love of a lifetime maar het werkt niet!

22-11-2009 22:34 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Ga al 3 jaar met een jongen. laat ik het zo zeggen, ik heb werk gedaan waar ik niet trots op ben, in een club. daar heb ik hem ontmoet. Het was meteen raak. zoveel mannen in mijn leven óntmoet maar bij geen 1 heb ik ooit het gevoel gehad wat ik bij hem heb. als hij alleen al met zijn hand langs mijn wang gaat, en me aankijkt. echt, ik word gewoon gek. ik ken dat gevoel helemaal niet. door mijn werk was ik best verhardt. gevoel sloot ik buiten. maar hij was meteen al door die muur heen. nou zal je denken, wat is het problleem dan want het klinkt allemaal goed. maar daar komt het.ik ben gestopt met dat werk. uit liefde voor hem.hij wou een kind van me, gooide zo mijn pillen weg. tuurlijk wou ik dat ook. zo verliefd op hem. en ja. Ik ben zwanger geraakt van hem. Dat hij niet altijd bij me was kwam omdat hij snachts werkte. en ik overdag. maakte hij me wijs. dus logisch dat hij vaak in zijn eigen huis sliep en niet bij mij. 4 maanden zwanger kwam ik erachter dat hij getrouwd was. met een turkse. (hij is ook turk, ik Nl). Ik heb voor mijn kind gekozen. maar toch kon ik hem niet vergeten. soms bleef hij weken zomaar weg. soms zelfs maanden.maar steeds als hij terug kwam weer datzelfde heftige gevoel. als we elkaar aankijken worden we al gek. nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! Ik snap dat iedereen nu denkt,WAT EEN NAIEFE DOMME MEID. DAT JE DIT ACCEPTEERD! echt, ik snap dat iedereen zo denkt, maar echt, bij een ander was ik al honderd keer weggeweest. en het lukt me gewoon niet bij hem. omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. Hij zegt dat het andersom ook zo is,maar dat hij door de turkse cultuur niet bij haar weg kan.(eerwraak enz). Wat moet ik doen help me!! op dit moment hou ik al 6 weken het contact af. echt, het kost me zoveel kracht want ik mis hem zo ontzettend,maar ik ga gewoon kapot aan deze relatie. maar aan de andre kant heb ik mijn zwakke momenten,dan denk ik "fuck it,een ander maakt me ook niet gelukkig dus dan maar de fijne momenten met hem". maar ja...zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..
Ik heb echt twee keer je OP gelezen en ik kom er maar niet achter....

Waarom is deze droeftoeter in hemelsnaam jouw love of a lifetime?

Hij bedriegt jij

Hij kijkt niet naar zijn zoon om

Hij is getrouwd en zijn vroue weet vast ook niet van jou..

Wat was er nou precies zo leuk aan hem?

Meid,zet die man uit je hoofd, je doet het goed die 6 weken

Gewoon volhouden dus!!!

Sterkte!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hoe weet je nou dat je dit gevoel nooit bij iemand anders zal hebben?!

Advies, tja, wat wil je, je zegt zelf zo kan ik niet doorgaan, oftewel neem je eigen advies ter harte en breek met hem. Wie weet wat de toekomst brengt!
Voor 10 euro per dag mag je mijn nick huren...

Je houdt jezelf voor de gek. Denk aan jezelf en vooral aan je kind.
Dramatisch.
God meid.... je kan het echt (ook al voel je dit nu misschien even niet) Je doet het zes weken al zo goed, kom op nog 6 erbij, je kan het. Die liefde die je voelt bestaat in jou en jouw hoofd niet in hem (zijn acties en gedrag lezend)

Jij ziet hem als "endless love" en hij gebruikt jou doordat jij hem als "endless love"ziet.

Sterkte
quote:serap schreef op 22 november 2009 @ 22:34:

omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. [...] zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..

Tsja, de keuzes zijn toch vrij helder. Je gaat met hem verder, deze "liefde van je leven" en dan blijft het zo gaan (totdat hij geen zin meer in je heeft), of je stopt met hem.

Denk je echt dat er andere opties zijn?
Je kunt het! En als je hem weer wilt contacteren, ga je op je handen zitten. NIET bellen. Niet smssen. Niet mailen. Etc. Kom gewoon naar het viva forum en wat kletsen. Er zijn hier genoeg lieve forummers die andere vrouwen helpen is mijn ervaring. Echt, je kunt het! En je doet het heel goed, al 6 weken!!!
quote:Nomad schreef op 22 november 2009 @ 22:49:

Je kunt het! En als je hem weer wilt contacteren, ga je op je handen zitten. NIET bellen. Niet smssen. Niet mailen. Etc. Kom gewoon naar het viva forum en wat kletsen. Er zijn hier genoeg lieve forummers die andere vrouwen helpen is mijn ervaring. Echt, je kunt het! En je doet het heel goed, al 6 weken!!!Ja meid.... echt je kan het!
wat Nomad zegt!
ik weet het. Het klinkt te bizar voor woorden dat ik hem mijn love of a lifetime kan noemen.

Maar wat ik al zei.Ik heb door dat werk zoveel bizarre gekke dingen meegemaakt met mannen. maar ook veel erop-eraf mannen gezien. En ook ben ik bekend met het fenomeen "sleur". zelfs dat al meegemaakt. en ik weet geoon door al deze ervaringen dat wat ik met hem heb is zo bijzonder.

als hij bij me is dan voel het zo heftig, zo puur. zo teder. Ik ken die gevoelens gewoon niet bij een ander. Dat als iemand je kust, en je tegelijkertijd aankijkt dat je gewoon geen adem meer krijgt. en dat uren en uren lang. als we samen zijn voeld alles zo ontzettend chill. alles. we houden van de zelfde muziek. hebben dezelfde humor. we kunnen hele nachten vrijen. zijn og geen moment op elkaar uitgekeken geweest.

maar toch. ik word hier natuurlijk niet gelukkkig van . maar soms besluipt het idee me op momenten dat ik hem zo mis, dat niemand anders mij dit gevoel gaat geven. er lijkt me ook niks vreselijkers als met een man op de bank te zitten waar je eigenlijk gewoon totaal op uit gekeken bent. of niks mee gemeen hebt. Tuurlijk ik snap dat dat weer een heel ander uiterste is, maar zo zie ik mijn toekomst zonder hem. om ooit met iemand op de bank te belanden waar ik helemaal niet datzelfde gevoel bij zal hebben.

Ik snap echt dat dit heel moelijk te begrijpen is. daarom wil ik ook graag zoveel mogelijk meningen horen hahah. zodat er misschien een moment komt dat ik denk, ja, wat ik nu doe is juist. of juist niet. haahah. pfff verwarrend hoor..hihi
En oja, soms is het heeeeeel moeilijk en helemaaaaaal niet leuk om zonder hem te zijn (dat denk je soms), maar denk dan ook nog even een keer aan je zoontje. Hij heeft er ook niks aan als je op deze manier doorgaat. Moeder ongelukkig. Is niet goed voor zoontje. Je kunt het! Echt!
quote:serap schreef op 22 november 2009 @ 23:03:

ik weet het. Het klinkt te bizar voor woorden dat ik hem mijn love of a lifetime kan noemen.

Maar wat ik al zei.Ik heb door dat werk zoveel bizarre gekke dingen meegemaakt met mannen. maar ook veel erop-eraf mannen gezien. En ook ben ik bekend met het fenomeen "sleur". zelfs dat al meegemaakt. en ik weet geoon door al deze ervaringen dat wat ik met hem heb is zo bijzonder.

als hij bij me is dan voel het zo heftig, zo puur. zo teder. Ik ken die gevoelens gewoon niet bij een ander. Dat als iemand je kust, en je tegelijkertijd aankijkt dat je gewoon geen adem meer krijgt. en dat uren en uren lang. als we samen zijn voeld alles zo ontzettend chill. alles. we houden van de zelfde muziek. hebben dezelfde humor. we kunnen hele nachten vrijen. zijn og geen moment op elkaar uitgekeken geweest.

maar toch. ik word hier natuurlijk niet gelukkkig van . maar soms besluipt het idee me op momenten dat ik hem zo mis, dat niemand anders mij dit gevoel gaat geven. er lijkt me ook niks vreselijkers als met een man op de bank te zitten waar je eigenlijk gewoon totaal op uit gekeken bent. of niks mee gemeen hebt. Tuurlijk ik snap dat dat weer een heel ander uiterste is, maar zo zie ik mijn toekomst zonder hem. om ooit met iemand op de bank te belanden waar ik helemaal niet datzelfde gevoel bij zal hebben.

Ik snap echt dat dit heel moelijk te begrijpen is. daarom wil ik ook graag zoveel mogelijk meningen horen hahah. zodat er misschien een moment komt dat ik denk, ja, wat ik nu doe is juist. of juist niet. haahah. pfff verwarrend hoor..hihi Dit heet liefdesverdriet. Tijd heelt wonden.
ik snap je reactie maar mijn zoon komt echt ondaks al deze shit helemaal niks tekort. ik hou oneindig van hem en hij heeft gelukkig heel veel familie en vriendinnen van mij die ook oneindig van hem houden. ik ben bij hem ook altijd vrolijk want ik word gewoon vrolijk van dat jochie. mijn downs zijn voornamelijk als hij slaapt. en ik dus alle tijd heb om over deze shit situation na te denken hihi

zijn og geen moment op elkaar uitgekeken geweest.

er lijkt me ook niks vreselijkers als met een man op de bank te zitten waar je eigenlijk gewoon totaal op uit gekeken bent. of niks mee gemeen hebt.

Nou, geen moment... Ook niet als hij terug gaat naar z'n vrouw?

En dat is ook meteen wat jullie niet gemeen hebben: hij is getrouwd. Maar niet met jou.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

als hij bij me is dan voel het zo heftig, zo puur. zo teder. Ik ken die gevoelens gewoon niet bij een ander.

Heel hard gesteld: kennelijk voelt hij dat niet voor jou. Heel jammer voor jou dat je zo verliefd bent geworden op iemand die met jou en je gevoelens speelt, maar zo is het wel. Hij geeft niet zoveel om jou en kennelijk al helemaal niet om jullie zoontje. Wegwezen.

Ook al denk je nu dat er nooit meer iemand zal zijn waar je je zo bij voelt, omdat het allemaal zo ontzettend bijzonder voelt tussen jullie, dat is niet zo. Dat lijkt nu zo. Dat praat je jezelf aan. Tijd heelt alle wonden, pas als je openstaat voor een andere relatie zul je merken dat een echte relatie er heel anders, warmer en liefdevoller uitziet.
ja dat weet ik. maar ik weet ook dat hij daar nooit is. want als hij niet mij mij is dan is hij bij vrienden. hij is ook niet happy met haar. het is een arrenged marriage. ik heb zijn halve familie ontmoet. zijn broers, zussen, nichten, neefjes. iedereen weet van mijn bestaan. hij neemt me mee naar bruiloften, feesten, alles.

en dat maakt het ook zo verwarrend. want als het echt iks zou betekenen, zoals het overkomt dat snap ik, dan gaat hij me ook niet aan zijn hele familie voorstellen lijkt me.

ik snap de reactie maar its a little more complicated than just a fuck and leave....

Ik snap echt dat dit heel moelijk te begrijpen is. daarom wil ik ook graag zoveel mogelijk meningen horen hahah. zodat er misschien een moment komt dat ik denk, ja, wat ik nu doe is juist. of juist niet. haahah. pfff verwarrend hoor..hihi Als ik dan even bot mag zijn: wat zeur je dan? Als hij dan zo super & geweldig & de liefde van je leven is, dan moet je al die crap maar slikken he. Wat is het probleem? Je weet wat iedereen met gezond verstand zal zeggen, en dat wil je niet horen. Dus wat dan wel?
Wat deed je eigenlijk besluiten om de stekker uit jullie "relatie" te trekken? Waarom heb je nu al zes weken geen contact meer met hem?
okay rider......you just helped me a fuckin lot!!! thank you for the advise!!

maar ik ben blij voor jou dat dit dilema jou gelukkig niet ten deel is gevallen . every relation has their own shit..anders bestond een forum als dit niet eens...maar als je er zow over denkt, please, feel free to skip over to the next item on this page,....
teigra

iks bijzonders in het speciaal. meer een verandering van taktiek. ik heb hem gezegt dat hij me moet laten gaan. omdat ik niet gelukkig word met hem zoals ik zou willen. en was benieuwd wat daar de reactie op zou zijn. reactie is dus dat ie ontzettend probeerd contact te zoeken, maar dat ik gewoon echt confused ben en niet weet wat ik ermee aanmoet dus ik reageer gewoon even op helemaal niks van hem tot ik eruit ben voor mezelf
quote:serap schreef op 22 november 2009 @ 23:16:

ja dat weet ik. maar ik weet ook dat hij daar nooit is. want als hij niet mij mij is dan is hij bij vrienden. hij is ook niet happy met haar. het is een arrenged marriage. ik heb zijn halve familie ontmoet. zijn broers, zussen, nichten, neefjes. iedereen weet van mijn bestaan. hij neemt me mee naar bruiloften, feesten, alles.

en dat maakt het ook zo verwarrend. want als het echt iks zou betekenen, zoals het overkomt dat snap ik, dan gaat hij me ook niet aan zijn hele familie voorstellen lijkt me.

ik snap de reactie maar its a little more complicated than just a fuck and leave....

Nou ik denk het dus wel ; hij stelt je wel voor, neemt je wel mee, en is niet van plan jou de plek te geven die je wilt. Die komt zijn vrouw toe.

Houdt jezelf nou niet voor de gek meis houdt hem aub buiten de deur. Geen excuses nu voor hem maken omdat je voelt voor hem. Hij voelt dus niet op die wijze voor jou. Cultuur of geen cultuur jij zit hier met een verhaal en niet zomaar lijkt me. Ga nou niet door een pittige reactie alle excuses naar voren brengen , die je laatst toe je dacht: "krijg wat man" ook niet voelde. Kies voor jezelf en je kindje. Je doet het al zes weken.... afspreken dat je volgende week er 7 van maakt?
Serap, wat goed van je dat je geen contact met hem aangaat tot je er voor jezelf uitbent. Het lijkt er namelijk op dat je jullie omgangsvormen en relatie hebt laten bepalen door hem, niet door jullie beiden.

Wat je ook besluit, onthou dat je altijd nog je eigen mening en eigen beslissingsruimte hebt. Een man heeft niet het recht jouw leven te bepalen, hoe lief en leuk en mooi hij ook lijkt.

Je doel met de verandering van tactiek is dat hij zijn vrouw verlaat en bij jou komt wonen? Of, het is natuurlijk maar een gok van mij, is er een ander doel? Welk doel heb jij voor ogen eigenlijk met hem, met jullie?
je zegt het is more complicated: vertel! Wat ik zie is dat je wel weet wat wijsheid is maar dat je je tegen beter weten in aan strohalmpjes vastklampt. Als je genoegen wil nemen met zn bij-zit te zijn had je dit topic toch niet geopend? Je hoeft niet te verdedigen dat je hoteldebotel bent, das duidelijk. Je vroeg advies, heb je gekregen, maar nu krabbel je m.i. n beetje terug. Moet je zelf weten, maar dan kies je dus ook de consequenties en dan is het accepteren dat hij zo is, je zo behandelt, en dan moet je ook niet miepen want jij kiest zelf voor n verhouding met deze man.

Afkicken van n relatie doet pijn, kost tijd, is moeilijk, allemaal waar. Maar voor je gevoel van eigenwaarde is het al die ellende dubbel en dwars waard. Dit in tegenstelling tot blijven vasthouden aan iets wat overduidelijk geen enkele toekomst heeft.
ik ga er vanacht eens heerlijk mijn hoofd over breken allemaal hihi.....xxxxxxxxxxx good night

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven