Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
*zet koffie neer*

*schaamt zich omdat ze waarschijnlijk weer de enige is in het Kasteel die nu pas haar bed uit komt rollen*

Mogge!

Ja uiteindelijk nog een beetje gaan kroegen, het was niet heel laat maar ik heb heel onrustig geslapen dus toch lichtelijk brakkig.

Hoe is het verder met iedereen? Lekker weekend voor de boeg?

Kreeg ik toch zomaar weer een berichtje van Appeltaartdate. Hij was ook bij Eddie Izzard en had me zien lopen. En nu wil ie natuurlijk afspreken. Is die jongen nou prijzenswaardig vasthoudend of heeft ie een heel servies voor zn hoofd?
Sjeumig D, toen zat ik al lang en breed in de trein!

Die appeltaart... wil je nog wat van em?

Ik ben zo leuk geslaagd! Beeldige - en stervensdure - beha gescoord in een enig winkeltje Waar twee mevrouwen werken die je werkelijk de hemel inprijzen, naar je voorgevel kijken en precies die beha's weten te pakken die je mooi staan, "Ach kind, heb jij een kind? Dat kan je helemaal niet zien! Geen streepje te zien op je buik! En wat zijn je borsten nog prachtig stevig! Petje af hoor, zal ik je bandjes nog even bijstellen?" Je koopt daar niet alleen maar ondergoed, maar ook egostreling

en het was heerlijk weer, en Amsterdam is zo mooi, en de Haarlemmerdijk is zo leuk, en het was helemaal gezellig
iemand koffie?
*met plofkop* Jaaaa heul veul koffie...was om 04:00 pas terug van premiere en ik denk dat ik nooit meer wakker word...

Appeltaart is best een aardige jongen, wil best nog es wat met m gaan drinken. Of er meer in zit, betwijfel ik gezien de laatste date :-) Een van onze laatste conversaties kan ik me nog goed herinneren:

Hij: Ga je nu roken?

Ik: Jep

Hij (verwijtend): Maar als we dan gaan zoenen smaak je vies

Ik: Ik ben vegetarier en jij hebt net een enorme wopper naar binnen zetten werken, denk je dat ik daar gelukkiger van word?

*pakt de hele kan koffie en gaat een nieuwe zetten voor de andere Dames*
Ghegheghe...

Iemand een joint-effort paddestoelenroomsoepje? Samen met MK gemaakt

Heb een manier gevonden om samen met haar te koken: pictogrammenrecept op keukenkastje plakken

Proef je een whopper nog met het zoenen? Of was dat puur het idee?
Het maakt me helemaal niet uit of iemand een wopper heeft gegeten hoor, proef ik niks van, maar ik werd gewoon saggerijnig van zijn opmerking omdat de hele date al een beetje moeizaam ging
hahaha, dat snap ik. Soepie?
Ja lekker! Zeg maar tegen MK dat ie heerlijk is :-) Hoe is het met Jochem?

*duikt in allerlei jaar- en beleidsplannen om haar functioneringsgesprek van morgen voor te bereiden *
Jochem gaat goed. (er zijn allemaal nieuwe planjtes! Is helemaal cool!)
is "Ik heb de gekke cheffin overleefd zonder haar te vermoorden' niet voldoende voor het functioneringsgesprek?
Lijkt mij een hele goede Tila:).

Mooie score an gisteren. Leuk is dat shoppen met je moeder he.

Darly premiere goed gegaan?

En apart hoor dat appeltaart ineens iets laat horen.

Succes met voorbereiden gesprek morghen, komt goed

Marie, hoe was het vrijdag?

Iemand Bloes recent nog gesignaleerd?

Lil genoten bij vriendin?

Mims, is je maag weer beter?

Vreselijk luie zondag hier. Ik ga zo draadjesvlees maken en eens kijken of het me lukt om gevulde speculaas te bakken. Had ik ineens zin in. De euroshoppervariant is veel goedkoper, maar best leuk om eens te proberen.

*zoekt bloemetjeschort op*
En? Lukt het?

Hier ook braaf gekokkereld. Na de soep ook maar met Mk en de pictogrammen lasagna gemaakt. En dat is bijna klaar
*snuift lekkere etensgeuren op* Wat een gekokkerel op de zondag, klinkt goed dames!

Zie verder nog een stukkie in de Kelder.
Maag is nogsteeds niet blij, en daarbij ben ik continu dizzy ende duizelig, Kan vast niet goed zijn. Tante de verpleegkundige die ik vanmiddag zag dacht misschien aan een ontsteking aan het evenwichtsorgaan (heppikdie?); morgens kijken of de huisarts naast al zijn Mexicaanse patiënten nog tijd/zin/behoefte heeft aan wat medische afwisseling.

Nou ja, tot zover de fysieke status van Mims.

Appeltaartdate, agossie. Die arme jongen weet gewoon echt niet wat hij wil. Dialoog vindt ik overigens hilarisch, dus in dat kader lijkt me nog een date in ieder geval voor de omstanders een aanrader,

Pictogrammenkoken met MK klinkt enig. Hebben ze dat systeem ook voor mij? Maar wat leuk om te doen, zulke qualitytime.

Ik heb vandaag Mary Poppins met Mops gekeken (mijn ouders bleken hem in de kast te hebben staan), zo leuk. Ik viel halverwege in slaap, en werd gewekt door Mopsey die hardop zat mee te giechelen met het verhaal. . Goede tip dus, dank Tila.

Hoe is de gevulde speculaas gelukt?

Jammer dat je het pakketje niet hebt ontvangen, eens kijken of ik de inhoud nog eens ergens op de kop kan tikken (maar vrees het ergste ) Nou ja, de bedoeling was goed, er is in ieder geval aan je gedacht de afgelopen tijd

Oh Marie, wat sneu voor Broer. Wat kunnen mannen dan toch kwetsbaar zijn. Ik ben zo'n draak die al mee gaat snikken als een man op tv emotioneel wordt. Ga volledig mee in het fisherman's friend-moment. Maar het is niet niks wat Broer de afgelopen tijd te verstouwen heeft gekregen, qua verdriet en veranderingen. Fijn dat hij zijn emoties nu kan uiten, dat is gezonder dan oppotten, maar dat zal voor jullie beide wel heftig zijn, Voor hem om te ervaren, en voor jou om toe te zien. Wens hem maar veel sterkte, gelukkig heeft hij zo'n wijze, lieve zus als jij.

~gaat weer op de divan liggen met een dekentje over zich heen~
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, ik had het zelf gemaakt, met plaatjes van google afbeeldingen.

(voor soep: plaatjes van paddestoelen, plaatje van champs, plaatje van mes en plank. Plaatje pan, etce etc etc. Zo wist ze wat ze eerst moest doen, war daarna kwam, en ging het eigenlijk heel fijn. Normaal begint ze al te mekkeren dat ze wil roeren en proeven als de uien nog in hun schilletje zitten, zeg maar...

Mary poppins rules! Coolste nanny ooit

Ik zou idd even bellen, Mims. Duizelig is niksnieleuk...
Volgens mij zit daar wel markt in Tila... Patent op aanvragen... meteen doen.

Mims, paste het door de bus, of was het echt een pakje (als in ook met pakketzegeld verstuurd, dan weten ze bij de postr misschien raad)? Ik zal het bij de buren anders nog eens navragen. Kan je het adres nog reproduceren ? Of zal dit ook weken later eens komen, net zoals ooit sprookjezegels met een bolletje wol na maanden bij jou bezorgd werden....

Duizelig inderdaad niet leuk. Dokter bellen klinkt als goed plan.

Sterkte.

(Je maag mag even niet luisteren).

Alle baksels goed gelukt. Gevulde speculaas is lekker. Alleen de amndalen die erop zitten niet. En het vlees is ook goed gelukt. Lekker lang laten sudderen. Ik had iets niuews geprobeerd, Na het anabraden een scheut cognac over het vlees, even de vlam erin en dan als het uitgebrand is water toevoegen. Geeft het vlees een extra lekker nasmaakje. Wel even eng hoor, bewust vlam in de pan. Maar gelukt zonder dat de rookmelder af ging.

Nu lekker slapen.
Ik zat al te denken aan een mogelijk boek, Suup

Cognac! Dt ga ik ook doen! Dat klinkt lekker!

Truste!
Mogguh,

Koffie!!
Mogguh!

Lekker!!
Mogguh!

Succes vandaag, Darly.

En voor wat het helpt; ik vind dat je prima functioneert!

mimsey wijzigde dit bericht op 23-11-2009 09:55
Reden: manieren, manieren
% gewijzigd
Hoe is het met de maag Mims?

Dokter al gebeld?
Dankje Mims, vind ik ook :-) Ben wel zenuwachtig voor het gesprek, vannacht ook heel slecht geslapen Hoe gaat het met je?

Mary Poppins is geweldig, vind ik nog steeds. Ik durf het ook bijna niet te zeggen maar ik zou best de musical willen zien. Maar dan wel de Britse versie :-) Mary Poppins
Dokter gebeld, morgenochtend een afspraak en tot hij mij gezien heeft nie autorijden nie.

Maag voelt wel beter, zolang ik niet snel een pirouette draai want dan draait hij zich abrupt om (en blijft de wereld nog 10 tellen na tollen, cool kunstje, he).
Binnenkort gaan ze op televisie Op Zoek naar Evita Joseph Mary, toch?

Hoewel ik dat "op zoek-concept" inmiddels wel beu begin te worden, ga ik dit misschien toch wel kijken. Mary rocks.

(maar dat komt ook voor mijn liefde voor Julie Andrews)
Dan moetje het niet kijken, Mims, dan gaat het alleen maar teleurstellen.

Maar goed. Als we het allemaal toch geweldig vinden: kasteeldeet?

D, succes!

Mims, is een cool kunstje. Zodra je weet wat het is kan je het gaan verkopen op de pillenbrug

Hier braaaaaaf. Huis is al gestoft, gezogen en gedweild/gepoetst. De bankhoezen zitten in de was, de plee is gesopt...

Heeel braaaaaaf ben ik. Goed he!

**zet nieuwe koffie en een netje mandarijntjes neer**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven