2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
jobje volgens ons cb hebben kindjes minimaal 500 ml melk per dag nodig. Maar weet niet of dat ook geld voor jongere kindjes. Je zou het even kunnen navragen op het cb.
Hier nog geen oproep maar ik heb ik de krant gelezen dat het voor donderdag op de planning staat.

Jobje, ik heb eigenlijk geen idee meer hoe dat zat met de voedingen. Hoe snel je zulke dingen toch ook weer vergeet. Ik weet wel dat wij met 6 maanden de voeding van 22.00 hebben laten vallen.

OGG, uk gaat om de dag onder de douche. Of als het echt nodig is vaker. Ik vind het wel genoeg geloof ik.

Ik heb nog even wat op de mail gezet.
Yep, oproep binnen. Donderdagmidag
Mimpje, heb je last van nesteldrang, voordat je zwanger bent???

Ellein, donderdag aan de beurt dus. Echt het is zo gepiept! Maak je geen zorgen. Ik ben er inmiddels heel blij mee!

Jobje, lekker uitgerust en bijgeslapen?

Teddy, weekend???
ik heb zeker weekend rossia. heerlijk hoor

vanmorgen lekker wezen zwemmen met mini. Daarna even naar de stad. nu weer thuis. mini ligt te kletsen in bed en ik moet hoognodig schoonmaken.

dus tot later
Teddy, wat lees ik op je www? Muts
Letterlijk en figuurlijk een gevalletje van: shit happens
hahaha ja lach maar! inmiddels ben ik weer in de lucht, maar ze hebben me het meest ingewikkelde apparaat ooit gestuurd. maar goed, ik kan bellen. smsen moet ik nog even mee oefenen. hoe omslachtig kun je iets maken zeg?

oh ik mis mijn mooie iphone nu al!!
Goedemorgen meiden,

Teddy hoe is het met je iphone vervanger? Wel een lekkere actie zeg....zonde!!!

Rossia ben jij een beetje opgeknapt?

Michigan heb een berichtje voor je op de mail gezet.

Nu ga ik de stad in, op zoek naar fietstassen (blegh zo lelijk!, maar zo handig!) een buggy, autostoel en sintcadeautjes....of te wel de economie spekken.

Zalig zo;n vrije dag zonder mini.:-d

Ohja zojuist met manlief naar het ziekenhuis geweest.... wordt je niet echt vrolijk van. Maar daar later op de mail een update over.

Kus
mimpje ik begin te wennen, maar het blijft een omslachtig ding

jij gaat flink shoppen zo te lezen. moeten ook binnenkort een nieuwe stoel voor mini regelen. merk toch dat ze wat meer wil zien in de auto dan alleen de achterbank.
hij hoeft er nu nog niet in hoor Teddy, alleen nu zijn de stoelen goedkoper omdat we dan een `oud` model hebben...
Aloha!!

Teddy, al wat gewend aan je nieuwe apparaat??

Mimpje, dat klinkt nog niet heel positief voor manke man.... Wel heerlijk dat je even uitgebreid gaat shoppen. Nuttige dingen allemaal. Met onze economie komt het wel goed.

Hier lijkt het vandaag zowaar iets beter te gaan! Ik zie licht aan het einde van mijn snotttunnel!!
Hey meiden, ben ik ook weer even..

Pff... werkende moeder zijn is wel even wennen zeg. Duidelijk een ander ritme, kost me best wat energie. Komt met name door het kolven, heb weer bloeduitstortingen en kloofjes. Ellendig, zit daardoor niet zo lekker in mijn vel. Letterlijk

Net mini naar het kdv gebracht, gaat daar een paar uurtjes wennen. Ik natuurlijk huilen in de auto terug naar huis.. emo-muts die ik ben!! Maargoed, het zal wel wennen. Maar nu ik dit schrijf, komen de tranen alweer.

Rossia, snotter de snotter, hoe gaat ie? Al wat meer opgeknapt?

Mimpje, lekker shoppen straks dus! Je hebt tegenwoordig ook wel fietstassen die wat fleuriger zijn dan die saaie van vroeger (die ik nog aan mijn fiets heb hangen )

Teddy, balen zeg van je mooie iPhone! Kan me voorstellen dat je 'm mist!

OGG, hoe gaat t met de misselijkheid? Wij doen mini in principe om de dag in bad of douche. De andere dag was ik haar gezicht en hals met een washandje en lauw water (hebben wastafel naast de commode, ideaal!) ivm smetplekken in haar hals.

Ellein, jullie dus ook de oproep binnen. Hier lag ie gister ook op de mat; wij mogen dinsdag a.s. Brr..

Op het kdv vertelde ze vanmorgen dat er 2 gevallen van Mex. griep bekend zijn en dat kinderen met 38.0 en hoger thuisgehouden moeten worden, normaliter is dat 38,5.

Vera, hoe gaat t met jou en de hoofdpijn? Al beter? Menstruatie weer achter de rug?

Michigan, hard aan het werk? Floor en Jobje ook?

Ik ga even flink aan de poets; hebben een druk weekend en dan is het huis lekker aan kant. Tot later!!
missc, lekker poetsen en dan zijn die paar uurtjes zo om en mag je haar weer ophalen. tis ook lastig hoor de 1e keer.

en het ritme met werken moet je ook even te pakken krijgen. ik weet nu niet anders meer, maar in het begin was het rennen vliegen om iedereen overal op tijd te krijgen.

vanmiddag ga ik met mini naar de kapper. ze moet er zondag natuurlijk op haar best uitzein. nee hoor! het wordt nu wel erg lang en pluizig, dus mag even een schaar langs. niet te veel, want daarvoor ben ik veels te trots op haar mooie lange haren
hoi lieve meiden,

wilde jullie even heeeeeeeeeel veel plezier wensen voor t komende weekend, maar er een hele leuke dag van, ik baal wel hoor, dus maak maar heel veel foto's!!

heel veel plezier!!

kus maki
Teddy, stiekem al een testje gedaan?
tnx maki!

trotse mama hier: mini stond net heel zeker van zichzelf 5 seconden los. daarna ging ze rustig zitten alsof er niets aan de hand was
hahah ellein heel stiekem misschien, maar tis nog te vroeg dus wacht tot zondag
Wel zondagochtend dan Teddy???

Hier de poetssessie voorbij. Snel een boterham eten en dan mini halen.. joepie!!

(vriendlief komt net thuis (ziek) en zegt: je hebt helemaal rode ogen. Hoe komt dat? Grapjas.. )
Teddy, wat goed dat je mini los stond.. geweldig, weer een mijlpaal!!

Hier ook een mini-mijlpaal.. gisteren lachtte ze voor het eerst echt met geluid. Het was geweldig, vriend en ik waren helemaal door het dolle hahaha..
ja zondagochtend missc...

wat cool dat mini nu hardop lacht, geniet er ook elke keer weer van.

nu snel mini ophalen dan!!
Missc, heb je mini alweer lekker bij je thuis? Helemaal trots op de schaterlach. Heerlijk nietwaar?

Rossia, wat fijn dat de snotterpartij bijna voorbij lijkt te zijn. Dat lucht op, hihi.

Teddy, applaus voor miniteddy! Die snelle tante haalt alle oudere kids nog in! Voor je het weet stapt ze de kamer rond.

Uk is weer lekker lang aan het slapen . Ik kan toch zo van hem genieten. Hij zit zo goed in zijn vel, kan echt heel goed alleen spelen. Favoriet van dit moment: de fiets. Wij hebben zo'n houten fietsje en hij fietst de hele kamer rond. Soms dan springt hij er gewoon mee vooruit. En dat gaat natuurlijk ook weleens mis en zijn er dikke tranen. Ook heeft hij een houten treintje waar je de blokjes vanaf kunt halen en weer op kunt doen. Daar kan hij ook echt "uren" zoet mee zijn. Ik verbaas me er steeds over hoe goed de motoriek al is en dat hij begrijpt hoe dat moet.

Ik hoor hem, dus ga hem uit zijn bedje halen.
hoi meiden

daar ben ik ook weer.

Volgende week 3 dagen de griepvaccins uitdelen pfff zal wel hectisch worden.

Jobjje, zou goed kunnen dat ik je daar ga zien, ws moet jij naar de locatie waar ik werk hihi. Zal ik mini maar niet prikken? Krijgt ze gelijk een trauma van mij.

heb toch wat stoms meegemaakt gisteren, ik heb er een topic over geopend (is dit nu normaal burengedrag) ben ik nog boos over!

vanavond bruiloft van oud-collega heb er wel zin in maar zie er ook een beetje tegenop. Nou ja neus in de wind maar toch?

Teddy wat goed van je meisje joh!

Ellein heerlijk he als kleine man zich zo kan vermaken.

OGG werken de pillen een beetje? Ik hoop echt van wel.

x Floortje
Ik moet in de paperclip sporthal voor ouders met kinderen jonger dan 6 maanden, dus mini hoeft niet. Maar ik twijfel nog steeds.

Moet jij ook de ouders doen of alleen de kindjes en hier of in de jaarbeurs?

Pff, het is superslecht weer en ik heb geen paraplu bij me, dus zit nog op mijn werk, maar ga het er zo toch maar op wagen.

Kom dit weekend nog wat langer reageren.

Wel even een aplaus voor mini-Teddy, mini-Missc en mini-Ellein!!
ik zit in de paperclip op maandag en woensdag. Volgens mij vaccineer ik zowel kindjes als ouders. Dus misschien moet ik jou wel vaccineren dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven