Bezemtopic deel 5 alweer
zondag 22 november 2009 om 14:39
Wat erg zeg zo'n moeder loeder Goldie. En je zwamt niet hoor! Het is toch logisch dat je je geliefd wil voelen.
Het heeft even geduurd maar ik heb gelopen. En het ging goed!
2x2, 2x8 en 1x2 minuten, ben weer blij met mezelf.
HotPip, volgende week maak je het vast weer goed, zo niet dan toch!
Wanneer begint je loopcursus?
Jonna, beterschap met je stem!
Ik heb vandaag 'al' 3 wassen gedraaid en opgehangen.
Moet eigenlijk de vaatwasser nog uitruimen en keuken opruimen maar dat mag Sportman doen, dan kook ik vanavond.
Knoflookkip uit de oven en geroosterde groenten. Ben benieuwd hoe dat gaat smaken!
Het heeft even geduurd maar ik heb gelopen. En het ging goed!
2x2, 2x8 en 1x2 minuten, ben weer blij met mezelf.
HotPip, volgende week maak je het vast weer goed, zo niet dan toch!
Wanneer begint je loopcursus?
Jonna, beterschap met je stem!
Ik heb vandaag 'al' 3 wassen gedraaid en opgehangen.
Moet eigenlijk de vaatwasser nog uitruimen en keuken opruimen maar dat mag Sportman doen, dan kook ik vanavond.
Knoflookkip uit de oven en geroosterde groenten. Ben benieuwd hoe dat gaat smaken!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 22 november 2009 om 14:47
zondag 22 november 2009 om 16:33
zondag 22 november 2009 om 22:48
maandag 23 november 2009 om 06:35
Goeiemorgen.
hier zijn de broodtrommels al klaar. Ik ga zo maar douchen en de mannen wakker maken.
Ben al vanaf half 4 wakker en dat gaat nu al 3 weken zo. Zou fijn zijn als ik dan de uren daar voorafgaand goed slaap maar ook dat is niet wat er gebeurt. Ben dus niet zoveel hier, heb mijn energie hard nodig
Heb al wel veel boeken uit, dat wel.....
hier zijn de broodtrommels al klaar. Ik ga zo maar douchen en de mannen wakker maken.
Ben al vanaf half 4 wakker en dat gaat nu al 3 weken zo. Zou fijn zijn als ik dan de uren daar voorafgaand goed slaap maar ook dat is niet wat er gebeurt. Ben dus niet zoveel hier, heb mijn energie hard nodig
Heb al wel veel boeken uit, dat wel.....
maandag 23 november 2009 om 06:46
Môgge
Lekker Fus veel lezen. Dat andere is minder natuurlijk.
Wat een gedoe zeg, met dat inenten van die Mexicaanse griep.
En dan zo grootschalig. Zou je dan niet meer risico hebben het het dan juist op te lopen als er zoveel mensen zijn. Manlief zit niet bij de risicogroep?? Dus hoeft niet. Wat ik dan wel weer raar vind. En is het straks niet gewoon uitgeroeid met al die ingeënte mensen?
Leuk Mamz dat hij een leuke Zwarte Piet was. Foto op de BH?
Jonna hoe'st met je stem?
Zo en Nederland weer eens een songfestival gewonnen. De kinderen kunnen het beter dan de volwassenen.
Ga klerenkast ondersteboven halen en douchen.
Lekker Fus veel lezen. Dat andere is minder natuurlijk.
Wat een gedoe zeg, met dat inenten van die Mexicaanse griep.
En dan zo grootschalig. Zou je dan niet meer risico hebben het het dan juist op te lopen als er zoveel mensen zijn. Manlief zit niet bij de risicogroep?? Dus hoeft niet. Wat ik dan wel weer raar vind. En is het straks niet gewoon uitgeroeid met al die ingeënte mensen?
Leuk Mamz dat hij een leuke Zwarte Piet was. Foto op de BH?
Jonna hoe'st met je stem?
Zo en Nederland weer eens een songfestival gewonnen. De kinderen kunnen het beter dan de volwassenen.
Ga klerenkast ondersteboven halen en douchen.
maandag 23 november 2009 om 07:47
maandag 23 november 2009 om 07:55
Moggu!
Zoeb,het leek wel of de Sint zenuwachtig was,hij had een hele iele stem en er liepen wat ukken rond van 2/3 jaar en die negeerde hij gewoon.Gelukkig snappen ze dat nog niet maar wij als ouders vonden dat wel raar.
Ik laat mijn kinderen niet inenten,wij komen als gezin wel in aanmerking,maar ik heb het idee dat die Mgriep hier al voorbij is.Daarbij is ukkie allergisch voor kippeneiwit en dat zit erin en niemand kan mij vertellen of ik dan een reaktie kan verwachten.
Vandaag:
werken
wassen
keuken opruimen
boodschappen doen
Fijne dag,werk ze en leer ze en bezem ze!!
Zoeb,het leek wel of de Sint zenuwachtig was,hij had een hele iele stem en er liepen wat ukken rond van 2/3 jaar en die negeerde hij gewoon.Gelukkig snappen ze dat nog niet maar wij als ouders vonden dat wel raar.
Ik laat mijn kinderen niet inenten,wij komen als gezin wel in aanmerking,maar ik heb het idee dat die Mgriep hier al voorbij is.Daarbij is ukkie allergisch voor kippeneiwit en dat zit erin en niemand kan mij vertellen of ik dan een reaktie kan verwachten.
Vandaag:
werken
wassen
keuken opruimen
boodschappen doen
Fijne dag,werk ze en leer ze en bezem ze!!
maandag 23 november 2009 om 09:05
maandag 23 november 2009 om 09:10
Mogguh...
In ons gezin is er ook niemand ingeënt hoor. Wij horen niet in de risicogroep dus mogen gewoon lekker ziek worden ..
Wat een vertoning altijd he, dus trieste hulp-Sinten. De onze is ook zo zielig...maar ja de kleintjes zien het niet en daar draait het tenslotte om he?
Trouwens, wat een triest weer vandaag. Gaat ook niet beter worden en ik zal er toch door moeten. Chablis is in de aanbieding bij de C1000 dus ik wil even groot in slaan.
To do:
Naar de C1000
Stofzuigen
Tekst leren
Was vouwen
Bed afhalen
Beddengoed wassen en drogen
Bed terug opmaken
Kind uit school ophalen.
Koken
Repetitie
In ons gezin is er ook niemand ingeënt hoor. Wij horen niet in de risicogroep dus mogen gewoon lekker ziek worden ..
Wat een vertoning altijd he, dus trieste hulp-Sinten. De onze is ook zo zielig...maar ja de kleintjes zien het niet en daar draait het tenslotte om he?
Trouwens, wat een triest weer vandaag. Gaat ook niet beter worden en ik zal er toch door moeten. Chablis is in de aanbieding bij de C1000 dus ik wil even groot in slaan.
To do:
Naar de C1000
Stofzuigen
Tekst leren
Was vouwen
Bed afhalen
Beddengoed wassen en drogen
Bed terug opmaken
Kind uit school ophalen.
Koken
Repetitie
maandag 23 november 2009 om 09:20
Moggû,
Hier ook niemand die ingeënt wordt, ik maak zovéél antistoffen aan joh, met al die hoestende en proestende klanten.
Collega is ook al ziek geweest, maar ik ben niet besmet!
Het wordt tijd dat die C1000 hier weer terug komt als het zo lees Goldie.
Lijst voor vandaag,
- Opletten bij alles wat ik eet.
- Werken.
- Op pad voor een stappenteller.
- Hardlopen, weer of geen weer.
- Koken.
- Beetje opruimen.
- Deuren opmeten.
Het is hier nog hardstikke donker, wordt een slechte saaie dag ben ik bang.
Hier ook niemand die ingeënt wordt, ik maak zovéél antistoffen aan joh, met al die hoestende en proestende klanten.
Collega is ook al ziek geweest, maar ik ben niet besmet!
Het wordt tijd dat die C1000 hier weer terug komt als het zo lees Goldie.
Lijst voor vandaag,
- Opletten bij alles wat ik eet.
- Werken.
- Op pad voor een stappenteller.
- Hardlopen, weer of geen weer.
- Koken.
- Beetje opruimen.
- Deuren opmeten.
Het is hier nog hardstikke donker, wordt een slechte saaie dag ben ik bang.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 23 november 2009 om 09:38
Coebergh het was vanochtend op het nieuws dat kinderen met een allergie voor kippeneiwit niet geënt mogen worden. Wist je dat niet? Ook raar dan. Het is maar goed dat je zelf alert bent.
Wij stonden vanmorgen in het ziekenhuis voor de echo van de lever. Stond die afspraak er helemaal niet. Wel een foto van de longen. Ehhh ik heb die echo afspraak toch meteen in mijn agenda gezet? En van een foto van de longen was ons allebei niets maar dan ook niets bekend. Nu moeten we woensdag de echo. Lekker makkelijk allemaal die afspraken in het ziekenhuis. Vandaag om 9 uur manlief en om 11 uur ikke. Woensdag om 9 uur ikke en om half 12 manlief. Verdikkeme plannen is ook niet hun sterkste kant. Om gek van te worden.
Nu even naar de bh.
Wij stonden vanmorgen in het ziekenhuis voor de echo van de lever. Stond die afspraak er helemaal niet. Wel een foto van de longen. Ehhh ik heb die echo afspraak toch meteen in mijn agenda gezet? En van een foto van de longen was ons allebei niets maar dan ook niets bekend. Nu moeten we woensdag de echo. Lekker makkelijk allemaal die afspraken in het ziekenhuis. Vandaag om 9 uur manlief en om 11 uur ikke. Woensdag om 9 uur ikke en om half 12 manlief. Verdikkeme plannen is ook niet hun sterkste kant. Om gek van te worden.
Nu even naar de bh.
maandag 23 november 2009 om 09:54
Ja en dan wilden ze die echo op 1 december zetten, maar we hebben de dag ervoor een afspraak bij de oncoloog. Dus de assistente van de oncoloog werd gebeld en die zei dat die echo echt niet zo lang kan wachten en dat de afspraak bij de oncoloog ook niet verzet mocht worden. Ik ben me suf aan het prakkiseren wat er nu fout is gegaan. Maar manlief wist ook helemaal niets van een foto van de longen. Lekker als ze zo duidelijk zijn.
En dan zul je zien dat ik op de mamacare ook een echo van mijn borst krijg. Er zit nog steeds een knobbeltje. Een stuk kleiner dan eerst, maar wel keihard. En daar maak ik me toch druk over. Gezeur ook. Ik ga spijkers met koppen slaan, ik wil nu wel eens weten hoe of wat en anders ga ik inderdaad naar een ander ziekenhuis. Dit duurt me allemaal veel te lang. Brrr
En dan zul je zien dat ik op de mamacare ook een echo van mijn borst krijg. Er zit nog steeds een knobbeltje. Een stuk kleiner dan eerst, maar wel keihard. En daar maak ik me toch druk over. Gezeur ook. Ik ga spijkers met koppen slaan, ik wil nu wel eens weten hoe of wat en anders ga ik inderdaad naar een ander ziekenhuis. Dit duurt me allemaal veel te lang. Brrr
maandag 23 november 2009 om 09:54
FF mopperen hoor. Ga ik net lekker naar de sportschool, ben ik na 5minuten wandelen doorweekt, ondanks plu en regenjack. Schoenen zeiknat, broek doorweekt blegh. In een zeiknatte outfit valt niet te sporten dus weer terug naar huis, opdrogen en dan maar weer proberen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.