Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm daar was ik al bang voor dat het een herhaling van zetten zou worden.
Ik heb hem op mijn nachtkastje liggen en heb een paar blz gelezen, maar kom er verder niet echt toe. Vanavond maar vroeg naar bed ofzo.

Ieieieieie! Vish is NU aan het verhuizen! Leukkkk! Geniet lekker van je eerste nachtje in nieuwe huis, Vishie!
Loretta is De Mol. Punt.
Verhiuzen is leuk! Inad waarschijnlijk ook druk bezig in nieuwe huis

Wat ik toch wel echt erg knap vind van die boeken is al die symboliek, ook in dingen die je zelf regelmatig tegenkomt. Knap aan elkaar 'geplakt' allemaal.
Peas on earth!
Ik ben aangestoken door de verhuisdrang van Vish en Inad en heb een grote pot verf voor een van de muren in woonkamer gekocht en ben op zoek naar nieuwe gordijnen
Ja volgens mij is die knakker ook lang bezig een boek te schrijven vanwege vele research wat ie moet doen.
Leuk, een makeover! Doe eens een kleurenstaaltje plakken?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja ik zoek me suf.
Ohhh leuk, wat voor kleuren Star?

Wij krijgen in februari een nieuwe bank. Één muur in de woonkamer is nu (donker/bordeaux)-rood (had Xan al toen ik hier introk) en ik wil dan graag een andere kleur. De enige echte eis van Xan: een 'warme' kleur. Iemand tips?
Peas on earth!
quote:Star schreef op 22 november 2009 @ 15:50:

Ja volgens mij is die knakker ook lang bezig een boek te schrijven vanwege vele research wat ie moet doen.Ja inderdaad, echt knap!
Peas on earth!
Ik wilde heeeeeel donker bruin, maar dat kreeg ik er bij Starman niet door. Tweede optie was aubergine/taupe-achtig paars. Duidelijk?

Ik had in mijn vorige huis Kus, was ook mooi rood is niet lelijk
Aubergine lijkt mij inderdaad ook wel mooi, zat ik ook aan te denken. Wil alleen liever een iets lichtere kleur, meer zand-achtig misschien. Vindt Xan alleen misschien niet 'warm' genoeg
Peas on earth!
Donkerbruin heb ik dus in slaapkamer (chocolade heet het volgens mij), is écht mooi!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 november 2009 @ 15:56:

Donkerbruin heb ik dus in slaapkamer (chocolade heet het volgens mij), is écht mooi!Ja! Zoiets wilde ik dus, maar dat vond hij niet mooi voor woonkamer.
Leuke kleur hoor! Ik zou alleen bang zijn dat paars te donker uit zou vallen. Ik ben zelf meer van de natuurtinten en zou voor een leverkleur gaan, al klinkt dat wel goor.
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm, even googlen op leverkleur. Ik wil voor de woonkamer inderdaad iets lichts. Woonkamer is niet héél erg groot, en vind dat dat rode de kamer toch kleiner maakt.
Peas on earth!
Ja lever is ook mooi. Hebben mijn ouders, lever/taupe.
Dit vind ik mooi!

Loretta is De Mol. Punt.
Ohja, leverkleurig, da's een beetje taupe he?

Peas on earth!
Ik zou feest kiezen.
Loretta is De Mol. Punt.
Of lei. Kun je heel gemakkelijk met een andere (knallerige) kleur combineren.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind die kleuren mooi, maar vrees dat Xan ze te kil vindt....
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 22-11-2009 16:02
Reden: dT
% gewijzigd
Peas on earth!
Wij hebben een bordeaurode vloer, die is al warm, dus dat hoeft neit persé van de muur af te komen.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik denk dat ik morgen even lekker ga neuzen bij Intratuin. Heb zin in een beetje winters sfeer in huis. De kerstshow is al geopend, dus ze hebben nu vast al allerlei leuke meukjes!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa leuk! Ik heb ook al -geheel tegen mijn principes- een kneuterig kerstachtig gevalletje gekocht. Vorige jaar vond Xan 'mijn' boom (met veel rood) niet zo leuk ( ), en nu mag hij dit jaar bepalen. Dan wordt het een beetje koperkleurig (omdat dat 'zo goed bij de vloer past' )....
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 22 november 2009 @ 16:00:

Ik zou feest kiezen.Ik ook. Zoiets maar dan meer naar paars heb ik dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven