Bezemtopic deel 5 alweer
maandag 23 november 2009 om 10:01
Terugkruipen wil ik ook wel, Goldie
(is ook helemaal niks voor me, dat huiswerk in de ochtend regime)
Pips, da's inderdaad heel erg balen. Bij tweede poging de sportspullen toch maar in een tasje?
Zoeb, ik hoop dat alle foto's en echo's goed zijn. Dan ben je er weer een poosje vanaf.
Heb even gebeld met iemand van de onderwijsbegeleidingsdienst, die gaat (als ik een naam heb van de medewerker die op school meekijkt) uitzoeken wat er nog kan voor Oudste. Heel leuk: school wijst naar onderwijsbegeleidingsdienst, en onderwijsbegeleidingsdienst wijst naar school. Ik ben inmiddels zo murw dat ik mss zelf maar een onderzoek ga betalen (als ik nog zoveel centjes over heb, that is).
(is ook helemaal niks voor me, dat huiswerk in de ochtend regime)
Pips, da's inderdaad heel erg balen. Bij tweede poging de sportspullen toch maar in een tasje?
Zoeb, ik hoop dat alle foto's en echo's goed zijn. Dan ben je er weer een poosje vanaf.
Heb even gebeld met iemand van de onderwijsbegeleidingsdienst, die gaat (als ik een naam heb van de medewerker die op school meekijkt) uitzoeken wat er nog kan voor Oudste. Heel leuk: school wijst naar onderwijsbegeleidingsdienst, en onderwijsbegeleidingsdienst wijst naar school. Ik ben inmiddels zo murw dat ik mss zelf maar een onderzoek ga betalen (als ik nog zoveel centjes over heb, that is).
maandag 23 november 2009 om 10:06
Moggûh!
Stem is er nog niet, het is doodvermoeiend. Happy (en anderen) verstaan niet wat ik zeg, ga ik 'harder' praten en geirriteerd reageren. Verkouden en hoesten.... maar als dit alles is voor dit jaar en de griep blijft me bespaard.....vind ik het goed!
Ixsje heeft hier geslapen vannacht, wordt hij eerst tegen tienen wakker, ligt lekker te kletsen en valt weer in slaap. Wordt hij vannacht om 4 uur wakker! Zat ik beneden met een klaar wakker Ixsje op de bank met een fles melk
Mamz, wat een lieve foto's!
Ixsje roept!
Geniet!
Stem is er nog niet, het is doodvermoeiend. Happy (en anderen) verstaan niet wat ik zeg, ga ik 'harder' praten en geirriteerd reageren. Verkouden en hoesten.... maar als dit alles is voor dit jaar en de griep blijft me bespaard.....vind ik het goed!
Ixsje heeft hier geslapen vannacht, wordt hij eerst tegen tienen wakker, ligt lekker te kletsen en valt weer in slaap. Wordt hij vannacht om 4 uur wakker! Zat ik beneden met een klaar wakker Ixsje op de bank met een fles melk
Mamz, wat een lieve foto's!
Ixsje roept!
Geniet!
maandag 23 november 2009 om 10:07
En op zoek naar een regenbroek. Die zit normaal gesproken altijd in mijn fietstas, maar Mr N gebruikt mijn fiets tegenwoordig met de boodschappen en die heeft geen idee of die broek er nog inzit en waar ie anders kan liggen.
Knettergek word ik soms van dat dromerige en niet opletten van hem, ik snap niet dat ie dat soort dingen niet weet. Hij kan ergens met zijn neus bovenop staan of er dagelijks langs lopen en het dan nog niet zien.
Knettergek word ik soms van dat dromerige en niet opletten van hem, ik snap niet dat ie dat soort dingen niet weet. Hij kan ergens met zijn neus bovenop staan of er dagelijks langs lopen en het dan nog niet zien.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 23 november 2009 om 10:12
bleh. ik moet werken maar ben zo... misselijk. Heb besloten dat ik mijn Brit toch maar van het vliegveld ga halen, aangezien de vergadering van vandaag is afgezegd. Doen vandaag:
Bed verschonen
Brit Knuffelen
Eten halen in de lunchpauze voor vanavond (iemand snelle tips?)
doen of ik hard werk terwijl ik probeer niet te spugen...
stiekum bijslapen op mijn bureau
Bed verschonen
Brit Knuffelen
Eten halen in de lunchpauze voor vanavond (iemand snelle tips?)
doen of ik hard werk terwijl ik probeer niet te spugen...
stiekum bijslapen op mijn bureau
maandag 23 november 2009 om 10:20
Allis alles goed?
Pips de broek al gevonden? Nou heeft jou vriendje dan wel de broek aan, of heb jij dat?
Zit ik even alle papieren na te kijken voor de pre-operatieve screening straks, heb ik een brief van de opname per post thuis gekregen dat die a.s. woensdag om 12 uur is. Ehhhh niks ervan. Dat was niet de afspraak. De afspraak mondeling gemaakt was vandaag. Dus opname gebeld. Nee hoor die staat gewoon vandaag om 11 uur?
Snappen jullie het? Dan snap ik het ook. Over fouten maken gesproken.
Pips de broek al gevonden? Nou heeft jou vriendje dan wel de broek aan, of heb jij dat?
Zit ik even alle papieren na te kijken voor de pre-operatieve screening straks, heb ik een brief van de opname per post thuis gekregen dat die a.s. woensdag om 12 uur is. Ehhhh niks ervan. Dat was niet de afspraak. De afspraak mondeling gemaakt was vandaag. Dus opname gebeld. Nee hoor die staat gewoon vandaag om 11 uur?
Snappen jullie het? Dan snap ik het ook. Over fouten maken gesproken.
maandag 23 november 2009 om 10:23
Ghe Zoeb, wij doen niet aan de broek aanhebben
Wij verschillen zo op dat vlak, ik ben praktisch en efficiënt en een doener, hij is een dromer. Dat botst soms enorm. Niet in ruzies hoor, maar gewoon in onbegrip.
Wat een kutziekenhuis zeg, is het geen tijd om eens rond te kijken naar een ander?
Wij verschillen zo op dat vlak, ik ben praktisch en efficiënt en een doener, hij is een dromer. Dat botst soms enorm. Niet in ruzies hoor, maar gewoon in onbegrip.
Wat een kutziekenhuis zeg, is het geen tijd om eens rond te kijken naar een ander?
maandag 23 november 2009 om 10:25
Jezus Zoeb!Wat een organisatie!
Ik had vorige week de huisarts nog gebeld met de vraag of ukkie wel ingeent mocht worden.Die konden mij daar geen antwoord op geven.Gelukkig de kinderarts wel!Moet er niet aan denken dat ie een allergische reaktie krijgt,toen hij half jaar was heeft ie dat ook gehad,vond ik hem blauw in bed
Bor,hoe is het weekend gegaan?
Pips,ik was ook nat!
Ik had vorige week de huisarts nog gebeld met de vraag of ukkie wel ingeent mocht worden.Die konden mij daar geen antwoord op geven.Gelukkig de kinderarts wel!Moet er niet aan denken dat ie een allergische reaktie krijgt,toen hij half jaar was heeft ie dat ook gehad,vond ik hem blauw in bed
Bor,hoe is het weekend gegaan?
Pips,ik was ook nat!
maandag 23 november 2009 om 10:32
maandag 23 november 2009 om 11:11
Goedemorgen dames en heer!
Zo zoeb, daar schiet je ook niets mee op, met zo'n ziekenhuis. Balen zeg, dat ze dat niet fatsoenlijk kunnen inplannen.
Mamz, je had een leuk pietje rondlopen, wat een scheetje!
Net al de keuken gepoetst (met hulp van de kinderen, vloer is nu ook gedweild, kon niet anders ). Nu alleen nog stofzuigen, stoffen en dweilen. Oh, en de wc poetsen.
Fijne dag allemaal!
Zo zoeb, daar schiet je ook niets mee op, met zo'n ziekenhuis. Balen zeg, dat ze dat niet fatsoenlijk kunnen inplannen.
Mamz, je had een leuk pietje rondlopen, wat een scheetje!
Net al de keuken gepoetst (met hulp van de kinderen, vloer is nu ook gedweild, kon niet anders ). Nu alleen nog stofzuigen, stoffen en dweilen. Oh, en de wc poetsen.
Fijne dag allemaal!
maandag 23 november 2009 om 12:02
Tsja en dan krijg ik een anesthesist die me toch complimentjes maakt. Ieuw, ik wordt daar erg nerveus van als het van een man is. Dat ik zo gezond ben, op die knie na dan en dat ik ouder was als hem, maar dat ik er nog zo goed uit zag, beter als hem. En dat ik zo positief was met alles was ik al had meegemaakt met man en dochter. En toen zag hij ook nog eens de afspraak voor de mamacare staan van woensdag, toen wilde hij weten hoe dat dan zat. Dus hem alles verteld. En toen vond hij dat het schandalig zou zijn dat iemand in mijn situatie nog eens twee maanden moest wachten op een kijkoperatie en ik moest meteen naar de opname en zeggen dat dat niet kon. Hij zou het ook ng eens doorsturen naar de opname. Daar zeiden ze dat de anesthesist dat niet kon veranderen. Maar wel mijn verhaal gedaan hoe het zat. Dussssss meiden ik wordt vandaag over een week al geopereerd. Goh zeg. Ben helemaal opgelucht dat ik daar geen 2 maanden meer op hoef te wachten.
maandag 23 november 2009 om 12:43
Fijn tóch zo'n man die van aanpakken weet.
én een compliment, daar heb je wat aan!
Lekker snel al over een week, heb je minder tijd om je druk te maken .
HotPip, da's man eigen denk ik........................
Ik zit op mijn werk en het stil, er gaat geen hond de deur uit met dit weer.
Allis, klinkt allemaal ok, op het overgeven na dan hè!
én een compliment, daar heb je wat aan!
Lekker snel al over een week, heb je minder tijd om je druk te maken .
HotPip, da's man eigen denk ik........................
Ik zit op mijn werk en het stil, er gaat geen hond de deur uit met dit weer.
Allis, klinkt allemaal ok, op het overgeven na dan hè!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 23 november 2009 om 12:44
Goedzo Zoeb!
Mamz, ik vind het zo schattig dat de schmink op het puntje van zijn neus een beetje is weggeveegd
Oei morgen moet ik die training geven en ik vind het stiekem best wel eng. Belangrijke klant, kan van alles uit voort vloeien, dus beste beentje voor.
Mamz, ik vind het zo schattig dat de schmink op het puntje van zijn neus een beetje is weggeveegd
Oei morgen moet ik die training geven en ik vind het stiekem best wel eng. Belangrijke klant, kan van alles uit voort vloeien, dus beste beentje voor.
maandag 23 november 2009 om 12:51
maandag 23 november 2009 om 15:44
Wat lekker zus dat je al klaar bent. Heerlijk toch.
Ik moet nu opeens voor maandag nog een hoop doen natuurlijk.
Gelukkig in ieder geval gisteren de was al weggewerkt en de Pietenpakken klaar gemaakt. Dat is al heel wat.
We hebben nu alleen maandag nog een afspraak bij de oncoloog en manlief neemt het risico dat ie er alleen heen moet. Ik hoor vrijdag pas hoe laat ik binnen moet komen. Met een beetje geluk is het pas om 11 uur. Dat zou wel lekker zijn. Kunnen we nog samen naar die oncoloog.
Ik heb niet voor de volledige narcose gekozen. ik wil wel eens zien wat ze uitspoken in die knie. Lijkt me reuze interessant. Ik kan dus ook meekijken op een tv scherm.
Ik moet nu opeens voor maandag nog een hoop doen natuurlijk.
Gelukkig in ieder geval gisteren de was al weggewerkt en de Pietenpakken klaar gemaakt. Dat is al heel wat.
We hebben nu alleen maandag nog een afspraak bij de oncoloog en manlief neemt het risico dat ie er alleen heen moet. Ik hoor vrijdag pas hoe laat ik binnen moet komen. Met een beetje geluk is het pas om 11 uur. Dat zou wel lekker zijn. Kunnen we nog samen naar die oncoloog.
Ik heb niet voor de volledige narcose gekozen. ik wil wel eens zien wat ze uitspoken in die knie. Lijkt me reuze interessant. Ik kan dus ook meekijken op een tv scherm.