Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 22 november 2009 om 02:12
zondag 22 november 2009 om 02:13
zondag 22 november 2009 om 02:15
zondag 22 november 2009 om 02:16
Dat van die kinderen, check.
Vandaag schoen gezet, heb über cute filmpje daarvan ook, wil hem bijna showen, maar nee.
Maar goed, morgenochtend dus.. ik schat in zo rond een uur of 7, half 8. Dat kan ik normaal gesproken nog wat rekken, maar met alle bullshit die ik vandaag verteld heb over de Sint, denk ik niet dat het erin zit...
Vandaag schoen gezet, heb über cute filmpje daarvan ook, wil hem bijna showen, maar nee.
Maar goed, morgenochtend dus.. ik schat in zo rond een uur of 7, half 8. Dat kan ik normaal gesproken nog wat rekken, maar met alle bullshit die ik vandaag verteld heb over de Sint, denk ik niet dat het erin zit...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 22 november 2009 om 02:20
quote:floor72 schreef op 22 november 2009 @ 02:14:
Ik bedoelde dat alles flex gaat, maar dat het alleen een beetje jammer is dat man de muziek zit te vernaggelen.
Ik ga nu tegen 'm zeggen dat ie er moe uitziet!
Hhahahaa
'Schat... ehmm.., ik weet niet, maar, ehm, je wallen! Jeetje joh, wat zie jij er MOE uit! Gaat het wel?'
Maw: please fuck OFF.
Ik bedoelde dat alles flex gaat, maar dat het alleen een beetje jammer is dat man de muziek zit te vernaggelen.
Ik ga nu tegen 'm zeggen dat ie er moe uitziet!
Hhahahaa
'Schat... ehmm.., ik weet niet, maar, ehm, je wallen! Jeetje joh, wat zie jij er MOE uit! Gaat het wel?'
Maw: please fuck OFF.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.