Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroger had ze nog echt van die relshows, he? Met travestieten, ruziënde families, schokkende onthullingen... Nu is het wel heel braaf en goededoelerig. Het leukste vond ik de kerstshows waarin ze heel veel cadeaus weggaf aan het publiek. Tribunes waren helemaal uitzinnig!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, ze lieten net een stukje zien waarbij alle mensen in het publiek een doosje kregen, en als er een sleutel inzat (in het merendeel), kregen ze een auto!

Maar goed, ik vind het ook niet gek dat ze gaat stoppen. Na ál die tijd. Ik hoorde op de radio dat ze een eigen televisiezender begint...
Peas on earth!
Viola Holt. Echt. Die is nog erger dan Elly, geloof me.

Je wilde weten wie Elly is?

Het is een kinderprogramma van de EO. Proberen ze kinderzieltjes mee te winnen. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
Eigen televisiezender? Die heeft zeker nog geen zin in haar pensioen! Hoe oud is Oprah eigenlijk?
Loretta is De Mol. Punt.
Wiki zegt:

Oprah Gail Winfrey (Kosciusko (Mississippi), 29 januari 1954) is een Amerikaanse tv-ster, talkshowhost, actrice, producer en filantroop.

Dat maakt haar dus euhm..... bijna 56.

Ja echt, Viola :puke:

Het ziet er inderdaad uit alsof Viola nét zo erg is als Elly.
Peas on earth!
Inad bedankt voor je superlieve kaart en cadeautjes! De pakjes gaan we maandag samen uitpakken op onze eerste dag in het nieuwe huis!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Kess schreef op 20 november 2009 @ 19:52:

Vroger had ze nog echt van die relshows, he? Met travestieten, ruziënde families, schokkende onthullingen... Nu is het wel heel braaf en goededoelerig. Het leukste vond ik de kerstshows waarin ze heel veel cadeaus weggaf aan het publiek. Tribunes waren helemaal uitzinnig!Jaaaaaaaa toen wa ze Oprah Springer!
Elly! Is van Rikkert!
Elly en ik zijn praktisch familie dus kijk uit he?

(heb geloof ik wel eens verteld in Putje hoe & wat )

Maar dus, wij zijn erg druk met het huis. Ier is nu Chica's kamer aan t afmaken. Chica is met Chico stad in. Vanavond logeert ze bij mijn moeder en morgen is ze daar de hele dag zodat wij, net als gisteren toen ze op school zat, hele dag hard aan t werk kunnen. Ik maak vooral schoon. Bad was echt smerig maar nu glimt het

Ben even weinig online daardoor en moet sowieso even minder internetten want beetje overdosis gehad Ook zo makkelijk als Mier op schoot ligt te slapen

Mier en ik gaan zo naar t nieuwe huis. Ga hem eerst even badderen want hij zat net weer eens tot nek in poep. Hij doet dat een keer in de week en verder poept hij niet, dus vind het allang best

Hoest bij jou met verhuizen Vish?

Ceetje en My Little Pony en Vito en Nemo weer helemaal opgeknapt allemaal?

Ik ga Mier redden van weer zo'n vreselijk Engels kinderliedje, Rockabye baby, dat die wieg van de boom af lazert en zo Hij ligt onder zijn mobiel met dat liedje in de box en begint boos te worden

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jij bent lekker aan het poetsen dus! Zowel billen en baden

Nemo begint weer wat op te knappen. Had 's ochtends 40.2 onder oksel gemeten dus dat was rectaal nog wel even hoger geweest denk ik. Hij is nu al vanaf woensdag bij mijn moeder en vandaag ging het echt weer beter met hem, nog wel erg moe maar niet meer zo warm iig. Moet hem maandagochtend maar weer even temperaturen want bij koorts geen vaccinatie.

Op wat kleine klusjes na loopt alles best wel op schema. Morgen met aanhanger de echte grote meubelstukken verhuizen. Nu lekker slapen want ben kapot. Lig op matrasje in verder lege slaapkamer, soort van kampeer/studentgevoel
Laatste nachtje Vish
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hee, je jaaaaaaa verdwijnt rechts van mijn scherm
Dat is van blijdschap!
Hoe laat gooi je de sleutel in de vaart morgen?
Laten we dat nog maar niet doen. Na het weekend hier nog even de boel aanvegen en wat dingen van muren halen enzo. Ik hoop hier woensdag echt alles weg/leeg te hebben.
Ik geloof niet dat ik verhaal van Inad en Elly ken trouwens. Best erg lijkt me.

Nou ja, alles beter dan Gert en Hermien.
Er staat me wel iets van bij dat ze het heeft verteld want toen heb ik nog laten weten dat ik familie ben van ook een hele erge leuke zanger
Ik wist echt niet dat jij familie was van Dries.
Ik moet echt slapen maar mijn hele lijf is klaarwakker en mijn hoofd is doodmoe.
Droes Rielvink, nee joh! Das toch jouw oom?
Droes

Mijn oom. Ach ja. Vandaar mijn voorliefde voor trainingspakken.

Ik heb gisteren in één dag bijna het hele nieuwe boek van Dan Brown uitgelezen, dan is het ineens zómaar zondag

Ik ken trouwens niet het verhaal van Inad over familie van Elly zijn. Jullie lijken in ieder geval níet op elkaar Inad

Hoest nu met Nemo, Vish?
Peas on earth!
En wel goed dus kennelijk dat boek Erwt?
Ja, hij is uit!

Vond 'm wel spannend. Wel een beetje van 't zelfde hoor, met een berg actie, veel symbolentoestanden enzo, maar tóch wel erg knap in elkaar gezet!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven