Help! Ik weet het niet meer

22-11-2009 16:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelieve deze topic te verwijderen
Klinkt idd zorgelijk allemaal....... vluchtgedrag van haar kant ?
Aliquando et insanire lucundum est
Het klinkt alsof ze flink op je uitgekeken is.

Wellicht heeft haar nieuwe studie haar de ogen geopend en merkt ze dat ze haar relatie niet zo bevredigend meer vind.

Ik zou in jouw plaats in de aanval gaan... jôh, wat wil je? Zie je deze relatie nog zitten of zullen we ieder ons eigen weg gaan. Misschien schrikt ze en heeft dat effect.

Sorry, het klinkt als het begin van het eind...mooier kan ik het niet maken.
Het begin van het einde!! Sterkte de komende tijd!!
---
Klinkt als of jij het ook niet meer zo ziet zitten!
quote:luna2006 schreef op 22 november 2009 @ 16:31:

Klinkt als of jij het ook niet meer zo ziet zitten!Nee, dat is het niet. Ik ben een doorzetter en geef nooit op. Hoe moeilijk of lastig het ook is. Iets niet meer zo zien zitten, dat ken ik niet. Ben alleen soms een beetje onzeker... Aangezien we voor beiden onze echte eerste relatie zijn.
Misschien heeft ze wat meer tijd voor haarzelf nodig, en wil jij meer, vaak of alles samen met haar doen. Vraag het haar ?

Het kan voor sommige mensen benauwend werken om alles of veel samen te doen. Het is niet zo dat je dan de perfecte relatie hebt, doe wat je voelt, zodat het voor beide prettig kan zijn.

Succes !
Teveel gezeur en geanalyseer, weinig lichamelijke aantrekkingskracht, geen leuke dingen meer doen...Klinkt als een kansloze situatie als je het mij vraagt.
helaas, eens met wuiles.

Dat je n doorzetter bent heb je nix aan als je 2 doorzetters nodig hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven