Goedemorgen, -middag en -avond-topic
zondag 22 november 2009 om 15:31
Ja, ik heb die cupcakes er eigenlijk meer voor de gezelligheid bij gezet. Weet niet of ze echt lekker zijn namelijk.. Het ziet een beetje chemisch uit, en ik zie geloof ik ook een beetje van dat crème-achtige spul wat die banketbakkers ook wel eens gebruiken. Blegh, daar hou ik niet van..
Maar misschien jij wel
Maar misschien jij wel
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 22 november 2009 om 15:43
quote:La Vie en Rose schreef op 22 november 2009 @ 15:25:
Geen dank
Maar zijn jullie allemaal aan de lijn ofzo? Wat een saai gedoe.
*pakt nog een chocolade muffin*Ik moet heel saai naar de dokter woensdag en mag daarom een heleboel niet eten vandaag, morgen en overmorgen (om niet te spreken over gisteren en eergisteren).
Geen dank
Maar zijn jullie allemaal aan de lijn ofzo? Wat een saai gedoe.
*pakt nog een chocolade muffin*Ik moet heel saai naar de dokter woensdag en mag daarom een heleboel niet eten vandaag, morgen en overmorgen (om niet te spreken over gisteren en eergisteren).
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 22 november 2009 om 16:32
quote:snjokorn schreef op 22 november 2009 @ 15:43:
[...]
Ik moet heel saai naar de dokter woensdag en mag daarom een heleboel niet eten vandaag, morgen en overmorgen (om niet te spreken over gisteren en eergisteren).Ah ok, niets ernstigs hoop ik?
[...]
Ik moet heel saai naar de dokter woensdag en mag daarom een heleboel niet eten vandaag, morgen en overmorgen (om niet te spreken over gisteren en eergisteren).Ah ok, niets ernstigs hoop ik?
zondag 22 november 2009 om 16:56
quote:La Vie en Rose schreef op 22 november 2009 @ 16:32:
[...]
Ah ok, niets ernstigs hoop ik?Dat hoop ik niet nee. Heb alleen de pech misschien erfelijk belast te zijn, vandaar dit onderzoek (arts zei in eerste instantie dat hij het niet zou doen maar toen ging hij verder vragen en veranderde hij van gedachte..)
[...]
Ah ok, niets ernstigs hoop ik?Dat hoop ik niet nee. Heb alleen de pech misschien erfelijk belast te zijn, vandaar dit onderzoek (arts zei in eerste instantie dat hij het niet zou doen maar toen ging hij verder vragen en veranderde hij van gedachte..)
zondag 22 november 2009 om 16:57
zondag 22 november 2009 om 18:18
zondag 22 november 2009 om 18:36
quote:Elynn schreef op 22 november 2009 @ 18:15:
Wat een gezelligheid hier. Hier ook een uithuizig kind vanmiddag en cultureel gedaan met kerel. Ben zeker te laat voor die cupcakes? Nah ja, dan stort ik me wel op een glas rode wijn. Iemand zin?
[afbeelding]Ja, lekker (is vloeibaar dus toegestaan).
Wat een gezelligheid hier. Hier ook een uithuizig kind vanmiddag en cultureel gedaan met kerel. Ben zeker te laat voor die cupcakes? Nah ja, dan stort ik me wel op een glas rode wijn. Iemand zin?
[afbeelding]Ja, lekker (is vloeibaar dus toegestaan).
zondag 22 november 2009 om 18:38
maandag 23 november 2009 om 08:28
quote:snjokorn schreef op 22 november 2009 @ 16:56:
[...]
Dat hoop ik niet nee. Heb alleen de pech misschien erfelijk belast te zijn, vandaar dit onderzoek (arts zei in eerste instantie dat hij het niet zou doen maar toen ging hij verder vragen en veranderde hij van gedachte..)Heel veel sterkte ermee! Hoop dat het meevalt..
[...]
Dat hoop ik niet nee. Heb alleen de pech misschien erfelijk belast te zijn, vandaar dit onderzoek (arts zei in eerste instantie dat hij het niet zou doen maar toen ging hij verder vragen en veranderde hij van gedachte..)Heel veel sterkte ermee! Hoop dat het meevalt..
maandag 23 november 2009 om 08:32
Ik zie dat ik weer allemaal lekkere dingen heb gemist gisterenavond. Maar ja, tis nu een beetje te vroeg voor rode wijn en patat & burgers hè?
Goedemorgen allemaal! Laten we maar beginnen met een ontbijtje weer..
En wat een fijn roze glitterplaatje weer Lysssss
Heerlijk, dat walgelijke kitsch gedoe. Ik ga ook nog even zoeken..
Goedemorgen allemaal! Laten we maar beginnen met een ontbijtje weer..
En wat een fijn roze glitterplaatje weer Lysssss
Heerlijk, dat walgelijke kitsch gedoe. Ik ga ook nog even zoeken..
maandag 23 november 2009 om 09:42