Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb er, ze begrepen het helemaal en ze hebben twee saaie kaartjes uitgeprint maar ik moet ze wel maandag komen halen. Saai probleem zeg maar moet wel met veel plezier ga ik ze halen.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 21-11-2009 18:21
Reden: oeps
% gewijzigd
quote:steph schreef op 21 november 2009 @ 18:20:

Ik heb er, ze begrepen het helemaal en ze hebben twee saaie kaartjes uitgeprint maar ik moet ze wel maandag komen halen. Saai probleem zeg maar moet wel met veel plezier ga ik ze halen.Heel saai dat je ze op moet gaan halen maar je heb ze in ieder geval.
Saai met de saaie trein..........Pff, wat is het leven hard voor die leuke schaatskaarten.
*wil eigenlijk ook weer eens schaatsen zien*

http://t0.gstatic.com/ima ... 255/valke00/schaatsen.jpg

Genoeg?
Jeetje wat saai ben jij Steph. Helemaal met de saaie trein om kaartjes te halen voor schaatsen. Hadden ze die niet al kluunend kunnen langsbrengen?

Snjookje echt saai je dieeet. Zelfs voor goed doel is het saai! Wel erg prettig dat je ook wat aardappeltjes en kipfilet en zo mocht eten. Anders was je echt van saaiheid flauw geworden. Ik wens dat het heel snel woensdag is!

Ik kom nu pas saai binnenwaaien op het topic. Saaie dag gehad, feesssie en dan nu tijd om afscheid te nemen van feesssie en weer saai thuis te zitten op het saaie forum zodat iedereen kan zeggen dat ik als saaie geen lefun heb
quote:steph schreef op 21 november 2009 @ 22:58:

[afbeelding]

http://t0.gstatic.com/ima ... 255/valke00/schaatsen.jpg

Genoeg? Ik heb er zelf om gevraagd....
Dushi, jij was er saai vroeg bij vanochtend zeg.

Saaie feestjes zijn heel saai.

Dieet is nog saaier. Zit nu appelmoes te eten met een theelepeltje, doe je er langer over....
Dushi, wat een saaie dag was het voor je. Arme jij.

Snjokorn , ik snap wat je bedoelt. Kun je niet via NOS-tv kijken op je pc?
quote:steph schreef op 22 november 2009 @ 09:50:

Dushi, wat een saaie dag was het voor je. Arme jij.

Snjokorn , ik snap wat je bedoelt. Kun je niet via NOS-tv kijken op je pc?Neuh, wordt niet toegestaan...
Ik zit ook even saai te kijken op uitzendinggemist nog niet ontdekt of ze er ook aan herhalen van schaatsen.
Nee, niet kunnen vinden! Saai zeg! Het was echt een saaie dag gisteren Steph, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen.
Je krijgt van mij een schouderklopje hoor Dushi. Saai feesten, zucht.
De WC word niet saai uitgezonden op uitzendinggemist omdat dat niet mag van de wereldwijde schaatsbond (ICU) dat zijn hele saaie mensen. Maar hier bij Ziggo kun je het op de computer kijken, denk niet dat ze dat in Snjo's landje hebben. Saai land.

Ik ga saai strijken voordat HET begint om 1300, zonder Lief wakker te maken want die slaapt saai nog.
Nou, geniet ervan Steph. Ik ga hier een boek lezen.
Ongelooflijk eigenlijk dat je in dagen dieeten al genoeg hebt aan een bordje heldere bouillon met wat sliertjes vermicelli als lunch...
Steph veel schaatsplezier!!!

En Snjookje heel veel leesplezier.

Ik zit weer even met lappie op schoot. En later ga ik een dvd kijken. Heb weer wat mogen lenen. Dus ik kan weer even vooruit.
Jouw maag is snel gewend aan mindere porties Snjookje. Knap!
quote:Dushi74 schreef op 22 november 2009 @ 13:52:

Jouw maag is snel gewend aan mindere porties Snjookje. Knap!Het valt me ook mee. Heb wel een beetje gesmokkeld vandaag door vermicelli door de bouillon te gooien (maar dat had ik van mezelf verwacht, deze dag dus strenger gepland dan noodzakelijk)...
Hmm vind je echt knap. Tuurlijk het is voor je gezondheid dus je kunt niet anders maar toch. Ga er maar aanstaan. Kreeg trouwens voor het darmonderzoek zo'n heerlijk papje te drinken. En dat moest dan in liters weggewerkt worden bleggggg. Want ja voor een goed onderzoek moet je dus leeg zijn. Nooit meer wat een ellende.
quote:Dushi74 schreef op 22 november 2009 @ 15:25:

Hmm vind je echt knap. Tuurlijk het is voor je gezondheid dus je kunt niet anders maar toch. Ga er maar aanstaan. Kreeg trouwens voor het darmonderzoek zo'n heerlijk papje te drinken. En dat moest dan in liters weggewerkt worden bleggggg. Want ja voor een goed onderzoek moet je dus leeg zijn. Nooit meer wat een ellende.

In totaal moet ik een gallon (is dus bijna 4 liter) wegwerken. 2 liter dinsdag middag en de rest woensdagochtend. Deze 5 dagen zijn een voorbereiding, hoe minder erin zit, hoe minder je van die zooi hoeft te drinken.

Ik heb al voor antikotspilletjes gezorgd...
Oh dus je hebt dezelfde zooi als ik heb. Kreeg niet van te voren over dieet ofzo. Moest gewoon dag voor onderzoek om 12 uur in de middag enkel dat drankje (idd 4 liter; vier zakjes) wegwerken en vanaf dat moment mocht ik dus ook geen eten. Denk dat jij een iets betere start gaat hebben.
En je hebt het nog overleefd ook. Dan zal het met mij ook wel goedkomen toch????
Dames wat hebben en doen ze jullie toch aan zeg. Dat eten is zo saai.

Heb nu een baaldagje, mijn favo schaatser heeft helaas (weer) niet gewonnen maar die saaie engerd wel.
quote:steph schreef op 22 november 2009 @ 18:23:

Dames wat hebben en doen ze jullie toch aan zeg. Dat eten is zo saai.

Heb nu een baaldagje, mijn favo schaatser heeft helaas (weer) niet gewonnen maar die saaie engerd wel.Pep me nog even 2,5 dag saai op en dan is het weer voorbij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven