Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Viva Angel 5, kun je even een kijkje gaan nemen op dit topic? Weer een goed voorbeeld hoe een topic al vanaf blad 1 wordt overgenomen en verzand raakt in een oeverloze discussie waarbij TO niet mee is geholpen.

Link topic
Paloma, heb je niets beters te doen? Het is een zinvol topic met zinvolle antwoorden. Jij maakt er wat anders van. Dat jij er aan stoort is jouw probleem. Je zou iets constructiefs kunnen doen en reageren zoals jij zelf goed acht op de TO van dit topic, echter kom je alleen langs om te klagen.

Als je klaagt, doe dat dan verder gegrond.
Paloma, de laatste reacties van TO laten me anders het tegendeel zien, dus ik ga absoluut niet ingrijpen oid.
Sarahleetje meent het recept te hebben voor het terugwinnen van verloren relaties. Spam dus. In Ex vriend terug
Ik heb maatregelen genomen, bedankt.
hallo vijf!! zou je in de titel "5 college's tegen mij " de E in een A willen veranderen zodat er collega's staat?

alvast bedankt!
Done Kitty!
quote:Viva Angel5 schreef op 02 november 2009 @ 20:59:

Done Kitty! dank je!
Hoi Angel,

Kun je Wejo mijn e-mail adres geven?
Done RedPoppy!
tnx
Viev viev,

We moeten onze relaties redden. Volgens de EO dan

oproepje
Thanx Dushi! Is weg en TO gewaarschuwd!
You're welcome
Ene Yoowls heeft zich speciaal aangemeld om reclame te maken voor haar site in dit topic.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Thanx, is verwijderd.
Het topic "Hij rookt..." is op verzoek van TO verwijderd.
angel, kan mijn topic de buurman wil meer gesloten worden?
Done.
Dag Viva Angel

Kun je svp mijn topic Vreemdgaan je denkt dat het jou niet overkomt, verwijderen. De boel is geescaleerd (scheiding,politie) en er is nu iemand van de tegenpartij mee aan het lezen, ben ik achter gekomen.

Wil je ajb heel de topic verwijderen?????
Fatimaaa, ik hoop dat dit nog leest: sla alsjeblieft je topic wel op, je weet nooit waar het goed voor is of vraag of de Angel dit voor je kan doen. Daarnaast neem alsjeblieft contact op met een hulporganisatie, zie http://www.huiselijkgeweld.nl/

Wie weet hebben zij ook contact met hulporganisaties in Belgie. Bel ze in ieder geval of ga nogmaals naar de politie of je huisarts.

Ik hoop dat je dit hier leest, want ik heb bewust e.e.a. niet op je topic gezet, gezien je melding over ongewenste meelezers. Sterkte meid!

Angel, zou je anders bovenstaand verhaal naar Fatimaaa kunnen mailen, ik maak me grote zorgen. Alvast bedankt!

Alice
Topic is offline (dus bewaard). Alice, ik ga Fatima even mailen.
Shit... mail komt retour

@Fatima; wil je mij zsm mailen? vivaangel5@gmail.com

Ik heb ook je andere topics offline gehaald die privacygevoelig zijn.
Oh, je hebt haar andere topics al weggehaald. Goede zet. Ik wilde het net aankaarten.
Engel, je bent geweldig! Goed dat je ook haar andere topics hebt weggehaald!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven