijk blijft. Tja als het zo op het doosje staat zou ik wel wat voorzichtig zijn met autorijden. Dus lekker nemen als je heel misselijk bent en niet de deur uit hoeft. Hoop dat het vandaag meevalt je lekker kan genieten van alle lekkere hapjes.

Zo ik ga ook even een ontbijtje maken. Heb er zin in!!!
Goedemorgen!

Spannend, vandaag gaan we elkaar eindelijk zien. Mini blijft tot 12 uur in zijn pyjama zodat hij schoon is als we weg gaan.

OGG hoe is het? Ik hoop dat je je zo goed voelt dat je gewoon kan komen.

Teddy, hier ook een mini die het badeendje als speen gebruikt. In bad, maar laatst kwam hij ook zo aan gekropen. Had hij hem uit de speelgoed la gevist...zo grappig. Speend hihi, goed gekozen!

Rossia ben zo benieuwd naar je buik. En hoe het hartje van seabert klopt.

Mini update: hij trekt zich op in de box....gevolg box ook omlaag. snik mijn baby is geen baby meer! Hij gaat zo snel.

Ik ga een route uitprinten tot later!!!

Liefs
hihi wat cool mimpje. ja opeens gaan ze heel hard. ik verbaas me elke dag weer. ik heb mini net gebadderd en die ligt alweer te tukken. oude slaapkop.

Speend gaat mee vanmiddag, hartstikke handig. 2 vliegen in een klap.
Hahaha, heel goed Mimpje. Kan hij nog lekker klodderen in zijn pyjama om er straks tip top uit te zien. En wow wat wordt hij groot!!!!!

Teddy, heerlijk zo'n slaapkop. Als ze straks maar gezellig is
Ik ga mini straks ook in bed gooien en dan om half 12 er weer uit, brood en dan in de auto!
Goedemorgen!

Mini heeft heerlijk uitgeslapen, hebben hem net om 09.30u uit zijn bed geplukt. Toen stond hij overigens wel rechtop in bed met een very big smile, dus wie weet was hij al even wakker?! Nu even een broodje eten, dan samen met mama in bad en dan zijn mooie kleertjes aan. (hmmm...ben er nog niet uit wat hij aan moet om indruk te maken op al die mooie meiden straks, hihi) Nog even een fruitje eten en dan hup, de auto in! Ik geef hem daar wel zijn brood, ze hebben er toch vast wel kinderstoelen of niet?!

Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat teddy en Missc het opeens in hun hoofd hadden gekregen om toch maar niet te komen en dat lieten ze ons even weten om 5 voor 1....ze hadden de zaal ook afgezegd.....ze hadden opeens niet meer zo'n zin, haha! Goed, dromen zijn bedrog. Toch...Teddy.....Missc....?! Manlief droomde trouwens dat hij een grote basketballende neger was(zijn woorden he), haha!

Niet goed geslapen helaas en ook misselijk, maar dat kan de pret niet drukken want vanmiddag ga ik jullie eindelijk allemaal in het echt zien, jippie!!

Nu nog even bedenken wat ik zelf aantrek, hihi!

Tot vanmiddag!
nee hoor OGG maak je maar geen zorgen.

hmmm een basketballende neger? lucky you....

wel balen dat je nog zo misselijk bent. waar moeten we dan met al die lekkere dingen heen?

goed nu ga ik echt wat doen, anders wordt het weer vliegen straks.
Hee meiden! Ik wilde hier net gaan schrijven dat mini aan het voorslapen is want het was tot nu toe radiostilte boven. Toen ik het forum opende begon ze te "praten", dus ik zal haar maar gaan halen. Ze zal in ieder geval uitgerust ter plaatse verschijnen (hoop ik).

Ik ben er zelf helemaal klaar voor. Heb alleen weer enorme hoofdpijn. Kan natuurlijk van de spanning zijn ! Hopelijk niet weer een migraine-aanval. Ik zal de medicijnen meenemen in ieder geval.

Alle tassen met speelgoed, luiers, camera, statief etc etc staan klaar. Ik ben echt enorm nerveus!!

* He, nu is ze weer stil!*

Mini krijgt nu dus laat haar fruithapje, dus ik denk dat ik haar voor vertrek nog even een flesje geef en onderweg of daar de boterham. Ze zal ook wel hier en daar willen meesnoepen van al het lekkers wat op tafel komt, dus dat komt wel goed.

Okee, ik ga haar nu echt uit bed halen want eigenlijk wil ik dat ze nog heel even slaapt voor we vetrekken....
Ha meiden!

Nog steeds niet bijgelezen Gisteravond ook weer weg. Gelukkig wordt het vanaf nu rustiger!

Ik heb echt enorm veel zin in vanmiddag. Ga zo de spullen maar eens klaar zetten! Mini is vanmorgen heel chagerijnig, ik hoop dat ze een beetje bijtrekt vanmiddag. Heel gek, dit weekend merk ik zo duidelijk aan haar dat ze dingen wil die niet lukken! Gaan staan en dan omvallen, op haar knieen zitten en dan omvallen, dat soort dingen. En gefrustreerd dat mevrouw raakt!! Ook komt er weer een tandje aan. Ze is er echt hangerig van. Maar ik ben overtuigd dat ze het vanmiddag helemaal leuk gaat vinden met al die nieuwe vriendjes en vriendinnetjes!!

Tot straks!!
hoi meiden

ohh spannend zeg straks zien we elkaar gewoon na bijna 2 jaar!

Manlief zet mij af en gaat dan naar zijn ouders, als jullie het leuk vinden zal ik hem nog even showen...

Tot zo!

x Floortje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven