Het kasteel
woensdag 25 november 2009 om 14:04
**Stormpiet, hu eens op!! Mijn bovenbenen zijn nu echt gespierd genoeg!**
HaiM'anas! Is vast heel druk daar, bovenop de wereld? Snap ik!
Mk gaat beter maar is nog steeds doof...
Arme Suup, stommelPiet.
Zit te dubben wat we nou gaan doen, zodirect. Buiten wordt het niet echt, en MK heeft het concentratievermogen van een goudvis, momenteel, dus die wil niks en alles tegelijk...
HaiM'anas! Is vast heel druk daar, bovenop de wereld? Snap ik!
Mk gaat beter maar is nog steeds doof...
Arme Suup, stommelPiet.
Zit te dubben wat we nou gaan doen, zodirect. Buiten wordt het niet echt, en MK heeft het concentratievermogen van een goudvis, momenteel, dus die wil niks en alles tegelijk...
woensdag 25 november 2009 om 20:15
donderdag 26 november 2009 om 08:24
Mogguh.
*serveert koffie*
Darly ging je nou dit weekend naar broerstad?
Wat een pisweer hier zeg, bah.
Op werk hel erg druk met wat ik eerder al vertelde en een aantal 'nieuwe' zaken. Gisteren rond het middaguur was mijn telefoonbatterij al leeg en die heeft de rest van de dag aan het infuus gelegen zonder weer volledig opgeladen te raken....
Nou ja een indicatie dus.
Ok aan de slag.
*serveert koffie*
Darly ging je nou dit weekend naar broerstad?
Wat een pisweer hier zeg, bah.
Op werk hel erg druk met wat ik eerder al vertelde en een aantal 'nieuwe' zaken. Gisteren rond het middaguur was mijn telefoonbatterij al leeg en die heeft de rest van de dag aan het infuus gelegen zonder weer volledig opgeladen te raken....
Nou ja een indicatie dus.
Ok aan de slag.
donderdag 26 november 2009 om 10:34
donderdag 26 november 2009 om 11:07
Goeiemorgen
**slaat dekentje om zich heen en gaat op de bank zitten**
Mims, hoe heet het, wat dat jij hebt? Manmanman, wat was ik ziek vanmorgen. Alle antiperistatltiek z'n gang laten gaan en weer in bed gedoken, en nu valt het mee. Alleen nog hoofdpijn en ik heb het vreselijk koud...
**maakt plekkie in lappenmand voor D**
Suup, de accu van je blauwe bes? Istiestuk? Of van je eigen?
Ik ga maar eens douchen, wie weet helpt dat...
**slaat dekentje om zich heen en gaat op de bank zitten**
Mims, hoe heet het, wat dat jij hebt? Manmanman, wat was ik ziek vanmorgen. Alle antiperistatltiek z'n gang laten gaan en weer in bed gedoken, en nu valt het mee. Alleen nog hoofdpijn en ik heb het vreselijk koud...
**maakt plekkie in lappenmand voor D**
Suup, de accu van je blauwe bes? Istiestuk? Of van je eigen?
Ik ga maar eens douchen, wie weet helpt dat...
donderdag 26 november 2009 om 12:13
Nee, ik zou hooguit spaans gaan leren en wat vegi-taco's inslaan
Ik heb net een half uur nder de douche gestaan voor ik het eindelijk warm kreeg... brrrr...
En oorthermometers moet je niet vertrouwen. WQij hebben de speciale kleine-kindjes versie - want kleine oortjes - en die zei 36 graden, terwijl Jom op de ouderwetsche manier toch echt 38,9 had. Weggegooid geld, dat ding...
Ik heb net een half uur nder de douche gestaan voor ik het eindelijk warm kreeg... brrrr...
En oorthermometers moet je niet vertrouwen. WQij hebben de speciale kleine-kindjes versie - want kleine oortjes - en die zei 36 graden, terwijl Jom op de ouderwetsche manier toch echt 38,9 had. Weggegooid geld, dat ding...
donderdag 26 november 2009 om 12:34
, ik zou de dokter even bellen Darly.
maar zonder gekheid niet leuk dat je zo voelt. Beetje rustig aan vandaag, dosis paracetemol en vroeg naar bed vanavond, dan voel je je hopelijk weer beter.
Tila, wat zielig, toch ook gegrepen door het virus. Sterkte.
Hoe is het met Mims trouwens? Iemand nog iets van haar gehoord?
Bloes, heftige tijden zo met de opa-verhuizing, red jij het een beetje?
Blijft verder een beetje uit de buurt van de dames, want te druk om aangestoken te worden.
Zwarte bes trouwens niet stuk, gelukkig niet, ik krijg alleen te veel telefoon en dat trekt de battertij niet .
Zo lunchpauze bijna voorbij, nog even een peuk en ik kan de middag weer aan geloof ik.
maar zonder gekheid niet leuk dat je zo voelt. Beetje rustig aan vandaag, dosis paracetemol en vroeg naar bed vanavond, dan voel je je hopelijk weer beter.
Tila, wat zielig, toch ook gegrepen door het virus. Sterkte.
Hoe is het met Mims trouwens? Iemand nog iets van haar gehoord?
Bloes, heftige tijden zo met de opa-verhuizing, red jij het een beetje?
Blijft verder een beetje uit de buurt van de dames, want te druk om aangestoken te worden.
Zwarte bes trouwens niet stuk, gelukkig niet, ik krijg alleen te veel telefoon en dat trekt de battertij niet .
Zo lunchpauze bijna voorbij, nog even een peuk en ik kan de middag weer aan geloof ik.
donderdag 26 november 2009 om 12:45
http://www.youtube.com/watch?v=yjJDv1IeF8I
Niet dat ik het heb hoor, maar om alvast een beetje in de stemming te komen
Niet dat ik het heb hoor, maar om alvast een beetje in de stemming te komen
donderdag 26 november 2009 om 12:45
donderdag 26 november 2009 om 14:03
Het gaat hier al wat beter... ik hou mijn lunch zowaar binnen! Hoofdpijn is minder, maar manmanman, wat ben ik een dweiltje!
Ik ben dol op Cielito Lindo. Heb het voor mijn spaanse les moeten vertalen en dan raak je het nooit meer helemaal kwijt
Ik moet eigenlijk nog naar een supermarkt ofzo, om wat te eten te scoren. En Mk halen, en Jom halen, op de fiets... volgens mij red ik dat niehiehiet!
Ik ben dol op Cielito Lindo. Heb het voor mijn spaanse les moeten vertalen en dan raak je het nooit meer helemaal kwijt
Ik moet eigenlijk nog naar een supermarkt ofzo, om wat te eten te scoren. En Mk halen, en Jom halen, op de fiets... volgens mij red ik dat niehiehiet!
donderdag 26 november 2009 om 16:38
Excuus, maar even ordinair C/P wegens draaiend beeldscherm:
~Bonnie St Claire meldt zich~
Ik heb een geïrriteerde lever...
Geen idee hoe ik daar aan kom, want ik leef doorgaans uiterst beschaafd. Niet virtueel gezien dan... Ook nog geen idee hoe ik eraf kom, trouwens. Morgen wil de dokter mijn buik en mij terugzien.
Duizelig, dizzy, vergeetachtig en een geïrriteerde lever.
Tsssk, ik ga mij maar eens aansluiten bij het Korsakov United Team (ook wel KUT genoemd).
Nou ja, tot zover mijn medische update.
Ga maar eens mijn sherry-infuus aanbrengen en met de dwergen spelen. Van Albert Heijn wel te verstaan (wat dachten jullie dan, ) . Mops heeft vanmorgen het dwergenhuisje in haar schoen gekregen ("Wow mamma, dwergen hebben echt een gaaf huis!") en speelt nu dolgelukkig hoe Sneeuwwitje als wraak haar stiefmoeder doodmept. Grijns.
~Bonnie St Claire meldt zich~
Ik heb een geïrriteerde lever...
Geen idee hoe ik daar aan kom, want ik leef doorgaans uiterst beschaafd. Niet virtueel gezien dan... Ook nog geen idee hoe ik eraf kom, trouwens. Morgen wil de dokter mijn buik en mij terugzien.
Duizelig, dizzy, vergeetachtig en een geïrriteerde lever.
Tsssk, ik ga mij maar eens aansluiten bij het Korsakov United Team (ook wel KUT genoemd).
Nou ja, tot zover mijn medische update.
Ga maar eens mijn sherry-infuus aanbrengen en met de dwergen spelen. Van Albert Heijn wel te verstaan (wat dachten jullie dan, ) . Mops heeft vanmorgen het dwergenhuisje in haar schoen gekregen ("Wow mamma, dwergen hebben echt een gaaf huis!") en speelt nu dolgelukkig hoe Sneeuwwitje als wraak haar stiefmoeder doodmept. Grijns.
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 26 november 2009 om 19:11
donderdag 26 november 2009 om 19:45
Hahaha! Mims een leverirritatie! Agos, meis, wat sneu. Wat gaat ie morgen doen, als ie naar je buik en naar jou heeft gekeken? Krijg je dan van die hele cool zware medicijnen, die als bijwerking hebben dat de kilo's eraf vliegen en je haar altijd goed zit?
Oh wacht even. Die bestaan niet. toch? Of wel? Wat voor kwaal moet je daar voor hebben?
Jagermeister... in een ver, ver verleden dronk ik dat nog wel eens. Als het heeeeeel koud was!
Iemand dan maar een lekker bakkie leut?
Oh wacht even. Die bestaan niet. toch? Of wel? Wat voor kwaal moet je daar voor hebben?
Jagermeister... in een ver, ver verleden dronk ik dat nog wel eens. Als het heeeeeel koud was!
Iemand dan maar een lekker bakkie leut?
donderdag 26 november 2009 om 21:08
donderdag 26 november 2009 om 23:37
Godsamme, zo ben je er even niet, en zo blijkt Mims een zuipschuit te zijn. Whoehahahahahahahahahaha. O hee, ahhh sjielug.
Tila en Darly ook al slielug. Suup druk dus ook sjielug. Ik ook sjielug, want a) druk, b) druk en c) druk en daarnaast moe. Mijn nieuwe baan is rete-cool, dat moet gezegd, maar retourtjes Europese hoofdsteden op 1 dag, vergadermarathons en daarnaast een mailbox die overstroomt vind ik toch echt serieus wat minder. Nog maar een paar weken, dan ga ik 2 weken op mijn reet zitten en he-le-maal niks doen.
Morgen kinderfeestje van Jongste Zoon, daar kijk ik dan weer wél naar uit.
Zoenen!
Tila en Darly ook al slielug. Suup druk dus ook sjielug. Ik ook sjielug, want a) druk, b) druk en c) druk en daarnaast moe. Mijn nieuwe baan is rete-cool, dat moet gezegd, maar retourtjes Europese hoofdsteden op 1 dag, vergadermarathons en daarnaast een mailbox die overstroomt vind ik toch echt serieus wat minder. Nog maar een paar weken, dan ga ik 2 weken op mijn reet zitten en he-le-maal niks doen.
Morgen kinderfeestje van Jongste Zoon, daar kijk ik dan weer wél naar uit.
Zoenen!
.