Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
quote:La Vie en Rose schreef op 22 november 2009 @ 02:30:

[...]

Ik kreeg mijn oudste toen ik 20 was. Ik ben nu 31.

Gek genoeg vond ik mezelf toen ik 20 was ouder dan dat ik nu ben. Nu besef ik dat ik nog veel moet leren, groeien, en dat wíl ik ook. Toen...pff.. man.Ik ben nu 29, maar zo voel ik me helemaal niet! Hoogstens een jaar of 25 misschien.
quote:-Bladora- schreef op 22 november 2009 @ 02:32:

Pfff, Lijkt me zo vreemd een kind krijgen op je 17e, ik kon niet eens voor mezelf zorgen, laat staan voor een kleine. Bijzonder. M'n ouders hebben me altijd gezegd dat ik tot m'n 30 in hun huis mag wonen en dat ze ook tot m'n 30e voor mijn eventuele kinderen zouden zorgen mocht dat nodig zijn. Hoe dan ook, voor m'n 30e wordt m niet en was het wel zo dan zou ik er nu graag zelf voor zorgen!Wat een lieve ouders
Ghe, mijn vader die piekerde er niet over, ik had dr gemaakt, ik mocht er ook voor zorgen. En gelijk had ie natuurlijk. Maar een tikkie meer steun was wel leuk geweest.
Ja dat zijn ze....maar ze zijn tegenwoordig ook m'n beste vrienden, dus ben erg dankbaar.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:almosthappy schreef op 22 november 2009 @ 02:27:

[...]

O, schattig. Wilde hij/zij dat graag hebben? Dat wordt genieten van dat smoeltje..

Yep, dat wilde hij graag hebben. Een verrekijker.. pff, ok?

Maar goed, sint weet alles toch...dus hij krijgt 'm. Morgenochtend. GAAP. (ik zeg het alvast, hoe laat is het?)
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ja dat kan ik me voorstellen Minny!
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 02:34:

Ghe, mijn vader die piekerde er niet over, ik had dr gemaakt, ik mocht er ook voor zorgen. En gelijk had ie natuurlijk. Maar een tikkie meer steun was wel leuk geweest.Pf, ja en zeker op die leeftijd. Hoe oud ben je nu Miny, als ik vragen mag? (Of lees ik met mijn duffe wijn-hoofd ergens overheen?)
Het is zo laat dat morgenochtend erg vroeg zal zijn LVeR! Maar t gelukkige gezichtje zal vast veel goedmaken!
O, dochter smst dat ze er zo aan komt. (Das dan wel weer lief..)
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 02:32:

[...]

Nog leuker is dat ik Mini net zo blij maak met een stukje tomaat als met een groot cadeau. Eh...niet dat ze een tomaat in dr schoentje gaat vinden

Haha... ik heb van de week bij dochter en de dochter van mijn nichtje die hier logeerde de halve voorraadkast bij de schoen gezet.

'Mam....! wat moet ik nou met een pak melk, een halve pot pindakaas en lege batterijen?
quote:floor72 schreef op 22 november 2009 @ 02:36:

[...]

Haha... ik heb van de week bij dochter en de dochter van mijn nichtje die hier logeerde de halve voorraadkast bij de schoen gezet.

'Mam....! wat moet ik nou met een pak melk, een halve pot pindakaas en lege batterijen?
quote:almosthappy schreef op 22 november 2009 @ 02:35:

[...]

Pf, ja en zeker op die leeftijd. Hoe oud ben je nu Miny, als ik vragen mag? (Of lees ik met mijn duffe wijn-hoofd ergens overheen?)29
quote:-Bladora- schreef op 22 november 2009 @ 02:36:

Het is zo laat dat morgenochtend erg vroeg zal zijn LVeR! Maar t gelukkige gezichtje zal vast veel goedmaken!Ja van dat lieve kopke moet je het dan hebben he als ze morgenvroeg naast je bed staat (dat nog zo heerlijk lekker en warm aanvoelt)
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 02:38:

[...]

29 O hell, dat heb ik inderdaad net gelezen ja. Hmmm, vaag weer.
Jammer alleen dat die verrekte Sint met de eer strijkt
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 02:32:

[...]

Ik ben nu 29, maar zo voel ik me helemaal niet! Hoogstens een jaar of 25 misschien.

Ik bedoel het eigenlijk niet in die zin. Ik voel me nog steeds JONG. En zo gedraag ik me ook

Maar toen ik twintig was dacht ik dat ik álles aan kon. Ik woonde al lang op mezelf, ik had een baan, ik zorgde voor mezelf. Niemand kon me wat maken. Ik weet nu dat dat ook een masker was. Ik weet nu dat ik toen helemaal niet zo wijs was. Ik weet nu dat ik nog steeds moet leren en groeien en al dat soort dingen meer... toen stond ik daar niet voor open. Nu wel. Which is good.

Zoiets dus.
Ok dames, ik wens jullie nog een fijne voortzetting, ik moet nu van mezelf m'n bedje opzoeken (die warme anijsmelk doet z'n werk goed!) Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor later! En iedereen die vroeg opstaat straks, succes en plezier!
Ik moet zeggen dat ik sinterklaas veel leuker vind nu de oudste 2 niet meer geloven. Kan ik eindelijk alle flauwe snode plannen uitvoeren die ik de afgelopen jaren heb bedacht
Slaap goed Dora.
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 02:39:

Jammer alleen dat die verrekte Sint met de eer strijkt Mijn dochters eerste reactie toen ze hoorde dat Sint niet bestond was; Maar wie heeft al die kadootjes dan gegeven? Toen ik zei dat haar vader en ik dat hadden gedaan zei ze: Bedankt voor al die kadootjes die ik allemaal heb gehad. Zo lief! (En ook zo Kleine huis op de prairie-achtig, nu ik dit zo opschrijf.)
Bladoor, slaap goed meis!
Die arme Floorspruiten

Trusten Bladora!
Sterkte morgenochtend, Bladoor! (En geniet ervan!)
quote:almosthappy schreef op 22 november 2009 @ 02:42:

[...]

Mijn dochters eerste reactie toen ze hoorde dat Sint niet bestond was; Maar wie heeft al die kadootjes dan gegeven? Toen ik zei dat haar vader en ik dat hadden gedaan zei ze: Bedankt voor al die kadootjes die ik allemaal heb gehad. Zo lief! (En ook zo Kleine huis op de prairie-achtig, nu ik dit zo opschrijf.)Ah, wat lief
Ik herken wel wat je zegt La Vie. Ik trouwde op mijn 21ste en we gingen een huis bouwen. Ik dacht dat ik alle wijsheid in pacht had.

Ik vind het leven trouwens veel leuker sinds ik ontdekt heb dat je nooit op het punt komt dat je alles weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven